Twins Tuned Speed NRG

aa vers! maar waar haal je dat blok dan vandaan? :rolleyes:
en die naam kan je bij bewerken veranderen helemaal aan het begin, bij je "intro tekst":p
 
ik ga zometeen effe bij de speed en team 99 as kijken:)
denk dat ik hem wel mee neem :p als ie er goed uitziet:)
heb ook weer is wat aan me kappen gedaan en meteen effe me remhevels kaal geschuurt:p.
heb ook een koopmans klaar gemaakt blok gefixt gekottert en max tuned op speed:)

en dan ................ is me loon op :p dus nu effe me oude spullen verkopen dan ken ik weer een paar dingen aanschaffen.

en de gene die hier boven poste heb nu me cross, sebas veel plezier ermee he:)

heb oook nog een paar dingen besteld op me werk nm een koso, 2x ml50, kilswitch. en ga waarschijnlijk een koso 28 of oko erbij halen .

zometeen de foto's van de speed en as :):)
 
Kuit@NRG said:
ik ga zometeen effe bij de speed en team 99 as kijken:)
denk dat ik hem wel mee neem :p als ie er goed uitziet:)
heb ook weer is wat aan me kappen gedaan en meteen effe me remhevels kaal geschuurt:p.
heb ook een koopmans klaar gemaakt blok gefixt gekottert en max tuned op speed:)

en dan ................ is me loon op :p dus nu effe me oude spullen verkopen dan ken ik weer een paar dingen aanschaffen.

en de gene die hier boven poste heb nu me cross, sebas veel plezier ermee he:)

heb oook nog een paar dingen besteld op me werk nm een koso, 2x ml50, kilswitch. en ga waarschijnlijk een koso 28 of oko erbij halen .

zometeen de foto's van de speed en as :):)

waarom zou die speed en as er niet goed uitzien;)
 
Leuk spul kuit als het allemaal doorgaat. Hoop dat je snel weer kan vlammen :)


p.s. waar gaat sebas die cross van je onder zetten? zijn leertouwer racefiets? 8)
 
nou mannen die spullen zien er gewoon goed uit cilinder is gewoon vers van de pers misschien net 5km gereden met de nieuwe zuiger dus hij had pas zijn onderhouds beurtje gehad
 
yo

die remschijfadapter he, hoeveel mm plaatst die je klauw naar achter en zijn die los verkrijgbaar?
Zo niet, wat koste die schijf en gaat dat werken icm Ice Vork en NRG velg?
Graag pm terug :)
Alvast bedankt!

En je scooter word nice, zker leuke setup!
 
zo veel reacties he ! :)
en enrico bedankt he voor het aanpassen van me topic naam :)

maar jongens de speed en as zijn erg vers maar hij is niet max tuned :'( maar dat komt wel })

maar hier een familie pic :)
speed3.th.jpg


en een met de poort :)})
speedenas.th.jpg


en hij had ook nog een vl13 en team 2002 pijp liggen ik denk dat ik die ook nog is ophaal :)
of ik haal een keer een nieuwe 2004 pijp of iets wat niemand heb :)
 
Last edited:
Kuit@NRG said:
zo veel reacties he ! :)
en enrico bedankt he voor het aanpassen van me topic naam :)

maar jongens de speed en as zijn erg vers maar hij is niet max tuned :'( maar dat komt wel })
en hij had ook nog een vl13 en team 2002 pijp liggen ik denk dat ik die ook nog is ophaal :)
of ik haal een keer een nieuwe 2004 pijp of iets wat niemand heb :)

Simonini EVO? :p Christopholini?:p
He maar ga je verder nog frame acties doen ofzo? of laat je het gewoon in de oude kleur? Of moet het allemaal voor de winter weer draaien?
 
nee ik ga alles hellemaal netjes doen heb al veel plannen in me hoofd maar gewoon alles rustig aan moet voor maart ofzo af zijn of in iedergeval voor lelystad:)
maar me frame is nog netjes dus die laat ik zo mischien met de hand zilver spuiten
 
nou ja een moooie foto met de belangrijke spullen :)
spullen.th.jpg


en nog maar een van de mooie speedpoort :);)
speedpoort.th.jpg


maakt me project page een beetje leuk :p
 
Last edited:
Back
Top