Twins Tuned Speed NRG

een van jullie weet da vast wel ff tussedoor waarom staat er op een ding van mn hpi (2004) die rooie nie op de bobine maar die plug met da mooie geele rubbertje HPI2003 ???? :( :p klinkt stom maar kreeg het wel warm toen k t zag
 
ja leuk die vragen vraag je maar ergens anders :(
en ja ik denk dat ik het hele zooitje of naar twins of naar xsh breng effe kijken wat het geinje kost en trouwens ik heb ook een fs32 geregeld en nu alleen w8ten op geld van de verzekering dan kan ik hem ophalen :)

me kap vanaf de zijkant:
kapzij.th.jpg


me kap vnaf achter:
kap.th.jpg


moet nog wel heel wat aan afgewerkt worden hoor maar had geen tijd:p

en ja wat kleur betreft ben ik het nog helemaal niet over uit dus dat komt wel maar tips zijn welkom heb nog heel wat tijd over de kleur
 
Last edited:
een f32s geregeld, geld over zie ik...

Ik wil mijn banknummer wel ff pm en hoor...;)

Achterkap is ook wel orgineel. Zit nog aardig wat schuurwerk in;)
succes!
 
nou geen geld over maar ik vindt die voorvork belangrijker als een achterveer maar ik kan hem voor 350,- met team pijp erbij kopen dus dan is het niet moeilijk toch:p
en ind heel wat schuurwerk in die kap ook totaal geen zin nu:(
 
Godver kuit gaat de goede kant uit :W , Allus mhr in heel soest :p

Schuur je kappen gewoon met korrel40 (het geplamuurde dus) en daarna gewoon wat fijner, het groffe dus gewoon met 40....gaat 10x zo snel :)
 
ziet er nais uit kuitje!
succes ermee! en zie je wel weer @ meeting ergus in ut land denk?
aerox wordt eerdaags ook weer onder et mes geplaatst;)

cya!
Oi Oi
nick
 
ja effe w8 op geld van de verzekering en dan op halen denk:) meteen in me frame trappen endan hopen dat het blok een beetj opschiet met hietr heen komen.
dan kan die naar de tuner:)
en de deal met vl13 en rechtspruitsuk gaat niet door dus moet ik effe door zoeken
 
als bas niet vreselijk veel geld voor zijn speed, recht25, vl13 wil dan koop ik dat wel en er komt ook een koopmans tuned en gekottert carter deze kant op en een mhr 2000 pijp dus dan is alles netje koopmans tuned dat is wel zo netjes toch :):p
maar dat is nog niet zeker :p
dan w8 ik wel effe met die fs32 of neem die ook meteen maar dan moet ik die oude onderdelen wel verkopen :(
 
Back
Top