Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Remco 4 Life said:
En het land uit gooien , het is ONS land ik kan der echt boos om worden , hun zijn hier te gast , bevalt et niet rot dan op naar je kut land weg ermee!

Ga daar maar lekker mensen vermoorden

Precies...ik heb gister nog heel lang op tv gekeken naar een gesprek van theo met pim, die man had echt gewoon goede ideeen. En zo zijn er nog veel meer, het probleem is alleen dat iedereen die ze muil open trekt afgemaakt wordt. Daarom denk ik ook dat er de komende 5 jaar helemaal niets gaat veranderen, en de 10 jaar daarna ook niet. Als je het mij vraagt wordt het alleen maar erger, omdat er gewoon geen oplossing is. Of ze moeten een anonieme politieke partij gaan oprichten, waarvan de gezichten dus niet bekend worden gemaakt. Of gewoon compleet stoppen met het uitzenden van politieke dingen, en alles over radio oid doen.

Natuurlijk is het niet te bereiken, maar het laat wel zien hoe complex dit probleem eigenlijk is. Als het zo doorgaat hebben we binnen nu en 10 jaar een burgeroorlog ofzo...
 
Aidix said:
Ik kan het je zelfs nog sterker vertellen, er zijn ook BERGEN nederlanders die het helemaal niet zo erg vinden. Verdiende loon, eikel etc.... Alleen voor de camera gaan ze dat niet zeggen. Maar als je op een kantoor werkt met van die linkse krentenkakkers dan hoor je een heel ander geluid. Dat zijn trouwens dezelfde soort mensen die het niet erg vonden dat Michiel Smit de diamantbuurt werd uitgegooid.


Dat viel me vandaag ookal op jah :p

heb ze toen es alles ff erg duidelijk uitgelegd

we hadden gewoon een fikse discussie in de kantine.

nu zijn de meesten het er wel mee eens dat dit echt niet kan.
 
Burgeroorlog lijkt me wel ver gaan maar in als dit nog 10 jaar door gaat kunnen we best nog wel eens beste rellen krijgen in een grote stad. Zoals in LA in de jaren negentig maar dan nu kut allochtonen tegen autochtonen.
 
Aidix said:
Ik kan het je zelfs nog sterker vertellen, er zijn ook BERGEN nederlanders die het helemaal niet zo erg vinden. Verdiende loon, eikel etc.... Alleen voor de camera gaan ze dat niet zeggen. Maar als je op een kantoor werkt met van die linkse krentenkakkers dan hoor je een heel ander geluid. Dat zijn trouwens dezelfde soort mensen die het niet erg vonden dat Michiel Smit de diamantbuurt werd uitgegooid.

Heb je ook gelijk in ja, de mentaliteit van de 'linkse krentenkakkers' slaat ook echt op die van een aardbei ofzo. Ik denk dat ik over een jaartje of 5 lekker in Amerika woon ofzo :z
 
mad max said:
Burgeroorlog lijkt me wel ver gaan

Ik zeg ook niet dat het een goede oplossing is, maar ik zie het nog wel gebeuren. De agressie zit zo diep bij de 'niet-probleemgroep' (hoe netter kan je het nog zeggen ;))en bij Pim Fortuyn kwam het er al bijna uit, maar toen bleek het gewoon een Nederlander te zijn. Nu is het dus geen Nederlander, en iedereen begint te koken. Gebeurt dit nog 10 keer....dan is het kookpunt echt wel een keer bereikt, geloof mij maar :)
 
Phantom_Style said:
@Pronk: Nee Amerika is lekker om te gaan wonen:X. Daar heb je meer kans op aanslagen.

Ligt eraan waar natuurlijk, ik denk dat het in Amerika over 10 jaar beter vertoeven is dan hier 8P
 
Remco 4 Life said:
En het land uit gooien , het is ONS land ik kan der echt boos om worden , hun zijn hier te gast , bevalt et niet rot dan op naar je kut land weg ermee!

Ga daar maar lekker mensen vermoorden



JULLIE land?? hij was ten eerste geen gast hij heeft gewoon NL nationaliteit ben je ooit in marokko geweest waardoor je zegt kut land?? Ik ben geen marokaan maarja om zulke dingen te lezen triest..

Als ik dit allemaal zo lees dan zitten er hier wel paar bij die echt racist zijn.. om eerlijk te zeggen of jongens met grote bek moslim dit moslim dat die denken dat alleen buitenlanders moslim zijn er zijn zat Nederlandse moslims..

Massol..
 
Wat ik dus zo frappant vind is dat het merendeel van de (vooral) marrokaanse jongeren zichzelf nog steeds bestempelen als gast? Terwijl ze zo goed als allemaal hier geboren zijn. Ze wonen heir al hun hele leven en hun ouders ook +/- 20 jaar. Ben je dan nog gast?

