Twins Tuned Speed NRG

update:
gister kwam er een erg relaxste kerel langs met ze maatje die kwamen even mij TJT OVERSIZED schijf brengen meteen effe een praatje gemaakt was wel lachu.
alleen foto's komen morgen nuzit ik op de verkeerde comp:s
 
jep ik heb net de voorkant helemaal glad geplamuurd maar ik vindt de vorm er niet echt inzitten en me achterkantje heb ik effe afgepolyesterd dus die alleen nog plamuren en gaten boren voor de ophanging en dan moet ik vereder met de onderplaat.

maar de beloofde pic's van de tjt schijf:
losse schijf met bijbehooren:)

tjtschijf.th.jpg


en schijf gemonteert :)

tjtgemonteert.th.jpg


en me straat nrg:);)

nrgstraat.th.jpg
 
Last edited:
hallo mensen. :P

weer een leuke en minder leuke update :
minder leuke is dat er een nalldlager stukje in de kop en kop van de zuiger zit gesmolten.
maar het leukere is dat ik een mooie deal heb gesloten met iemand die het een en ander weg doet van hem zelf en ik ga kopen. nm:
*speed twins max tuned
*carters twins max tuned en gekotterd voor speed
*team 99 as met verse lagers

ik ben nog niet verder geweest met me kappen enz. ik heb alleen me carters scoon gemaakt en gesplitst en vertanding eruit enz.
ik ga het volgende week ophalen inv met geld
nou alleen me eigen spullen effe verpatsen prijzen en info staan in me treath bij pia marktplaats.:)
 
super vet ding man! echt super....maar bij mij past geen enkele clamp man...ik heb hetzelfde clampje gehaald als jij...maar past er niet op...hoe doe ik dat?
 
he kruitmans.... niet teveel kloote daar bij leertouwer he? lekker die vechtpartij daaro.. maar binnekort ff meeten kzie je morge wel weer pannekoek
 
Back
Top