TV Series

Status
Not open for further replies.
The A team Echt de vriend van me zus zit nu echt aan het beeld gekluisterd volgens mij 8P die gast heeft 4 dvd boxen en echt allemaal al 5 keer helemaal bekeken Hij is nu weer opnieuw bezig Op 1 cd staan 3 afleveringen ofzo en in 1 zn pocket 6 dvd´s.Zowieso kijkt hij echt elke film die die leuk vind 10x volgens mij heeft ie een geheugen van een zeef ofzo8P

zelf kijk ik altijd naar de phaff´s en joey,en nog wat series
 
24 is tof. van nieuwe seizoen heb ik de eerste 4 afleveringen al weer gezien.
The O.C. is ook tof. seizoen 4 is te volgen via youtube en videogoogle.
LOST is ook gewoon toff. heb alleen nog maar seizoen 1 gezien maar 2 is al op me aan het wachten :)
 
The A team Echt de vriend van me zus zit nu echt aan het beeld gekluisterd volgens mij 8P die gast heeft 4 dvd boxen en echt allemaal al 5 keer helemaal bekeken Hij is nu weer opnieuw bezig Op 1 cd staan 3 afleveringen ofzo en in 1 zn pocket 6 dvd´s.Zowieso kijkt hij echt elke film die die leuk vind 10x volgens mij heeft ie een geheugen van een zeef ofzo8P

zelf kijk ik altijd naar de phaff´s en joey,en nog wat series
Ik kan der nie onderuit, ik vind the a-team ook super vet :p :D
 
24 en prison break zijn weer (Y)

24
ben benieuwd hoe het verder gaat. die jack is wel losgeslagen als hij zomaar z'n "broer " vermoord. maar dat was toch die gast uit seizoen 3 ofzo met die virussen ofzo? hij was iig een badguy
Pb:
en hoe ze HIER nou weer wegkomen is me een raadsel
 
Mm, dan moet ik 24 ep 5 ook maar even mee pakken.

Op de nederlandsche tv lieten ze trouwens merken dat The Unit voor opvulling van het lege Prison Break uurtje zou zorgen...

Nu heb ik dus eventjes seizoen 1 van The Unit weten te pakken en aflevering 1 en 2 bevallen me tot nu toe nog best wel. Het is wat minder heftig dan 24, maar er zit een leuk verhaal in. Meer mensen die dit nu al volgen? Aangezien ze seizoen 1 net vers op het net hebben geknalt.
 
Nou een vriend van me dramt er steeds op dat ik die moet checken/downen. Dus na mn tentamens ga ik er eens achteraan.
 
Wat ook wel leuk is om te kijken is Monster Garage. Is nu gestopt in USA. Mogen ze hier wel eens gaan uitzenden op Discovery.
 
Prison Break verliest echt steeds en steeds meer mijn interesse.

Ben het beetje beu, dat constante kat en muis spel waar ze wonderwaar telkens van ontkomen...
 
Prison Break verliest echt steeds en steeds meer mijn interesse.

Ben het beetje beu, dat constante kat en muis spel waar ze wonderwaar telkens van ontkomen...

Hehe dat dal had ik al bij ep 18 ofzo, ben er nu overheen en kijk t om te zien hoe t eindigt. Maar t duurt idd maar en t duurt maar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top