Twins Tuned Speed NRG

nee geen tijd meer voor gehad maar ik loop nu toch thuis met me poot.
dus ga ik maar weer aan me kappen etc beunen.
had gister niks te doen dus heb ik me caberateur inlaat gepolijst en me uitlaatpoort gepolijst niet echt gelukt ik heb te dikke vingers :p
en nieuwe carters ben ik mee bezig maar de gene wara ik het van wil kopen is niet zo vlot :):p
maar er liggen op me werk 2x ml 50, koso teller, kilswitch te w8ten tot ik geld heb.
 
Kuit@NRG said:
had gister niks te doen dus heb ik me caberateur inlaat gepolijst en me uitlaatpoort gepolijst niet echt gelukt ik heb te dikke vingers :p

je hebt gewoon een kleine vlinderpoort die niets voorsteld :+
 
dat kan ook ind:):p
mar me cilinder gaat naar de teuner als ik wat spul verkocht heb dan heb ik tenminste weer geld:p
moet ook nog een
koso 28
speed pijp 2004 denk
vl13 nieuw 25 recht want die is gaar geteund
en een klaar blok
temp teller
ml50 banden
malossi vork of ebr regelen (als de verzekering van me andere nrg eindelijk uitbetaalt)
maar is waarschijnlijk al geregeld:)

en kwa uiterlijk moet ik ook nog veel doen:
kape klaar schuren want het is nog niet netjes
achterkantje een geheel maken
achtervleugel glad maken een geheel maken
kappen laten spuiten kleur ben ik niet echt uit
velgen laten verchromen
carterdeksel bewerken en verchromen (iemand een adresje)
blok en paar kleine dingen polijsten
binnen kappen wat uit halen voor de looks en koeling
zadelhoes fixen (iemand een adresje)
 
zo maar weer is een update:
ik heb het achterkantje aan elkaaar gepolyestert en geplamuurd het is nog niet helemaal klaar maar als het klaar is post ik wel foto's ook meteen van de voorkap die af is

en heb trouwens me 28mm do maar verkocht die moet plaats maken voor een koso 28
en de vl11 en krt moeten er ook aan geloven maar die ben ik nog niet kwijt dus iemand intresse check v&a :)
 
beter weer een update na lange tijd:p
ik heb :
vl13
recht 25 spruitstuk
dd lc blok std
a747 is al binnen:)

nou hopen dat het binnenkomt:p
en dan kan het carter rechtstreeks naar xsh oid om gekottert en getuned te worden voor speed:)
iemand tips voor het tunen en kotteren bij welk bedrijf zou ik dat het best kunnen laten doen ook beetje cheap:p

maar kappen heb ik niet heel veel meer aan gedaan want ik ben nu effe bezig met me std nrg want we waterpomp keering was lek en kappen waren een beetje rot door aanrijdeing wat me 447,- opleverde terwijl ik alleen een nieuw spatbord op hoef te zetten:) trouwens de setup van die is:
sport 70
vl11
dopleras
dna poulies
runner vario met grote rollen :p
en jawel een begrenzer :):p
 
Kuit@NRG said:
nope dna poulies hebben een ander verloop met die pinetjes en runner vario is groter en heb grote rollen :p

ow heb een runner vario groter rollen?

volgens mij hangt jou IQ ergens tussen 0 en oneindig in het negatief... 8)




geintje kuit.. post is wat pix van je kappen? en weet je al wat voor kleurtje er op komt? :)
 
Gewoon hele zooitje naar XSH sturen, ben je er vanaf :p , of gewoon zelf met de dremel beetje bijwerken..beetje gaar alleen.

Spuit de kappen Metallic Rood met Fluo geel...een beetje lucas zn kleur alleen dan in het metallic.
 
Btw. Breng het zooitje gewoon naar Twins, zover ik weet is het daar binnen een paar dagen klaar.Plus dat dan je carter en cilinder bijde Twins Tuned zijn...wel netjes :rolleyes:
 
Inderdaad...

De snelle afhandeling van Twins is echt iets waar ze trots op kunnen zijn. Alleen maar lof daarover.

Ik zou het ook door Twins laten doen. Ze hebben al eens in je speed gezeten, en het is dan fijn, om het door dezelfde tuner te laten afmaken. (lijkt me als tuner ook fijner werken).
 
chille ding gaat zeker mooi worde maare die tjt schijf haalt da veel uit zonder andere blokje of scheelt da niej zo veel? en bas ben jij bas van pk's?? :p
 
Back
Top