Twins Tuned Speed NRG

oke nee dan heb ik niks gezegt sorryO-)

maar die gaatjes bij de tapeinden stop ik wel dicht en de bovenste probeer ik ook nog wat mee :p

moet dus wel wat worden -:-

dan is me setup nu: met * heb ik nog niet

fkt tuned+gekoterde carters
mhr speed twins tuned (later max)
mhr overrange
mhr vl13 (later tuned)
mhr recht 25 ( "" )
mhr team 99 as
adige paars kopelingshuis
hpi 2004
polini vertanding rf 10,3
krt pijp
koso 28 d-slide+kelk*
twin air

spuletjes uiterlijk:

tjt oversized schijf
koso toerenteller *
ml 50's *
kilswitch
gefreesde/geplamuurde kappen
crosmoter snelgas
fs32 vork *
rs24/fournalus*
chrome velgen, carterdeksel, rempotdeksels, remhendels *
5 cm verlengt subframe *
dikke goede helm *

dus moet nog heel wat geld hebben :p :!
 
Last edited:
Kuit@NRG said:
oke nee dan heb ik niks gezegt sorryO-)

maar die gaatjes bij de tapeinden stop ik wel dicht en de bovenste probeer ik ook nog wat mee :p

Waarom? Het maakt niets uit, (en dat is getest). En toch wil je d'r devqon in doen. Dat moet je weer afwerken, rechtschuren etc, waardoor je het alleen maar verpesten kan..

Maargoed. Het is jouw project :)
 
ja ik had jou gepmed maar ik kreeeg niks terug dus ik dacht dat ie al weg was maar ik heb wel belang bij je blauwe maak maar effe een mooi prijs voor me :p;)
 
ey ik heb ook een nrg extreme mc3
maar ik wil em spuite.. kheb de zelfde kleur als jij had.. ( oranje :S )
maar ik wil ook de onderkant van de tank glad make..
hoe doe je dat ? :$
ik heb niet zo een ervaring met dat soort dinge.. maar ik wil me scoot egt mooi make
en jouwe is egt de vetste die ik ooit heb gezien..
cker wete
maar ken je me ff antwoord maile ?? :)
unkel_jr@hotmail.com
 
unkie said:
ey ik heb ook een nrg extreme mc3
maar ik wil em spuite..
bla bla bla
en jouwe is egt de vetste die ik ooit heb gezien..
cker wete
maar ken je me ff antwoord maile ?? :)
unkel_jr@hotmail.com

Zo doe maar ruig voor 2005.. heb je die voorvork niet meer kunnen regelen samen met die team... pijp?

enne of je urkel ff antwoord kunt geven op zn vraag. Hij weet het naml nog niet zo goed 8).

btw heb je geen pix van FKT carter..? +ralf+
 
Rolf@Jaguar said:
btw heb je geen pix van FKT carter..? +ralf+


Jah.. kan je dan ook meteen alle maten van je twins-tjoent speed neerzetten? Dan kunnen we gelijk alles kopieëren... :| sjongejonge...

Rolf: sjah... beetje domme vraag.....
 
oh ja :)

MAAR PROJECT LIGT EFFE STIL DOOR ROLLENBANK BOETE'S RECHTERS ETC
dat gaat veel geld kosten dus ik moet effe kijken hoe ik dat oplos ik koop morgen waarschijnklijk een team 2003 pijp dan moet ik alleen banden en koso kopen dan is het klaar kwa onderdelen dan nog spuiten verchromen etc

passend plaatje :):p :( :
calvinpolitie6ge.th.jpg


blok binnen:
carterbinnen7ve.th.jpg


blok spoelers:
carterspoel6iu.th.jpg


blok zelf + carterdeksel in de afbijt (me 2de)
carter5zg.th.jpg


tankjes gekocht :) :
tanketc1si.th.jpg
 
Last edited:
Sander said:
Jah.. kan je dan ook meteen alle maten van je twins-tjoent speed neerzetten? Dan kunnen we gelijk alles kopieëren... :| sjongejonge...

Rolf: sjah... beetje domme vraag.....


Ik vraag gewoon om een foto van het carter zelf.. niet om de tunekunsten van Freddy of zo.. :|

mja goed laten we er nou maar over op houden :)
 
Ohw... dat mag je best zien hoor...(denk ik)

Ik vond het alleen een beetje vreemd overkomen... vandaar :).Ik houd zelf mijn getjoende onderdelen alleen ver weg van foto-toestellen... om 3 redenen:

- respect voor de tjoener
- ik heb er geld voor betaald. Dus kopieëren laat ik het niet door anderen.
- wat niet weet, wat niet deert...

Kijk maar eens @ mijn project-page.. geen foto's van gesplitste blokken of cilinderwand/uitlaatpoortvormen. Gewoon, omdat ik zulke info graag voor mezelf houd.
Dat wil natuurlijk niet zeggen, dat anderen dat ook moeten overnemen. Dat is altijd aan die persoon zelf, die de "tuning" gekocht heeft.


Kuit: beter gewoon effe rustig doorgaan... boete's zuigen. Spaar het geld bij elkaar, zet het apart, en ga daarna pas weer verder met je project. Dan heb je het altijd bij de hand, als je het nodig hebt. :)
 
Pfew, kijk ik weereens in dit topic verkoopt Bas zijn cilinder toch niet en allemaal gezeur over een carter.
Lekker focking belangrijk allemaal 8P Iedereen die een carter wil zien dat door Twins/Koopmans/de Jager/Tino/XSH/3BR/whatever is klaargemaakt heeft het toch allang gezien.
Verder vind ik het pasvlak waar de cilindervoet opkomt er wel erg brak uitzien. Maar vlammen zal het wel +ralf+
 
Waarom zie je nou nooit in een ander topic ophef als er een foto van een tuned carter wordt gepost ( van een andere tuner )

OPEENS komen alle meningen naar boven dat het beter is als je geen foto's post van een tuned carter/cil omdat je het gekocht hebt ed bla bla bla... Beetje vermoeiend is het toch wel moet ik zeggen.. maarja, ws heb ik het nu echt gedaan natuurlijk dus ik doe wel STFU :p
 
oke ja me topic is alweeer een beetje naar de klote maarja ik maak maar geen nieuwe aan vindt enrico de laatste tijd niet leuk :p

nee maar ik ga zo weer met de kappen verder en me remhendels polijsten en carterdeksel verfvrij maken (me reserve)
 
Lars. said:
maarja, ws heb ik het nu echt gedaan natuurlijk dus ik doe wel STFU :p

Neehoor :)

Ik heb mijn mening gepost, iedereen met een andere mening, heeft een andere gang van handelen :)

Kuit...heb je zo'n speciaal deksel dan? ik ben benieuwd...
 
Back
Top