TV Series

Status
Not open for further replies.
De zevensprong!
Dat is ook een leuke serie :D Is alleen al wel behoorlijk oud.

Binnenkort maar weer eens kijken, blijf het leuk vinden!
 
heb gisteravond maar ff weer bottom gezien, echt super droge engelse humor, maar k blijf er steeds weer naar kijken 8P
 
_41821952_brent_bbc203.jpg


The Office (engelse)

Wat een mega serie. Prachtig gewoon! Wat een humor :D
 
The Shark vind ik te onrealistisch, prison break komt ook niet geloofwaardig meer over met al die toevalligheden

Geef mij maar:
- Two and a half man
- The Simpsons
- King of Queens
- Das A Team (sentiment)
 
Iemand ook weer ingeschakeld bij Lost gister? Erg vet weer, heerlijk om weer door te gaan met deze serie.

Het lijkt nu iets duidelijker te gaan worden, op dat eiland vinden dus blijkbaar allerlei experimenten en onderzoeken plaats. Ik ben toruwens benieuwd of alles verklaard gaat worden op het einde. Dus bv. die wolk, die nummers, de hatchen, etc. Of dat er een hoop onverklaard blijft...
 
Ik kan de laatste seizoenen van the Oc niet afspelen, lukt niet met divx en k lite codex pakket.
Heeft iemand nog een idee?
Oi
 
Net even de nieuwe serie 'Standoff' op RTL4 gekeken, vond hem niet zo sterk, beter gaan ze snel weer door met Shark :W.
 
Jammer dat er vanavond geen PB in de USA word uitgezonden... Gelukkig wel een dubbele aflevering van 24 :W
 
Net in de coffeeshop voor 't eerst zowel Standoff als Shark gekeken, maar vond 't vrij saaie series..

Nu eerst maar eensch de nieuwe Family Guy en American Dad kijken, gevolgd door een leuke graffiti 'film'..

Lekker zo'n extra weekje vakantie 8)!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top