Twins Tuned Speed NRG

ind ja mods :| :p
maar ik moet geen runner velgen de enige mooie velgen die er zijn zijn nrg velgen en die sr velgen :X {!

maar ik mis geen stuk frame hoor ik weet niet waar je dat ziet alleen een klein stukje en dat is voor het achterspatbord wat gruwelijk lelijk is :|
 
Ik denk iig dat er geen Speed FKT meer op komt :p , beetje lullig maar ik houd hem zelf :x

Maarja kom morgen wel ff vl13 en Membraan brengen @ Leertouwer.
 
Bas@ICE said:
Ik denk iig dat er geen Speed FKT meer op komt :p , beetje lullig maar ik houd hem zelf :x

Maarja kom morgen wel ff vl13 en Membraan brengen @ Leertouwer.


mmm over niet weten wat je wilt gesproken.. :p

Maar kuit das dan wel jammer dat er geen FKT NRG komt...
 
ja :'(

maarja heb in iederegeval zijn vl13 en rechtspruitstuk gekocht*D

maar een groepspicje gemaakt anders is het zo kleurloos in me project :7

hier zijn ze dan:
vl13enz.th.jpg


nu is me blok compleet op koso 28mm en blok na
ik heb nu wel een blok liggen maar die is niet getuned of gekottert en er zou nog een blok komen van ene SFERA op het forum maar het komt niet en reageerd slecht op me pm iemand die hem kent of ook zaken mee doet heeft gedaan ?

koso bestel ik denk ook deze maand effe -:-
 
Last edited:
zo me blok is ook binnen dus me blok is compleet op kleine dingen na zoals lagers en koso 28mm na dus die bestel ik van de week maar effe dan is ie compleet :)

maar het blok zou koopmans getuned en gekottert zijn maar het ziet er meer uit als hometuned :rolleyes: wel jammer maar het is redelijk netjes gedaan en het kotter werk is ook netjes :)
maar het maakt niet uit dat het niet door koopmans gedaan is want ik kreeg voor de prijs ook nog een carterdeksel vertanding + huis en schijf+adaptor erbij en het is netjes gestraald :)
 
ind maar dat ene woordje dat klopt niet :p :+

maar het duurt nog wel effe hoor :p
donderdag op me werk maak ik het carter effe scoon endan moet ik effe w8ten tot me c4 lagers binnen zijn dan kan ik beginnen met opbouwen :) *D +ralf+

dan laat ik denk de nrg wel effe lopen :p
zonder kappen :X
 
Ey Kuit,
vet projectje.
succes ermee!!!
Hoop dat het blok het wat extra invulling kan geven.
groeten j.a.t.
 
Kuitje , het is mijn oude blok en dat is wel degelijk FKT en het is goed gedaan ook dus niet zeuren maar vlammen , en helemaal niet zeuren voor die prijs!
 
je hoort me ook niet zeuren ik kreeg meer dan verwacht maar het blok is denk niet fkt gedaan want het is niet echt heel netjes want die bovenste kleine spoelpoort is echt veel te groot en bij de tapeinden zit gewoon een gat door het teunen ik zal vanaaf wel foto's posten .
ik moet er heel wat defcon in proppen :( :rolleyes:

en groetjes van de vloeibare paking :p |(
 
Kuit@NRG said:
want die bovenste kleine spoelpoort is echt veel te groot

Met welk model speed reed robert? En met welk model speed rijd jij?

eerst even nadenken, voordat je begint te roepen. Er zitten namelijk verschillen tussen de oude en de 2004 speed.....
 
Idd , ik reed met een 2004 dus 7 poorten vandaar dat het bovenin wat breder is ( duh :p ) en die gaten bij de tapeinden maken niet uit volgens Fred dus die hoef je niet dicht te gooien met devcon , en tja vloeibare pakking is niet van mij geweest :*

Veel plezier ermee 8)
 
Back
Top