Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
allemaal nederlandse kk kneusjes 1 voor 1....
ok denk nu logish na... hij zegt ik deed het voor de islam??? is hij de islam??
jullie zijn egt dom. doet er weer 1 marokaan wat verkeerd zijn die andere ook de lul.
sukkels.........als het een nederlader was geweest ging het op tv alleen over de dood van die pik...
en nu hoor je op het rtl nieuws alleen marokaan alsof alle marokanen zo zijn??
voor de mensen die zo denken? krijg maar lekker allemaal de kanker.ik hoop ook dat je door een marokaan word neergschoten en vervolgens gestoken...
het enige wat je nu hoord is marokaan.... NOU ik had het geweten als ik marokaan was dan zou ik de eerste beste nederlander die in het ALGEMEEN over marokanen praat even volpompen met lood....kk kneusjes denk ene s logish na.
zie je ineens iedereen in denhaag met lonsdale en kisten lopen.........

begin de oorlog maar maar die word verloren...............sukkels
 
ik houd er niet van zulke mannetjes tegen me te hebben , khoop dat je gebant word!
Je begrijpt het niet he?

Er zijn wel goede buitenlanders en die wil ik er niet bij betrekke maar telkens is het er 1 dus word het 1 groep
 
goldenrunner said:
allemaal nederlandse kk kneusjes 1 voor 1....
ok denk nu logish na... hij zegt ik deed het voor de islam??? is hij de islam??
jullie zijn egt dom. doet er weer 1 marokaan wat verkeerd zijn die andere ook de lul.
sukkels.........als het een nederlader was geweest ging het op tv alleen over de dood van die pik...
en nu hoor je op het rtl nieuws alleen marokaan alsof alle marokanen zo zijn??
voor de mensen die zo denken? krijg maar lekker allemaal de kanker.ik hoop ook dat je door een marokaan word neergschoten en vervolgens gestoken...
het enige wat je nu hoord is marokaan.... NOU ik had het geweten als ik marokaan was dan zou ik de eerste beste nederlander die in het ALGEMEEN over marokanen praat even volpompen met lood....kk kneusjes denk ene s logish na.
zie je ineens iedereen in denhaag met lonsdale en kisten lopen.........

begin de oorlog maar maar die word verloren...............sukkels

Allemaal nederlandse KK kneusjes? Dus neem je jezelf ook bij de opsomming. Hmmm apart. Maargoed, ben jij nu slimmer dan sommige die kortzinnige opmerkingen maken? Juist. De probleem groep is er al langer en door dit voorval is het opgelaaid. Laten we zeggen bespreekbaar geworden.

Ik zou zeggen ga naar school en word wijzer.

En kanker proberen we te verhelpen i.p.v te veroorzaken.
 
Remco 4 Life said:
en ik hoop dat jij gvd heel je kanker volk word uitgemoord , ik houd er niet van zulke mannetjes tegen me te hebben , khoop dat je gebant word!
Je begrijpt het niet he?

Er zijn wel goede buitenlanders en die wil ik er niet bij betrekke maar telkens is het er 1 dus word het 1 groep

Doe is rustig man. Laat je niet zo opfokken dat is nou juist wat hij wil provoceren bij je.
 
dragsterlover said:
met zo`n jongetje als jou moeten we de oorlog winnen.

Kijk dan wat je zegt kans om neer geschoten te worden,denk even na en
nogmaals ga met jezelf spelen. :L



Ik voer geen oorlog is voordeel :)

er is toch een kans om neergeschoten te worden ben je gek ofso ik kan ook neergeschoten worden jij ook iedereen ik zeg toch een maloot???

ik ben geen voorstander dat je iemand neerschiet.
weetnie waar je last van hebt maarja ik denk dat je mij beetje verkeerd begrijpt..
 
Weer zo'n kut marokaan die effe denkt hier de boel over te nemen en ons allemaal kneusjes te noemen. Aan je spelfouten te zien ben je nog te dom voor de kleuterschool dus wie is er hier nu een kneus.
ga toch geiten neuken man.
 
goldenrunner said:
allemaal nederlandse kk kneusjes 1 voor 1....
ok denk nu logish na... hij zegt ik deed het voor de islam??? is hij de islam??
jullie zijn egt dom. doet er weer 1 marokaan wat verkeerd zijn die andere ook de lul.
sukkels.........als het een nederlader was geweest ging het op tv alleen over de dood van die pik...
en nu hoor je op het rtl nieuws alleen marokaan alsof alle marokanen zo zijn??
voor de mensen die zo denken? krijg maar lekker allemaal de kanker.ik hoop ook dat je door een marokaan word neergschoten en vervolgens gestoken...
het enige wat je nu hoord is marokaan.... NOU ik had het geweten als ik marokaan was dan zou ik de eerste beste nederlander die in het ALGEMEEN over marokanen praat even volpompen met lood....kk kneusjes denk ene s logish na.
zie je ineens iedereen in denhaag met lonsdale en kisten lopen.........

begin de oorlog maar maar die word verloren...............sukkels

Okeej...

