Twins Tuned Speed NRG

ja heb er wt leuks uit gehaald maar is niet af of afgewerkt :p :rolleyes:

maar heb gister wel weer veel gedaan alleen is het zo nutteloos op deksel na om foto's te posten zoals veel schuren schuren schuren enz en me carterdeksel verfvrij gemaakt en gefreest
 
Sander said:
Neehoor :)

Ik heb mijn mening gepost, iedereen met een andere mening, heeft een andere gang van handelen :)

Kuit...heb je zo'n speciaal deksel dan? ik ben benieuwd...

Ik snap eigenlijk niet waarom je die hier neerzet?
Het is niet jouw carter, niet jouw digicam & niet jouw project. Kortom niet jouw probleem?

Verder schiet dit project lekker op 8)
 
nou ík heb dus weer een kk update :(

dat carter is dus echt verkankerd door de vorige eigennaren nm een paar punten :
*ontstekingsschroefdraad te lange bouten in gezeten en verneukt waardoor die aan de binnenkant is gescheurd!
* veel dolle schroefdraden 8P
*3 afgebroken bouten een om de helfden aan elkaar te zetten 2 carterdeksel kant
*vernaait getuned:(;(
*de gladde helfden waar de delen op elkaar komen gaar door vrikken met schroefendraaier ofzo :s:?
*op speed 2004 getuned
*gare lagers
maar ik ga het carter wel weer oplappen :p heb al nieuwe lager voor de achteras en keering nu alleen ddie van me vertanding effe eruit halen en nieuwe in doen en krukas lagers bestellen maar dan bestel ik meteen de koso en st6 teller mee -:-dus duurt nog wel effe :p

en heb weer wat aan me carterdeksle gedaan die is nu helemaal verf vrij al met 180 geschuurd moet alleen nog wat afgewerkt worden morgen ofzo wel foto's
voorvork staat in de afbijt wordt ook gepolijst:)*D
remhendels gepolijst morgen foto's

en voor de veiligheid maar een dikke helm besteld is eral moet alleen nog betalen :p:X
 
zo jongens ik heb me digi weer terug gevonden dus maar een paar foto's nm :
me helm:
helm9in.th.jpg


me 2de carterdeksel gefreest:
deksel2nl.th.jpg


een koso binnen gehad ik zie wel wat ik er mee doe ik ga nm een st6 teller halen:):
koso6bm.th.jpg


en me voorvork kaal gemaakt:
vork0az.th.jpg


en ik heb nog wel meer gedaan maar daar zie ik geen update in heb nm weer veel geschuurt en me blok opgeknapt enz
 
Last edited:
Kuit@NRG said:
zo jongens ik heb me digi weer terug gevonden dus maar een paar foto's nm :
me helm:
helm9in.jpg

Mooie helm, ik heb hem zelf ook.
Alleen met Zilver vizier.

Tinne..
 
Last edited:
ja dat doe ik ook of ik neem een zwart vizier :)

trouwens ook goed nieuws ik hoop dinsdag een blok en blauwe fournalus binnen te hebben :)
foto's maak ik als ik het heb :p
 
Ahh vetheid, ook aan de fournales :)

btw, je moet dat linker gat van die 3 die je hebt gemaakt in je carterdeksel nog even wat ronder frezen aan de binnenkant, die is een beetje scheef ;)
 
Back
Top