goldenrunner
Well-Known Member
allemaal nederlandse kk kneusjes 1 voor 1....
ok denk nu logish na... hij zegt ik deed het voor de islam??? is hij de islam??
jullie zijn egt dom. doet er weer 1 marokaan wat verkeerd zijn die andere ook de lul.
sukkels.........als het een nederlader was geweest ging het op tv alleen over de dood van die pik...
en nu hoor je op het rtl nieuws alleen marokaan alsof alle marokanen zo zijn??
voor de mensen die zo denken? krijg maar lekker allemaal de kanker.ik hoop ook dat je door een marokaan word neergschoten en vervolgens gestoken...
het enige wat je nu hoord is marokaan.... NOU ik had het geweten als ik marokaan was dan zou ik de eerste beste nederlander die in het ALGEMEEN over marokanen praat even volpompen met lood....kk kneusjes denk ene s logish na.
zie je ineens iedereen in denhaag met lonsdale en kisten lopen.........
begin de oorlog maar maar die word verloren...............sukkels
ok denk nu logish na... hij zegt ik deed het voor de islam??? is hij de islam??
jullie zijn egt dom. doet er weer 1 marokaan wat verkeerd zijn die andere ook de lul.
sukkels.........als het een nederlader was geweest ging het op tv alleen over de dood van die pik...
en nu hoor je op het rtl nieuws alleen marokaan alsof alle marokanen zo zijn??
voor de mensen die zo denken? krijg maar lekker allemaal de kanker.ik hoop ook dat je door een marokaan word neergschoten en vervolgens gestoken...
het enige wat je nu hoord is marokaan.... NOU ik had het geweten als ik marokaan was dan zou ik de eerste beste nederlander die in het ALGEMEEN over marokanen praat even volpompen met lood....kk kneusjes denk ene s logish na.
zie je ineens iedereen in denhaag met lonsdale en kisten lopen.........
begin de oorlog maar maar die word verloren...............sukkels