TV Series #2

Fox_gek

Pilsje erbij?
Helemaal mee eens, die serie is echt niet meer te volgen. Al die plotwendingen ook steeds, het wordt steeds maar ingewikkelder en ingewikkelder. Ik weet ook zeker dat als je er ff goed voor gaat zitten, je allerlei plotholes kunt ontdekken.

Seizoen 1 & 2 waren wel gaaf, kill the cheerleader and save the world en dat gedoe, maar nu moet het telkens nog verder gaan.

welke? er is toch geen nieuwe?

Gister zitten genieten van Prison Break :W

Ben dus helemaal bij (Entourage), ik kan niet wachten op de volgende afl :')

Ari is geniaal!

Net nieuwe Heroes gekeken..

Ik word wel een beetje flauw van die overstappen van allemaal naar het andere kamp.. Dan is Sylar weer badguy, dan weer goodguy, dan is hij weer onder die moeder, dan weer bij die vader.. Het houdt maar niet op :X

Het word ook alleen maar vetter :p.

De laatste aflevering was gaaf ja :W.

kill of save the cheerleader?

http://forum.scooterforum.net/forum/f33/tv-series-132728/

Hier weer verder :)

Michael: Vermoord of red de cheerleader neem ik aan...
 
Advertisement - register to remove this

Kill/Save the Cheerleader sloeg op Heroes ;).. Leuke serie trouwens.. Ik volg nu Californication, Heroes, Prison Break en Entourage.. Kan eigenlijk nog wel weer een serie bij, iemand suggesties?
 
Jezus wat was Entourage weer vet, Ari Gold is zo'n koning :W.

Die reactie van hem als Dana Gordon hem belt met I wanna blow you like it's 1990" is zo goed :W
 
S01 staat aan :)

Verstandig, die wilde ik ook aan je voorstellen ja. Erg goede serie.

Andere tips.. The Unit kijkt elke week wel lekker weg (militaire actie) en The Shield (politie actie), The Wire en The Soprano's (voor als je ze nog niet gezien hebt), Arrested Development (soort van Entourage).
 
The Unit mss maar eens checken (al ben ik niet zo van de leger dingen)..The Shield hoor ik slechte dingen over van mensen met dezelfde smaak als ik.. The Wire ben ik aan begonnen, maar trok me niet echt.. Sopranos heb ik uiteraard allemaal al gezien.. Arrested Development moet ik dan ook maar eens downloaden..

En 'Lost' ?
 
The Unit mss maar eens checken (al ben ik niet zo van de leger dingen)..The Shield hoor ik slechte dingen over van mensen met dezelfde smaak als ik.. The Wire ben ik aan begonnen, maar trok me niet echt.. Sopranos heb ik uiteraard allemaal al gezien.. Arrested Development moet ik dan ook maar eens downloaden..

En 'Lost' ?

The Unit vond ik altijd wel vet, alleen ze switchen steeds tussen die mannen en hun vrouwen.... beter laten ze dat hele wijven verhaal weg :D
 
The Unit mss maar eens checken (al ben ik niet zo van de leger dingen)..The Shield hoor ik slechte dingen over van mensen met dezelfde smaak als ik.. The Wire ben ik aan begonnen, maar trok me niet echt.. Sopranos heb ik uiteraard allemaal al gezien.. Arrested Development moet ik dan ook maar eens downloaden..

En 'Lost' ?

Lost vind ik ook wat lang duren, op een keer moet het verhaal gewoon klaar zijn, niet dat ze eeuwig door blijven gaan.

Zo weer ff nieuwe House kijken :W
 
Lost vind ik ook wat lang duren, op een keer moet het verhaal gewoon klaar zijn, niet dat ze eeuwig door blijven gaan.

Zo weer ff nieuwe House kijken :W

Over Lost ben ik het wel eens ja. Dat is ook mooi van The Wire, die stopt op een gegeven moment gewoon, net na het beste seizoen. Echt zonde dat je daarmee gestopt bent.

Ik kijk btw ook nog Terminator; The Sarah Conner Chronicles. Wel mooi eerste seizoen. Helaas zoals met veel series, willen ze het door laten lopen dus wordt het weer wat gecompliceerder (en ongeloofwaardiger).
 
Lost vind ik ook wat lang duren, op een keer moet het verhaal gewoon klaar zijn, niet dat ze eeuwig door blijven gaan.

Zo weer ff nieuwe House kijken :W

Ik kijk het gewoon op sbs6 elke dinsdag en donderdag (ik verzet er nog net geen afspraken voor :p) want ik heb toch nog lang niet alle afleveringen gezien :p

Moet eigenlijk Heroes seizoen 2 (is er al een seizoen 3?) nog een downloaden, ben met 2 gestopt toen die schrijvers gingen staken :p
 
Back
Top