TV Series

Status
Not open for further replies.
Ik volg:

- Prison Break
- Heroes
- Friends (ben nu bij Seizoen 7, Disc 3B. Nog 3 seizoenen te gaan dus :P)
- 24 (Seizoen 6 Disc 1 nu aan het binnen halen, echt briljante serie :w)
 
The Unit ga ik ook volgen. Ik heb als teaser ff episode 1 gechecked, en dat was best cool. Veel actie, beetje diepgang. Goede shit. Na mn tentamens ga ik es ff bijkijken.
 
24 en prison break zijn weer (Y)

24
ben benieuwd hoe het verder gaat. die jack is wel losgeslagen als hij zomaar z'n "broer " vermoord. maar dat was toch die gast uit seizoen 3 ofzo met die virussen ofzo? hij was iig een badguy

Weet jack iets dat wij niet weten ofniet? Hij weet toch helemaal niet dat die gozah achter de aanslagen uit seizoen 5(toch) zit? Hij zal toch niet zomaar z'n eigen broer vermoorden, omdat z'n vader op een lijst staat met mensen die met een rus hebben gepraat die _misschien_ wat met die nukes te maken heeft...
Het blijft wel leuk, maar het begint toch wat de vetheid te verliezen...
 
wat zijn nou de (internet) release dagen van
24
PB
desperate housewives
smallville

eerste 3 maandags dacht ik toch? of is t savonds pas online?
 
Vanavond weer CSI en Shark, maar beide zullen wel een herhaling zijn :'(. RTL4 heeft pas 6 Sharks oid. uitgezonden, en gaan nu alweer herhalen...
 
wat zijn nou de (internet) release dagen van
24
PB
desperate housewives
smallville

eerste 3 maandags dacht ik toch? of is t savonds pas online?

24 en prison break worden iig op maandag avond in amerika uitgezonden. De internet releases zijn er vaak al binnen een half uur nadat het programma afgelopen is, alleen is dat dus 4 uur snachts nederlandse tijd ofzo 8P
 
gister eerste ep van heroes gekeken. beetje suffe serie. Het kon me niet echt boeien.
ook seizoen 1 van The Unit gedl. Daar verwacht ik wel veel van.
24 en PB waren wel weer tof.
Desperate housewives komt pas over 2 weken weer ofzo. en nieuwe smallville kan ik ook nog niet vinden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top