Twins Tuned Zip

Status
Not open for further replies.
n000 jmmr dat die kut liep in Drachten toch kwam die lkkr van de plek:) , vd week checken we wel ff waarom die nie goed oppakte en anders maar even langs ome anthony:P

Kusj0ewwwwww
 
Stoiben. said:
timm

drachten was weer fijn:) enne post ff die foto met

zippa vs je ouwe neos (leet) :D:D

tjooo


Is alleen me oude cilinder he:P, mijn neos was ook een lelijk eendje:P..maar die van jullie is net een rat:P maar gaat ook hard indd
 
mhrspeedzipsp said:
Reezze :W

Sicher Sicher...
maar ga jij trouwens nog eens een daginschryving boeken bij de SBO.. zoja pak dan 6 augustus de sprint in Sittard, deze zal ik ook pakken.
Gr
 
Tim.R. said:
Is alleen me oude cilinder he:P, mijn neos was ook een lelijk eendje:P..maar die van jullie is net een rat:P maar gaat ook hard indd


hoe komt het dan dat hij zo hard gaat zonder overange en c20 incl deuk? :P:P

8P8P8P
 
bigg ass zip said:
hoe komt het dan dat hij zo hard gaat zonder overange en c20 incl deuk? :P:P

8P8P8P

Luuk, komt natuurlijk omdat ik mijn vingers eroverheen heb laten glijden, ghehe...

ik weet waar je op doelt ;)
 
Tim.R. said:
Sicher Sicher...
maar ga jij trouwens nog eens een daginschryving boeken bij de SBO.. zoja pak dan 6 augustus de sprint in Sittard, deze zal ik ook pakken.
Gr

Hey kerel jah ik heb er over zitten denken maar ik moet ff kijken ik wil pas sbo gaan rijden als ik een kort blok heb zoveel kans maak ik niet in xtreme klasse en meschien dat ik wel mee doe aan die daginschrijving eerst ff 2 pk erbij toveren :W
 
mhrspeedzipsp said:
Hey kerel jah ik heb er over zitten denken maar ik moet ff kijken ik wil pas sbo gaan rijden als ik een kort blok heb zoveel kans maak ik niet in xtreme klasse en meschien dat ik wel mee doe aan die daginschrijving eerst ff 2 pk erbij toveren :W

Is cool, kort blok zou indd beter zijn:)
Ik moet ook nog steeds die dip weg zien te krijgen maar dat gaat wel goed komen.
Misschien tot Sittard dan!

groetuh
 
tomos tuning said:
Ja daar waren ik en tim nu ook achter we hebbe echt alles nagekeken dusja

Mvg Joost

Indd we vermoedden het al een tijdje maargoed, ik bel ws Anthony vanavond even dat hij een vsnaartje mag opsturen.
Of ik haal er hier van de week 1 in de buurt. als ze te krijgen zijn natuurlijk.

Ben al byna vergeten hoe hard die eerder altijd oppakte dus:P word weer vliegLES nemen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top