TV Series

Status
Not open for further replies.

Sjoerd

Well-Known Member
Dan toch maar een topic speciaal voor TV series! Een tijdje geleden was die discussie er al, toen is er niets van gekomen, maar met het oog op de start van weer een aantal series volgende week, leek het me goed hier een apart topic voor aan te maken. Bespreek hier dus je favouriete series! Let wel op dat je spoiler tags gebruikt om niet al teveel te verklappen van de episode van die week!

Volgende week starten o.a. Prison Break weer, Heroes start weer, dus de tijd vd wekelijkse downloads breekt weer aan. Ook Nederlandse series of welke serie je dan ook leuk vindt kan je hier bespreken.

Ik zal ff openen met Lama's Gezocht. Heb gister de eerste episode gezien en vond dat nog best lachen. Vooral die indo die zichzelf 75% kans gaf door te gaan :D
 
Advertisement - register to remove this

Ik volg:
24
jackcheer.gif
, waarvan vorigeweek de eerste 4 eps van seizoen 6 zjn uitgelekt. Dit beloofd veel goed voor 2k7 :D.

Prison Break, tvrips zit dus bij seizoen 2 ep13. Ik sta er versteld van hoe goed ze de serie nog gehouden hebben (pb was eigelijk geplanned voor 1 seizoen, totaal maar 13 afleveringen).

Lost seizoen 2 was crap, seizoen 3 lijkt iets beter te zijn maar het niveau van seizoen 1 zullen ze nooit meer halen...

Top Gear geweldige serie, die gewoon te volgen is via BBC (die iedereen wel kan ontvangen volgens mij).
 
Ik vond GTST vanavond ook vrij verassend.

Ok, dit is een zwak geintje. Ik moest em ff inkoppen

:eek:
 
Ik kijk the OC wel eens, maar alleen omdat er lekkere wijven in spelen :p En Top Gear ntrlk :W

Ik vond GTST vanavond ook vrij verassend.

Ok, dit is een zwak geintje. Ik moest em ff inkoppen

:eek:

8P

Vrij spannend idd1
 
Maar wat gaat er nu gebeuren met Barbera / Ludo én Morris ?

Echt spannend... kan niet wachten tot morgen, ik ga vast slapen dan is het eerder 20:00 !!!! :#
 
24: Kijk altijd elk seizoen, kan niet wachtte op de volgende!

The Shield: Ook een top serie, alleen jammer dat het zomaar stopt en dan weer totaal overnieuw begint. :|

Criminal minds: Nieuw seizoen begonnen, 1e aflevering nu aan het kijken. :W
 
The oc is nog maar tot eind feb en dan is de serie for ever afgelopen :'( Maja heel boeiend was t nie meer laatste tijd :p

Ik volg

Lost
Heroes
Prisonbreak
Las Vegas
Two and Half a man
24 ( ben pas bij seizoen 4 +ralf+ )
 
Van het weekend season 1 van Heroes gekeken. Steekt imo met kop en schouders boven derest uit :)

-Heroes
-Prison Break
 
The O.C- alles gezien tot nu toe
Heroes - alles gezien tot nu toe
Prisonbreak - alles gezien tot nu toe
Smallville - alles gezien,
Sopranos - alles gezien, afgelopen
Southpark - alles gezien
Alias - alles gezien tot nu toe
Friends - alles gezien, afgelopen
24 - alles gezien tot nu toe
Desperate housewives - alles gezien tot nu toe

Ik vergeet:
Married with children - alles gezien, afgelopen
Dawsons creek - Eerste 4 seizoenen gezien oid
Rosswell - alles gezien
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top