Theo Zonder Discriminatie (discussie Dus Wees Netjes In Je Taalgebruik)

ik geloof

  • wel

    Votes: 45 22.8%
  • niet

    Votes: 152 77.2%

  • Total voters
    197
ippeltje said:
ze schieten bijv een conrector neer;)
die moet je terugsturen naar eigen land en niet in een cel duwen hier.


1 heeft dat gedaan en je noemt het alweer ze. Jammer alleen dat da "eigen land" wat jij noemt Nederland is, aangezien ze een nederlands paspoort hebben.

Jou beredenering is net zo kansloos als alle vegetariers en veganisten het land uitgooien omdat Volkert. vd G. pim vermoord heeft....
 
eigen land is het land waar ze oorspronkelijk vanaf komen, ook al hebben ze hier een nl paspoort of zijn ze hier geboren. hou je je niet aan de regels dan moven.

en wat hebben vegetatiers ermee te maken? niks, heb jij veel overlast van vegetariers?

jullie denken dat we iedereen veroordelen voor iets wat 1 iemand heeft gedaan, maar als je de poep uit je ogen haalt zie je dat het niet maar 1 is.. maar dat heel die moslimzooi bezig is, ze willen steeds meer en krijgen steeds meer.

net als dat je plaatst meot maken voor een allochtoon die soliciteertd:S dat is dikke discriminatie :S, als ik een discotheek heb en alleen blanken binnelaat word het bestempeld als nazi-discotheek, maar allochtonen voortrekken voor solicitatie mag wel :S
 
en overal herrie/onrust schoppen en geen respect hebben voor blanken terwijl ze hier te gast zijn.

Gast ? Ze hebben vaak toch echt een Nederlands paspoort ! :!

Allemaal van die kansloze hang buitenlanders die:

-Ruzie uitlokken
-Stelen
-Beroven
-Bedreigen
-etc.


Flikker dat volk er uit

Dit slaat nergens op, hun eigen land is hier, en ze moeten worden behandelt als ieder ander!


Ik woon zelf in Frankrijk, en heb een Nederlandse paspoort, en volgens mij moeten julie eens ervaren wat het inhoud om in een vreemd land op te groeien voordat julie zo "loos" erop los blaaten. Ik heb zelf veel dingen mee gemaakt waar vaak discriminatie in voor kwam (door leraren, mensen om mij heen enz...), en ik kan me dus een stuk beter inleven in bijvoorbeeld een marrokaan...
Veelste veel mensen wijzen naar de marrokaan of turk of wat dan ook, die doen "het" weer. Maar vervolgens hebben we het niet/bijna nooit over de oost kant ( no offence) van Nederland waar het helemaal vol zit met "lonsdale" jongeren !

Veder de straf van levenslang voor Mohammed B. wat zou ik daar over zeggen, levenslang word alleen gegeven als je meerdere moorden of andere sjit op je naam hebt, ik ben het er mee eens dat je niet mag moorden, dat is een feit, maar ik vind wel dat levenslang onzin is gezien het feit theo een bn'er was !

Anyway, ik heb gezegt wat ik er even over kwijt wou... Ciao
 
ja echt erg... er zijn goede :rolleyes: als je ze vind bel het UN ofzo...

maar ja... de meeste verpesten het wel ...
door hun komt ook het verplichting op ID btw neem die maar mee kost duur
14/15=25 euro
16/16+=50euro
 
zenith_ust said:
ja echt erg... er zijn goede :rolleyes: als je ze vind bel het UN ofzo...

maar ja... de meeste verpesten het wel ...
door hun komt ook het verplichting op ID btw neem die maar mee kost duur
14/15=25 euro
16/16+=50euro


2 woorden op te zeggen : Bull shit ;)
 
Maitre R. said:
Gast ? Ze hebben vaak toch echt een Nederlands paspoort ! :!



Dit slaat nergens op, hun eigen land is hier, en ze moeten worden behandelt als ieder ander!


Ik woon zelf in Frankrijk, en heb een Nederlandse paspoort, en volgens mij moeten julie eens ervaren wat het inhoud om in een vreemd land op te groeien voordat julie zo "loos" erop los blaaten. Ik heb zelf veel dingen mee gemaakt waar vaak discriminatie in voor kwam (door leraren, mensen om mij heen enz...), en ik kan me dus een stuk beter inleven in bijvoorbeeld een marrokaan...
Veelste veel mensen wijzen naar de marrokaan of turk of wat dan ook, die doen "het" weer. Maar vervolgens hebben we het niet/bijna nooit over de oost kant ( no offence) van Nederland waar het helemaal vol zit met "lonsdale" jongeren !

