Twins Tuned Speed NRG

omdat ik iets veel leukers over neem toch bas:);)
koopmans tuned past goed bij me blok

maare wat denken jullie dat die krt gelijk of beter dan speed 2004 pijp presteert ?
 
zou gewoon ff die krt houden en proberen.
Denk dat iemand binnekort wel zo lief is om een keer de team2004 te lenen voor een keer banken.
 
Ronnie_NRG said:
zou gewoon ff die krt houden en proberen.
Denk dat iemand binnekort wel zo lief is om een keer de team2004 te lenen voor een keer banken.
Ik denk dat de KRT te hoogtoerig is, ik weet natuurlijk niet wat Twins met die cilinder heeft gedaan, maar op Joor's ex cilinder denk ik persoonlijk dat een team2k het als 1 van de besten zal doen.
Nu zijn er ook alweer 4 versies van de KRT als het er niet meer zijn. Zowieso al voor Pia met schuine en rechte flens, de anderen kan ik het verschil niet echt van uitleggen zonder grafiek. Maar verschil is er iig genoeg tussen de KRT pijpjes.
 
Ik zou lekker een Speed pijp nemen :)
Het liep gewoon goed bruut , geluid was bizar en qua uiterlijk wil je natuurlijk ook wat ;)

KRT heeft geen conische flens , wat imo niet perfect kan zijn en die van een MHR pijp sluit perfect aan , mja aan jou de keus :*
 
ja ik dacht er ook al aan om een speed 2004 pijp te nemen of 2003 maar aan de andere kant wou ik die krt ok wel willen testen :)
en kwa gels moet ik denk eerst maar aan de rest van me blok denken zzoals die dikke speed van bas (ex joor )
en nee daniel niet bukken we zijn niet allemaal zo als jij maar dat heet verkoepn en inkopen :p
 
Back
Top