te volgen tv series

Crime Scene Investigation
Spin City
Plane is born
Idols vaak wel.

Kijk eigenlijk niet veel tv, ben nooit thuis. Spin City kijk ik wel iedere dag, onder het eten:)
 
Ik werk bijna elke dag tot 10, dan ga ik langs me vriendin of vrienden, dan naar huis en gaat de tv rond 12 uur aan, dus is er weinig meer....Net 5 series vooral, soms domme talkshow ofzo :)
 
ik nergens echt naar, hou niet echt van tv, alleen somszap ik eens wat, maar ik blijf echt niet thuis ergens voor. Ja misschien voor MIami Vice, maja daar kom ik dus nu achter dat dat elke woe. vrij om 18:10 op v8is. Dus maar weer ff de draad oppakken.
 
Top gear keek ik vroeger ook elke week.

Ik volg niet echt een serie ofzo maar ik kijk wel vaak:

friends
buffeh teh vampier slachter
nikki en nog meer shit.
 
we hebben alleen 1,2,3 :S en schotel, maar das een oudere dus voornamelijk duitse zenders...... maargoed beter dan alleen ned. tv
op duitse mtv:
iedere avond op half 6: dismissed, vink ook vet!
maandag avond: the real world
woensdag avond: golden boy en lupin the 3rd.
gb4.jpg


golden boy mega kcik :D gozer die de school des levens zit en zo door china op zn mountainbike reist her en der werkt en elke keer mega mooie meiden tegenkomt die eerst onwijs boos worden op hen vanwege zn seksualiteit en achteraf helemaal gek op em worden omdat hij zn werk met uitzonderlijk talent doet! en dan is hij alweer weg, omdat hij denkt dat zm niet willen hebben! echt VET!!!!!!!!
 
Kijk ook niet echt veel eigenlijk.

Zo een beetje de auto programma's die hier al genoemd zijn.
En voorheen op V8 "the pretender" was echt een toffe serie vondt ik alleen nu issie alweer een tijdje gestopt.
Ik hoop wel dat ze de rest ook gaan uitzenden anders zou t wel mooi kut zijn eigenlijk.
Verder

The Sentinel (ipv the pretender)

Extreme sports
playboy adult (en dan vooral Night calls)
Lang leve mr zap trouwens :p
 
Originally posted by x8racer
X-Files
Dragonball Z als ze de nieuwe saga's uitzenden :p

wordt lang wachten dan, de nieuwere episodes zijn nog lang niet allemaal vertaald en voordat ze die weer kunnen uitzenden als 1 saga zullen we waarschijnlijk WEER die hele android en cell saga door moeten |(
 
Back
Top