Uiterlijk vertoon #21

Status
Not open for further replies.
Machtige verhalen ja:D...

Heb er ook nog een, maar sommige mensen kunnen dat niet hebben, dus ik hou em voor me:+.. Iig iets met Schoonvaders, Maserati en autorai...
 
Je schoonvader liep in zijn Aussie met brand new Air Max op de Autorai. Hij liet zich bij elke auto fotograferen. Maar toen hij wat informatie wilde over een Quattroporte werd hij niet geholpen?

:D
 
Hier ook een geval,
Eigenaar van schildersbedrijf moest wagenpark vernieuwen (9 busjes), naar mercedes garage in ze werkkleding namen m niet serieus. Bij vw werd ie goed geholpen dus daar maar gekocht.
 
Je schoonvader liep in zijn Aussie met brand new Air Max op de Autorai. Hij liet zich bij elke auto fotograferen. Maar toen hij wat informatie wilde over een Quattroporte werd hij niet geholpen?

:D

Mwah, komt in de buurt:+. Vroeg @ maserati-stand of rode remklauwen een optie waren, beste dame zei vrolijk dat die maar op de site moest kijken:D...

"Pakt sleutel uit zak" Vrouw schrikt zich de tandjes en word weggetrokken door een "hogere" mederwerker:+..
 
Dat foto´s maken niet ofcourse:+. Maar dat die daar in z'n casual kleding liep wel ja.

Gezicht van dat domme m0kkel vergeet ik nooit meer, wrs 1e keer dat ze daar stond, bekt ze ff een klant af:D, goed bezig!
 
Staan vaak studenten van m'n school (IVA). Ik heb er nooit gestaan omdat dat alleen 2e-jaars zijn en vorig jaar geen RAI was. En ik wil er ook niet staan, want vaak krijg je niet betaald haha.
Maar op de Autosalon krijg je wel betaald, een belg uit m'n klas moest daar staan, 10dagen ofzo a €11/uur en in het weekend 200%.
 
Inderdaad! Die klasgenoot had een pak van BMW aangemeten gekregen etc. Daar was het wel goed geregeld.
 
ken ook nog zo een mooi verhaal van iemand die in zijn werkkloffie bij de benz dealer aankwam en naar een auto van 170.000 euro kwam kijken. Nog voordat hij iets vroeg werd hem de occasion afdeling gewezen. Maand later kwam hij bij die dealer in exact dezelfde kleding met die auto van 170.000 euro om hem een beurtje te laten geven.
 
Die verhalen zijn er genoeg, maar de verhalen dat het soort volk wat normaal wel in dat soort kleding loopt en geen cent te makken heeft een proef ritje willen maken hoor je dan nooit ;)
 
En nu kappen met die kroegpraatjes :7

Day-Date.jpg
 
Die verhalen zijn er genoeg, maar de verhalen dat het soort volk wat normaal wel in dat soort kleding loopt en geen cent te makken heeft een proef ritje willen maken hoor je dan nooit ;)

Ben laatst zelf een audi zaak uigelopen, beste verkoper had alleen maar aandacht voor mn pa, terwijl ik voor een auto kwam... En ook de 1e opmerking, u zoekt occassion? Zucht. Vind dat je als verkoper niet af mag gaan op uiterlijk, ook ik liep in oude spijkerbroek.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top