ippeltje said:ze schieten bijv een conrector neer
die moet je terugsturen naar eigen land en niet in een cel duwen hier.
en overal herrie/onrust schoppen en geen respect hebben voor blanken terwijl ze hier te gast zijn.
Allemaal van die kansloze hang buitenlanders die:
-Ruzie uitlokken
-Stelen
-Beroven
-Bedreigen
-etc.
Flikker dat volk er uit
zenith_ust said:ja echt erg... er zijn goede als je ze vind bel het UN ofzo...
maar ja... de meeste verpesten het wel ...
door hun komt ook het verplichting op ID btw neem die maar mee kost duur
14/15=25 euro
16/16+=50euro
Maitre R. said:Gast ? Ze hebben vaak toch echt een Nederlands paspoort ! :!
Dit slaat nergens op, hun eigen land is hier, en ze moeten worden behandelt als ieder ander!
Ik woon zelf in Frankrijk, en heb een Nederlandse paspoort, en volgens mij moeten julie eens ervaren wat het inhoud om in een vreemd land op te groeien voordat julie zo "loos" erop los blaaten. Ik heb zelf veel dingen mee gemaakt waar vaak discriminatie in voor kwam (door leraren, mensen om mij heen enz...), en ik kan me dus een stuk beter inleven in bijvoorbeeld een marrokaan...
Veelste veel mensen wijzen naar de marrokaan of turk of wat dan ook, die doen "het" weer. Maar vervolgens hebben we het niet/bijna nooit over de oost kant ( no offence) van Nederland waar het helemaal vol zit met "lonsdale" jongeren !
Veder de straf van levenslang voor Mohammed B. wat zou ik daar over zeggen, levenslang word alleen gegeven als je meerdere moorden of andere sjit op je naam hebt, ik ben het er mee eens dat je niet mag moorden, dat is een feit, maar ik vind wel dat levenslang onzin is gezien het feit theo een bn'er was !
Anyway, ik heb gezegt wat ik er even over kwijt wou... Ciao
zenith_ust said:ja echt erg... er zijn goede als je ze vind bel het UN ofzo...
maar ja... de meeste verpesten het wel ...
door hun komt ook het verplichting op ID btw neem die maar mee kost duur
14/15=25 euro
16/16+=50euro
dat is een andere vergelijking, net als dat chinezen hier niks fouts doen in het algemeen. dat zijn ook allochtonen maar ik heb niks tegen die mensen omdat ze gewoon een eigen bedrijfje hebben/werken en je ze niet op straat ziet hangen in de stad ed.Ik woon zelf in Frankrijk, en heb een Nederlandse paspoort, en volgens mij moeten julie eens ervaren wat het inhoud om in een vreemd land op te groeien voordat julie zo "loos" erop los blaaten. Ik heb zelf veel dingen mee gemaakt waar vaak discriminatie in voor kwam (door leraren, mensen om mij heen enz...), en ik kan me dus een stuk beter inleven in bijvoorbeeld een marrokaan...
Veelste veel mensen wijzen naar de marrokaan of turk of wat dan ook, die doen "het" weer. Maar vervolgens hebben we het niet/bijna nooit over de oost kant ( no offence) van Nederland waar het helemaal vol zit met "lonsdale" jongeren !
ja dus?? chinezen hebben hier ook tenten staan met ching sjeng chong maar daar ik niks mis mee.Maar kijk is naar Nederlanders die emigreren. In dorpen in Canada/ Spanje etc. hebben ze ook hun eigen nederlandse kaasboer en "broodje van kootje". Zelfs al in benidorm en andere vakantieoorden waar men nieteens langer dan een maand blijft heb je nederlandse snackbars en broodje bal