Twins Tuned Zip

Status
Not open for further replies.
dat kan goed kloppen ja:). heb er wel 1 gekregen.
Uhh.. vooraan in de rij met de autos bedoel je? ik had de bus van me baas bij. Beige bus: Peter zwager hovenier.
bedoel je die??

DJT-Speed-Area said:
met die aanhanger is niks mis:?:X

marty, is maar dollen!
maar ik zet me scooter gewoon niet graag op een aanhanger waar al 2 scooters bij staan. doe mij maar een bus. of dichte aanhanger.

Tim.R. said:
dat kan goed kloppen ja:). heb er wel 1 gekregen.
Uhh.. vooraan in de rij met de autos bedoel je? ik had de bus van me baas bij. Beige bus: Peter zwager hovenier.
bedoel je die??

jah helemaal vooraan in de rij van de auto's :P volgens mij samen met die geel-zwarte beta, en ik heb die poster gegeven ja :D

top ding tim, knalde ook flink!
maar ben tog van mening dat ie zonder de stickers mooier is :)

grtzz -R-

Als ik 1 ding tof vind bij een zip is het wel 1 met standaard kappen en een snel blok :)
Gaaf ding

Sven

ding zag er vers uit :W gewoon standaart, maar toch ook weer die brute uitstraling ....

moeilijk uit te leggen, gewoon een vette zip :D

Stoiben. said:
tim

zorg dat je die foto van marty krijgt
vanaf start met die heerlijk wheelspin:D

Ghehe die foto waarby je denkt. Hej tim ga is recht by de start staan?? zal m vanavond even uploaden;).

Verder over de gele stickers. Ik ga waarschijnlijk deze maand even banken by twins. ook de fournales etc moet nog komen. zodra dit er is ga ik even wat stickers daar kopen.
Vind hem helemaal zwart ook zo saai.

-arthur- said:
ding zag er vers uit :W gewoon standaart, maar toch ook weer die brute uitstraling ....

moeilijk uit te leggen, gewoon een vette zip :D

helemaal mee eens:~ Ik zou die kappen zo laten, en van die gele wielstriping doen:W

iig gwoon nog wat gele details, of je frame geel coaten ofzo:)

Mark.S said:
helemaal mee eens:~ Ik zou die kappen zo laten, en van die gele wielstriping doen:W

iig gwoon nog wat gele details, of je frame geel coaten ofzo:)

wiel striping is een goeie optie waar ik zelf ook al iets mee wou.
Verder vind ik me frame coaten de grootste BS. Heb niet voor jan lul een nieuwe zip gekocht.:)
een net origineel frame vind ik beter dan een gele.

Tim.R. said:
wiel striping is een goeie optie waar ik zelf ook al iets mee wou.
Verder vind ik me frame coaten de grootste BS. Heb niet voor jan lul een nieuwe zip gekocht.:)
een net origineel frame vind ik beter dan een gele.

je hebt gelijk, niet meteen bij nagedacht:D

net even me mail bekeken. Ben bij deze ingeschreven voor Drachten. Hopelijk kan ik wel vervoer regelen want dat valt nog niet mee:P

Status
Not open for further replies.
Back