TV Series

Status
Not open for further replies.
Ik dacht vanmorgen toen ik opstond helemaal "aah, vandaag nieuwe aflevering van PB" blijkt die volgende week pas te komen :| Dan maar Entourage in m'n pauze kijken :p
 
Ik dacht vanmorgen toen ik opstond helemaal "aah, vandaag nieuwe aflevering van PB" blijkt die volgende week pas te komen :| Dan maar Entourage in m'n pauze kijken :p

Damn, ik zit dus net ook al te zoeken.. Tis elke week wel wat, fuckers..
 
Unit en Dexter kijk ik niet, Cali al gezien. Als ik weer een serie af heb begin ik wel weer met een nieuwe.

The Unit is leuk vermaak, hoef je niet echt te volgen ofzo. Dexter wel, die serie is echt cool en daar moet je wel bij het begin beginnen.
 
Heb Cali ook weer opgepikt; Hanky is de shit, maar vraag me af hoelang deze serie weer gerekte gaat worden en/of leuk blijft..

Die coke scene van Runkle en z'n lady was wel de shit. +pippi+
 
Mwa kvind het wel leuk nu

In plaats van dat ie al die chicks neukt, heeft hij nu een vriendin/vrouw waardoor het niet meer kan, en komt hij juist al die chicks die hij heeft geneukt weer tegen. Vind het zelf wel een grappige wending :)
 
Ik ben eergister begonnen met Heroes.. Ik vind het op zich wel een leuke serie, het blijft alleen allemaal wel erg vaag... Ben wel benieuwd naar S02, welke als het goed is snel hier is :)
 
Net ff E04 gekeken van Californication, heb weer dubbel gelegen om Charlie en Marcy. Ben echt benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat afspelen.
 
Gaat Ari erop in? Ik denk het niet, anders zou ie nietm eer de coole agent zijn. Maar het zou wel uberstom zijn... Wel dik hoor, mooi einde van die episode.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top