IK ben zo'n kneus, die me er negatief over uitlaat (in jouw ogen). Laten we een afspraak maken, me vol lood te pompen. We zullen toch echt eens moeten laten zien, dat we dit niet langer pikken, en de confrontatie niet uit de weg gaan. (in dit geval heb ik het over discussies)

Ondertussen wil ik de moderators vragen, zulke geweldadige reply's te bestraffen met dikke warnpoints of permanente IP-bans.
Harde regelgeving is momenteel hard nodig in deze samenleving. Begin in je eigen omgeving, is mijn motto.
 
Juist je herkent ze zelfs gelijk :D prachtig dit , ze snappe het zelf geeneens

Het waren er een paar , in de loop der jaren word het een groep gemoend onder het lijden van de goede allochtonen , dit is toch bij scooters ook zo? De nrx gansta's en de serieuze met de hobby? , ook geen onderscheid ookal is het verschillend

Het is nu op dit moment bij vele 1 groep , en dat maken jullie erzelf van maarja , dit kan je blijven herhalen, zulke mannetjes blijf je houde die dapper doen alsof ze de man zijn
 
zullen we maar ophouden over die schapenneuker ( goldenrunner ). Ga ik me alleen maar weer kwaat om maken en dat is ie niet waard.
 
Alexander said:
Wat ik dus zo frappant vind is dat het merendeel van de (vooral) marrokaanse jongeren zichzelf nog steeds bestempelen als gast? Terwijl ze zo goed als allemaal hier geboren zijn. Ze wonen heir al hun hele leven en hun ouders ook +/- 20 jaar. Ben je dan nog gast?

Ze hebben dus de nederlandse nationaliteit en NIET de marrokaanse. En toch hunkeren ze naar dat o zo prachtige marroko?

tuurlijk sukkel .... een marokaan kan wel een nederlandse nationaliteit hebben en hier geboren zijn en zijn ouders ook maar hij blijft donker ... en zal altijd voor allochtoon worden aangezien.. dus dan sluit die zich mar aan bij de marokanen... dat gekanker krijg je nou als er een hele groep leeghoofden in dit teringland zitten die zeggen dit is ONS land....
volgens de bijbel eerste 2 mensen adam en eva tog?
en daarna heeft god niks meer geschapen DUS HEEFT IE OOK GEEN LANDEN GEMAAKT kneusjes..
en dan heb je nog die kkdwazen die een oorlog tegen de buitenlanders willen beginnen ....STELLE KK DEBIELEN denk is na dan er word 1 ned afgemaakt door een marokaan dus NU zijn alle marokanen en islamieten slecht?
ik had egt niet gedacht dat erzoveel domme kk kneusjes bestaan...
dan zeggen ze: EERST PIM FORTUYN EN NU THEO ....ALSOF PIM FORTUYN DOOR een """ISLAMIET"""is neergeschoten..
maar als nu een cristelijke mongool een geitenneukende moslim neersteekt en tijdens het steken zegt IK DOE DIT voor de cristenen.... dan zijn alle cristenen het daar dus mee eens?

zoals ik zij denk logish na.... hij had het tog voor de islaam gedaan(theo vermoorden)
in de islam staat dat je niemand mag vermoorden dus dat kan sowiso niet
 
Godverdomme lul. Dit is geen Marokko dat je daar schapen wil neuken is jouwn probleem. Geef eens 1 voorbeeld van de laaste 10 jaar hier in Nederland dat een Christen en Moslim heeft neergestoken omdat hij niet in Jezus geloofde.

sorry, had dit al getypt.
 
