1: of dit voor je klandizie goed is..vraag ik me af, beter stel je je neutraal op, en post je deze meningen onder een ander account. Of je moet er zo falicant achterstaan, dat je juist wil, dat je bedrijfsnaam hiermee ge-associeerd word.
(edit: ik heb het over de imam, die in discussie is gegaan met verdonk)
2: Zoals Hilly zegt: je bent kortzichtig bezig. Jij vind, dat de imam zich aan moet passen aan het nederlandse doen en laten. Dan vind ik, dat wij pas hem daarom mogen aanspreken, als wij ons zo veel mogelijk hebben aangepast aan zijn normen en waarden.
Bijvoorbeeld de zolen van je schoenen op de grond zetten. ipv recht voorruit. In landen als het midden-oosten, is het namelijk zeer ongepast dit te laten zien. Je zool van je schoen, is zeer onbeleefd.
Wie herrinnert zich de beelden van de val van saddam's regime niet? Allemaal irakezen feesten op straat...en: Inderdaad. slaan met de zool van hun schoen tegen het portret van Saddam.
Daarbij vind ik het ook een grote sprong. In islamitische landen, is de vrouw ondergesteld aan de man. Hier in Nederland zijn we qua anticipatie VER vooruit, en zit een vrouw zelfs in de 2e kamer :X:X:X.
Ik vind het zo gek nog niet, dat hij haar geen hand geven wil. We mogen al blij zijn, dat hij met haar in discussie gaat! In hun cultuur is het normaal dat vrouwen zich meteen ondergeschikt maakt aan de man.
Daar komt ook nog eens bij...Bij de SGP, (streng christelijke party, voor de nOObs hier, die meteen schreeuwen wat in ze opkomt) is het heel normaal, dat vrouwen niet mee mogen stemmen in de het partybestuur.. Laat staan dat een vrouw zich verkiesbaar stelt hiervoor!!!
Al met al. Ben ik al blij, dat deze Imam met een nederlandse vrouw heeft willen discussieren. Dus: webmaster scootparts en andere mensen: Ga je gedachtengang eerst eens na, en denk 2 x na, voordat je meteen begint te posten...