Veder de straf van levenslang voor Mohammed B. wat zou ik daar over zeggen, levenslang word alleen gegeven als je meerdere moorden of andere sjit op je naam hebt, ik ben het er mee eens dat je niet mag moorden, dat is een feit, maar ik vind wel dat levenslang onzin is gezien het feit theo een bn'er was !

Anyway, ik heb gezegt wat ik er even over kwijt wou... Ciao

goed punt. Ook altijd de grootste bek over integreren hier. Iedereen wil zijn EIGEN cultuur/tradities behouden.
Maar kijk is naar Nederlanders die emigreren. In dorpen in Canada/ Spanje etc. hebben ze ook hun eigen nederlandse kaasboer en "broodje van kootje". Zelfs al in benidorm en andere vakantieoorden waar men nieteens langer dan een maand blijft heb je nederlandse snackbars en broodje bal
 
zenith_ust said:
ja echt erg... er zijn goede :rolleyes: als je ze vind bel het UN ofzo...

maar ja... de meeste verpesten het wel ...
door hun komt ook het verplichting op ID btw neem die maar mee kost duur
14/15=25 euro
16/16+=50euro

dan moet jij toch eens vaker tv kijken WAAROM die ID plicht is. :L
Enne bij mij op me werk zit een marokaanse jongen, nou als ze allemaal zo waren. Dit is echt een top gozer en de mensen die mij kennen zullen van deze uitspraak staan tekijken... ( dat ik dit zeg )
 
Ik woon zelf in Frankrijk, en heb een Nederlandse paspoort, en volgens mij moeten julie eens ervaren wat het inhoud om in een vreemd land op te groeien voordat julie zo "loos" erop los blaaten. Ik heb zelf veel dingen mee gemaakt waar vaak discriminatie in voor kwam (door leraren, mensen om mij heen enz...), en ik kan me dus een stuk beter inleven in bijvoorbeeld een marrokaan...
Veelste veel mensen wijzen naar de marrokaan of turk of wat dan ook, die doen "het" weer. Maar vervolgens hebben we het niet/bijna nooit over de oost kant ( no offence) van Nederland waar het helemaal vol zit met "lonsdale" jongeren !
dat is een andere vergelijking, net als dat chinezen hier niks fouts doen in het algemeen. dat zijn ook allochtonen maar ik heb niks tegen die mensen omdat ze gewoon een eigen bedrijfje hebben/werken en je ze niet op straat ziet hangen in de stad ed.

en ik vind dat ze hier te gast zijn,ondanks dat paspoort, hun oorspronkelijke afkomst is marokaans/turks en ook al zijn ze hier geboren, in veel gevallen beheerzen ze het nederlands niet/niet goed en passen zich niet en doen alleen "aardig" als je wigger gaat doen (dus kani kleren en vn dutch petje op en beetje gebrekkig gaat prate).

en zo zijn de meesten, niet allemaal doh. maar in verhouding veel meer dan nederlanders die iets flikken. moslims horen hier gewoon niet thuis.. dat kan beter in afrika oid omdat we hier normale geloven willen "uitoefenen" en niet naar die onnoze zeik luistere van die moslims
 
Maar kijk is naar Nederlanders die emigreren. In dorpen in Canada/ Spanje etc. hebben ze ook hun eigen nederlandse kaasboer en "broodje van kootje". Zelfs al in benidorm en andere vakantieoorden waar men nieteens langer dan een maand blijft heb je nederlandse snackbars en broodje bal
ja dus?? chinezen hebben hier ook tenten staan met ching sjeng chong maar daar ik niks mis mee.
doen die nederlanders in canada asociaal en maken ze er daar een hele zooi van en denken de baas te kunnen zijn? en heeft een grote meerdheid van het volk wat tegen de allochtone nederlanders in canada? nee! dus die vergelijking klopt niet..
 
