Weer allerlei generaliserende onzin replies. Niveau daalt weer flink. Moslim voedsel bestaat niet, de Islam is namelijk een geloof, het land met de meeste moslims is toch echt Indonesie, best lekker eten dacht ik zo! Dat veel Marokanen vervelend zijn en er aparte ideeen op na houden zal ik niet ontkennen, maar dat iemand scheid van een Marokaanse vrouw en daardoor vervelende dingen meemaakt is natuurlijk niet representatief voor al die Marokanen die in Nederland leven. Dat Aziaten zakelijk inzicht hebben en het fijner vinden om eigen baas te zijn is mijns inziens toch echt geen graadmeter voor integratie. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Overigens wil ik er wel bij vertellen dat ik helemaal geen fan ben van Marokanen, integendeel zelfs. Maar dat ik er niet van houd als mensen op een achterlijke manier hun mening weergeven. En wat zijn dan islamitische landen? Hoeveel landen zijn er eigenlijk die echt een wet hebben die gebaseerd is op de Islam? Waar ik me ook aan stoor is dat er over Moslims als groot geheel wordt gesproken terwijl de verschillende bevolkingsgroepen ieder hun eigen problemen hebben. Marokanen doen weer zus, Turken hebben weer problemen op andere punten etc etc. Je kunt dus niet spreken over Moslim integratie. En zo kan ik wel weer drie uur verder gaan typen maar wordt er eerlijk gezegd een beetje moe van. Misschien lijkt het nu alsof ik ''voor'' Moslims ben of aan de kant van de buitenlanders sta om het zo maar even te zeggen. Dat is geenszins zo. Ik probeer alleen even de boel te relativeren omdat er gewoon te veel onzin wordt geroepen. Ik hoop dat de mensen die er zo'n in mijn ogen kortzichtige mening ophouden toch wat meer gaan nadenken over wat ze nu eigenlijk roepen. Want als goed ontwikkelde Nederlander zou je toch eigenlijk zulke uitspraken niet kunnen doen.