TV Series

Status
Not open for further replies.
Hmm ik heb in 2 weekjes alle aflevering van PB tot nu toe gezien. Vette serie hoor, vooral de eerste aflevering waren echt heel goed. Idd vanaf 18 oid werd het minder, maar het verhaal heeft me nu toch wel weer te pakken. Alleen jammer dat ze weer doorgaan. Ook wel gaaf, maar een mooi echt einde zou het voor mij straks wel afmaken op zich.
 
Imo moeten ze het in seizoen 2 ook echt afronden. Dat ze op het einde nen pilsner pakken ergens in Cuba of zo. Maar een seizoen 3 er achter plakken zou het weer te ongeloofwaardig maken, iig als het nog steeds over de ontsnapping aka weg naar 'mexico' gaat.
 
Ze hebben een paar afleveringen terug in die auto toch afgesproken dat ze niet meer vluchten? Dus naar Mexico oid gaan ze sowieso niet...

Maar idd, afronden die hap. Volgens tv.com loopt t vooralsnog maar tot episode 18 btw, seizoen 2.
 
Last edited:
gister eerste ep van heroes gekeken. beetje suffe serie. Het kon me niet echt boeien.
ook seizoen 1 van The Unit gedl. Daar verwacht ik wel veel van.
24 en PB waren wel weer tof.
Desperate housewives komt pas over 2 weken weer ofzo. en nieuwe smallville kan ik ook nog niet vinden

Je moet er van houden dat Heroes. Beetje X-Men, The 4400 (wanneer begint dit eigenlijk weer?), achtig. Ik vind wel dat Heroes heel veel biedt.

The Unit verwacht ik juist niet heel veel van, episode 1 is al meteen duidelijk wat er gaat gebeuren, beetje knallen op terroristen en vrouwen die het moeilijk hebben op t thuisfront. Leuk vermaak, dat zeker, maar geen topper...
 
Iemand Shark gezien vanavond? De laatste voor een paar weken geloof ik, maar hij was echt te vet :).

Volgende week een nieuwe serie op RTL4 om 21.30.
 
The Unit heb ik een tijdje gevolgd maar het werd echt ontzettend boring. En nogal "kijk hoe goed wij amerikanen zijn". Dat gezeik met die vrouwen kwam me ook wel de strot uit na een tijdje. Ze zijn nog lelijk ook dus dat helpt ook niet veel :P

Vanavond prisonbreak & heroes. En mn tvout kabels komen binnen dus ws ff kijken op tv :W
 
Nice...

The Unit heb ik nu net seizoen 1 van af. Wel ok. Dus ben benieuwd wat het nog meer gaat bregen in seizoen 2.
 
Iemand Shark gezien vanavond? De laatste voor een paar weken geloof ik, maar hij was echt te vet :).

Volgende week een nieuwe serie op RTL4 om 21.30.

Ik heb hem gezien, mis het bijna nooit.

Shark is hard gepakt door die gefreakte dude

Vanavond prison break s2afl15 kijken :D
 
Maar is dat zo'm goede serie?
Heb toevallig deze aflevering gezien, maar vond het niet super goed ofzo, dat ik ervoor zou thuisblijven(als ik niet dloadde dan).
 
16 is er ook al:)

ja bedoelk was ook 16 maar had me mistypt

Ik vind dat James Woods echt :W is in de serie, en de overige acteurs etc. spelen ook goed.

zeker da blonde wijf die is egt lekker :D

was wel spijtig dat die verloor, maar zal wel een vervolg komen op dat stuk hoor. Normaal laat die hem niet zo snel doen. Zeker dat die weet dat die kerel zijn dochter wil pakken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top