Ik ben het compleet eens met hilly, ik ben het ook eens met sommige van jullie punten, het kan niet zo langer zoals sommige ze vertonen, maar lang niet alle moslims zijn zo ! ik ken dr paar van me werk nou egt top gasten (Y) niks mis mee. Het zijn vooral de moslim jongere die zich buitengeloten en geisoleerd voelen en die zich in een groepje gaan verschuilen vader en moeder zijn vaak slecht geintergreerd en begrijpen niet vaak wat er zich afspeelt en dus geen controle hebben over hun kroost! dit zorgt ervoor dat ze denken dat ze vaak alles kunnen maken. Dat betreft moeten er hardere maatregelen worden genomen in dit land, niet alleen tegen moslims ook tegen andere bewoners van dit land. Vergeet niet er zijn ook zware christenen en die zijn net zo erg in gedrag. We leven in een multiculturele maatschappij waar iedereen ze eigen geloofovertuiging mag hebben, daar valt niks aan te veranderen. En dan nog moslims zijn niet de enige allochtonen in ons land,er zijn indo's, amerikanen, engelse, duitsers want dat zijn dan ook allochtonen, zo zijn er veel meer, zijn die dan ook allemaal slecht ? Denk het niet, als jullie dan toch gaan generaliseren dan moet je die partijen er ook bij trekken. Moslims roepen best snel dat ze gediscrimineerd worden maar dat komt omdat deze maatschappij en deze wereld de stempel op hun heeft gedrukt. Tuurlijk krijg je dan dat ze zich gaan afzetten tegen maatschappij en de gene die dat steunen. Wij willen zien dat ze zich allemaal gewoon normaal gedragen, net zoals ons, sommige doen hun uiterste best ervoor om zich te bewijzen en krijgen dan ook gewoon respect. Ik denk dat veel het geprobeerd hebben om zich te bewijzen maar die zijn gewoon gegeneraliseerd en die zijn een groep gaan vormen en veel proberen het geneens omdat ze het van de rest gezien hebben wat er is gebeurd. Ik word op school ook regelmatig met de nek aangekeken door die gasten maar ik trek me er niks van aan. Ik respecteer ze zolang ze iedereen in hun waarde laten. In princiepe zouden ze zich voor zichzelf moeten bewijze dat zou voldoende voldoening geven. Helaas zijn er mensen in deze maatschappij die anti moslim is, kijk mijn grootste vrienden zijn het ook niet maar respecteer elkaar nou een beetje dat maakt het allemaal wat makkelijker is helaas zien sommige van ons dit niet in. Iedereen zegt wel zo makkelijk van land uit, inprinciepe een goede regel vind ik zodra er hele zware overtredingen of veelplegingen zijn maar helaas is dat niet zo makkelijk, 1 ze hebben nl paspoort die mag je volgens de regels van de EU niet zomaar afpakken van een burger uit de EU. 2 dan zouden we inprinciepe het probleem verschuiven zo van wij zijn er van af de, meeste die over der schreef gaan zijn hier geboren.het jammere is deze maatschappij niet zo hard optredend. Wat heeft de politie hier nou voor aan zien ?. Niks. de maatschappij zal harder moeten worden. en als ik net dan lees van iemand word bedreig om wat ? om niks ? dan vind ik dat absurt ze moeten het hele nederlandse volk aanpakken. Mensen moeten meer gezag krijgen voor authoriteit en niet doormiddel van al di ekleine sancties als parkeer boetes en snelheids boetes.Wel eens een arrestatie oid van de grunen in duitland gezien nou daar lusten de honden geen brood van, die mensen zijn dan ook als kippen zodra ze die zien. Dus zoals jilly zi een gestructrurderevorm aanpakken meer gezag voor authoriteit zal een hopop schelen in dit land. De pvda heeft vroeger een hoop daarvan kapot gemaakt, als je tegenwoordig hoort wat een agent in dienst niet meer mag doen tijdens controle inspectie aanhoudingen etc? absurt. Dat betreft gaat deze houding gewoon lekker ze gangetje door met JP aan de macht, sommige id en zijn ok maar 't charisma heeft die man er niet voor....

greeetz boyd
 
Extreem sr race
Ik kan het met je eens zijn, maar er zijn zo weinig goede marokanen.... Vooral de jeugd zeg je... Die oudjes passen zich
ten 1e slecht aan.... (zeg je zelf al)
ten 2e ze blijven der eigen taal praten....
Ten 3e hoofddoekjes dragen ze (gaan ze een kortgeding aanspannen omdat ze die "dingen" niet in een gebouw op mogen waar ook geen petten gedragen mogen worden :S vorig jaar juli uit mijn hoofd?)

Het zijn de moslims niet marokanen (die zijn wel t ergst) Ik zat laatst op een forum zei een allochtoon ja we worden onderdrukt en we maken alle niet moslims af :S dat is ook niet normaal.....
Oftewel kort uitgelegd ze passen zich niet aan en die het wel doen mogen blijven...

En HILLY...
Zie jij in bijvoorbeeld turkije en marokko een kerk?? Ik niet.....
 
ohw genoeg hoor in turkije zijn er zat kerken voor al in instanbul, staat bekent om ze vele geloven in 1 stad en dr zijn egt heel veel christen turken, vaak zien wij die niet want die wij hier zijn zijn vaak afkomstig uit boerenland en in steden zie je echt geen hoofdoekjes lopen,ze dragen zelfs in korte rokejs.... duzzz
 
ja dus, als ze er zo bij willen lopen mag dat toch. de gerevormeerden en andere "zware" christene mogen ook geen jeans drage, alleen rokken, geen tv, geen luxe etc.
 
Back
Top