Timo's Aprilia SR 50 Morini

Status
Not open for further replies.

Timo

Well-Known Member
Joew !!

Ik ben Timo en heb me net geregistreerd op dit forum. Hopelijk ga ik hier samen met jullie leuke tijden beleven ! ;)

Ik ben 16 jaar , ben al heel m'n leven gefacineerd door alles wat in bezit is van een motor (m.a.w. voertuigen waarbij ik niet moet trappen :p ). Mijn vader is een garagist en we hebben een eigen garage dus ik zit daar zo goed als iedere dag in , aan vanalles en nog wat te sleutelen !

Ik ben in bezit van : Pocketbike (het is een chinese rommel dus geen polini of...) , quad : Polaris Scrambler 500cc 4x4 , Derbi Senda SM DRD limited edition en tot slot een Aprilia SR 50 Replica wat momenteel mijn projectje is.
Dus ik heb genoeg om me iedere dag mee bezig te houden :p
Ik heb ook nog een Derbi GPR Nude gehad maar die heb ik pertotal gereden :'( en dan is de Senda in de plaats gekomen !

Zo genoeg over mij !
Ik heb dit topic geopent om jullie mee te laten genieten van mijn projectje en ook om wat tip of suggesties van jullie te krijgen hé !

Het is dus een Aprilia SR 50 van 2001 met Morini blok
Ik heb hem voor heel weinig euries kunnen kopen , motor en kader zijn nog in "goede" staat maar al wat er rond zit kan wel een opknap beurt gebruiken , vind ik :)
Ik ga er geen sprint brommer van maken , ik wil er gewoon een mooi straat machien van maken.

Hier wat foto's van hoe hij was :
hpim3463of8.jpg


hpim3464wy9.jpg


hpim3465vh1.jpg


hpim3466sl9.jpg


hpim3467vd8.jpg


hpim3469lg7.jpg


Zo stond hij er 1 dag later bij :
hpim3472hz7.jpg


hpim3473df9.jpg


Stukken die er al op staan en die er op blijven :
- Hebo koppeling (met groene veren)
- Uitlaat Leovince ZX
- Voetplaten uit traanplaat

Stukken die er op komen/die aangepast worden :
- Zo goed als alle kappen worden herspoten + velgen (Koper oranje / Zwart glans)
- Gasveer Doppler
- Handvaten Progrip
- Stuurgewichten TNT chrome
- Ventieldop "zuiger" chrome
- Luchtfilter Doppler
- BCD onderkap zwart
- Achterlichten TNT
- Pinkerglas TNT
- Pinkerset achteraan TNT chrome
- Koplamp wimper Metrakit zwart

Vrijdag zijn er al enkele stukken binnen gekomen , daar zal ik morgen foto's van plaatsen !

Wat denken jullie er van ? Gaat het een degelijk machientje worden ?

Heb ook nog een vraagje , weet iemand of er een andere kickstarter voor mijn model bestaat ? Zoja , van welke fabrikant ? Ik heb al een kicker geprobeerd voor een minarelli blok maar die past er niet op ... :'(

Alvast bedankt !
Ik wacht op reacties ... :#
Grtzzz Timo
p.s. : Ik ben een Belg ... :W
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top