This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Hoe valt zo'n Thin Finn? Ziet er uit als een skinny broek, wat dus zou betekenen strak als hell om je benen. Vans waar gekocht?

Hij is redelijk loose rondom bovenbenen/ laag kruis, en tapered/ skinny naar beneden. Zit echt heerlijk.

VANS gekocht bij Flatspot.com.


Ik vind Levi's nog steeds erg goed. Maar Nudie Thin Finn is absoluut mijn favoriete model .
 

Tommy Hilfiger, Nudie, Diesel, Replay, Levi's.

Jeans vind ik altijd lastig. Zoek meestal gewoon een "slanke" :+ donkerblauwe jeans zonder gekkigheid erop en eraan, dat vind je gewoon alleen nog maar bij de wat betere herenzaken.. 8P hoe moeilijk moet het zijn???
 
Ik vind er echt niks aan, zo'n tag. Vooral die omranding van de datum aanduiding. Ik krijg daar echt zo'n goedkoop gevoel bij.
 
Kuyichi is wel een vet merk vind ik, kleding zit ook lekker en het is ook allemaal van biologisch katoen gemaakt waar tenminste een fatsoenlijke prijs voor het katoen aan de boeren is betaald. Dan wil ik best wat meer betalen. Net als fair trade koffie/thee.

Ik heb even jullie hulp nodig. Welke van de volgende 2 zal ik kopen?:


 
hoezo niet? Ik ga geen paar kopen van 400 euro, daar draag ik ze niet genoeg voor en het is een paar voor erbij. Ik heb ook nog een paar cognac kleurige schoenen van van lier, en die zitten prima voor mij.
Maar als je tussen deze 2 moet kiezen, welke zou je kiezen.
 
Status
Not open for further replies.