goldenrunner said:
tuurlijk sukkel .... een marokaan kan wel een nederlandse nationaliteit hebben en hier geboren zijn en zijn ouders ook maar hij blijft donker ... en zal altijd voor allochtoon worden aangezien.. dus dan sluit die zich mar aan bij de marokanen... dat gekanker krijg je nou als er een hele groep leeghoofden in dit teringland zitten die zeggen dit is ONS land....
volgens de bijbel eerste 2 mensen adam en eva tog?
en daarna heeft god niks meer geschapen DUS HEEFT IE OOK GEEN LANDEN GEMAAKT kneusjes..
en dan heb je nog die kkdwazen die een oorlog tegen de buitenlanders willen beginnen ....STELLE KK DEBIELEN denk is na dan er word 1 ned afgemaakt door een marokaan dus NU zijn alle marokanen en islamieten slecht?
ik had egt niet gedacht dat erzoveel domme kk kneusjes bestaan...
dan zeggen ze: EERST PIM FORTUYN EN NU THEO ....ALSOF PIM FORTUYN DOOR een """ISLAMIET"""is neergeschoten..
maar als nu een cristelijke mongool een moslim neersteekt en tijdens het steken zegt IK DOE DIT voor de cristenen.... dan zijn alle cristenen het daar dus mee eens?

zoals ik zij denk logish na.... hij had het tog voor de islaam gedaan(theo vermoorden)
in de islam staat dat je niemand mag vermoorden dus dat kan sowiso niet


Inderdaad..

3 slechtste dingen die je kan doen om zowiezo in hel te branden :

MENSEN VERMOORDEN
ALCOHOL DRINKEN
VERKRACHTEN
 
goldenrunner said:
tuurlijk sukkel .... een marokaan kan wel een nederlandse nationaliteit hebben en hier geboren zijn en zijn ouders ook maar hij blijft donker ... en zal altijd voor allochtoon worden aangezien.. dus dan sluit die zich mar aan bij de marokanen... dat gekanker krijg je nou als er een hele groep leeghoofden in dit teringland zitten die zeggen dit is ONS land....
volgens de bijbel eerste 2 mensen adam en eva tog?
en daarna heeft god niks meer geschapen DUS HEEFT IE OOK GEEN LANDEN GEMAAKT kneusjes..
en dan heb je nog die kkdwazen die een oorlog tegen de buitenlanders willen beginnen ....STELLE KK DEBIELEN denk is na dan er word 1 ned afgemaakt door een marokaan dus NU zijn alle marokanen en islamieten slecht?
ik had egt niet gedacht dat erzoveel domme kk kneusjes bestaan...
dan zeggen ze: EERST PIM FORTUYN EN NU THEO ....ALSOF PIM FORTUYN DOOR een """ISLAMIET"""is neergeschoten..
maar als nu een cristelijke mongool een moslim neersteekt en tijdens het steken zegt IK DOE DIT voor de cristenen.... dan zijn alle cristenen het daar dus mee eens?

zoals ik zij denk logish na.... hij had het tog voor de islaam gedaan(theo vermoorden)
in de islam staat dat je niemand mag vermoorden dus dat kan sowiso niet


Sukkel??? dus met schelden probeer je jezelf te verdedigen of een punt duidelijk te maken? Het hele punt ontgaat je gewoon? Dus praat niet over logisch nadenken, want dat is nog niet voor je weggelegd.

Het PUNT waar het om draait is DEMOCRATIE niet de islam. Iemand is de mond gesnoerd wat dus een aanslag is op democratie. En de islam word erbij gehaald omdat dit nou niet het meest vriendelijke geloof is wat betreft democratie.

Je moet het niet uit zijn contekst trekken en het gaan verdraaien.
 
ben ik marokaan? neeeeeee
EN waneer heb jij een marokaan een schaap zien neuken dan
WAAR GAAT HET OVER?????......
lees eens wat ik net typ laat de scheldwoorden ffe weg (was een btje aant trippen)
en mens is een mens ongeacht het geloof er zijn zoveel mensen die elkaar afmaken...
maar als als een donkerder persoon dat hier doet in nl dan is die de lul.....
thc- wil je weten hoe het voelt luister daar maar eens naar..
omdat de gekleurde mensen hier niet worden geaccepteerd word het alleen maar erger en erger.... en gaan ze elkaar opzoeken..
ik ben zelf nederlads (nederlands paspport) me ouders zijn iraans .. het leuke is ik heb geen iraans paspoort.. maar tog word ik door iedereen alleen als iranees aangezien puur vanwege de kleur...
 
Ook voor dit topic geldt hetzelfde als voor het andere, er kan dus schijnbaar weer niet normaal gediscussieeerd worden dus gaat hij op slot.. Ga maar op een ander forum iemand verrot schelden of weet ik het wat.. Jammer dat het weer zo moet..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top