Ze hebben dus de nederlandse nationaliteit en NIET de marrokaanse. En toch hunkeren ze naar dat o zo prachtige marroko?

Het grootste probleem is dat ze gewoon tussen wal en schip vallen. Aan de ene kant de westerse cultuur, en aan de andere kant de arabische. Zoals we allemaal weten komen deze 2 culturen niet overeen en hebben veel tegenstrijdigheden. Zij zitten dus ook in een 2 strijd, met aan de ene zijde de democratie (op straat) en aan de andere zijde het communisme (thuis). Ze hebben geen idee wat ze hier mee aan moeten en combineren zo het goede met het slechte en creeeren zo een bepaald gedrag (hangjongeren etc..).

Ze zouden eigenlijk gewoon eens een maand op werkvakantie daarheen. Kom dan na een maand maar terug en dan zal je zien dat het toch allemaal niet zo fantastisch is daar. Ze praten over dingen waar ze totaal geen besef van hebben. (ja sommige gaan op vakantie in marokko, maar vakantie is een korte interactie met het land en geen langdurige).

Geloof kan een hele goede lijdraad zijn om keuzes op te baseren, alleen laten de fanatiekelingen zich vollledig lijden door het geloof zonder enig besef van realisme.

Ze zeggen dat de koran hun sterk maakt, maar tegelijk is dat hun allergrootste zwakte. Een sterk persoon heeft geen boek nodig om te bepalen wat goed of slecht is. Deze persoon bepaald zelf zijn eigen keuzes op basis van zijn achtergrond en leefomgeving (lees ingeburgerd persoon met normen en waarden).
 
Pimp69 said:
JULLIE land?? hij was ten eerste geen gast hij heeft gewoon NL nationaliteit ben je ooit in marokko geweest waardoor je zegt kut land?? Ik ben geen marokaan maarja om zulke dingen te lezen triest..

Als ik dit allemaal zo lees dan zitten er hier wel paar bij die echt racist zijn.. om eerlijk te zeggen of jongens met grote bek moslim dit moslim dat die denken dat alleen buitenlanders moslim zijn er zijn zat Nederlandse moslims..

Massol..


ga met je zelf spelen :L :L


we laten ons hier niet weg slaan als je dat maar weet :L
 
Alexander said:
Wat ik dus zo frappant vind is dat het merendeel van de marrokaanse jongeren zichzelf nog steeds bestempelen als gast? Terwijl ze zo goed als allemaal hier geboren zijn. Ze wonen heir al hun hele leven en hun ouders ook +/- 20 jaar. Ben je dan nog gast?

Ze hebben dus de nederlandse nationaliteit en NIET de marrokaanse. En toch hunkeren ze naar dat o zo prachtige marroko?

Het grootste probleem is dat ze gewoon tussen wal en schip vallen. Aan de ene kant de westerse cultuur, en aan de andere kant de arabische. Zoals we allemaal weten komen deze 2 culturen niet overeen en hebben veel tegenstrijdigheden. Zij zitten dus ook in een 2 strijd, met aan de ene zijde de democratie en aan de andere zijde het communisme. Ze hebben geen idee wat ze hier mee aan meoten en combineren het goede met het slechte (hangjongeren etc..).

Ze zouden eigenlijk gewoon eens een maand op werkvakantie daarheen. Kom dan na een maand maar terug en dan zal je zien dat het toch allemaal niet zo fantastisch is daar. Ze praten over dingen waar ze totaal geen besef van hebben. (ja sommige gaan op vakantie in marokko, maar vakantie is een korte interactie met het land en geen langdurige).

Geloof kan een hele goede lijdraad zijn om keuzes op te baseren, alleen laten de fanatiekelingen zich vollledig lijden door het geloof zonder enig besef van realisme.

Ze zeggen dat de koran hun sterk maakt, maar tegelijk is dat hun allergrootste zwakte. Een sterk persoon heeft geen boek nodig om te bapelen wat goed of slecht is. Deze persoon bepaald zelf zijn eigen keuzes op basis van zijn achtergrond en leefomgeving (lees ingeburgerde nederlander met normen en waarden).



goed verhaal en het klopt ook nog eens :)
 
van gogh riep nog ''Genade ! genade !'' maar de beste man schoot hem nog eens dood ook , triest vind ik het .
Krijg er onderand moordneigingen van ....
 
Pimp69 said:
JULLIE land?? hij was ten eerste geen gast hij heeft gewoon NL nationaliteit ben je ooit in marokko geweest waardoor je zegt kut land?? Ik ben geen marokaan maarja om zulke dingen te lezen triest..

Als ik dit allemaal zo lees dan zitten er hier wel paar bij die echt racist zijn.. om eerlijk te zeggen of jongens met grote bek moslim dit moslim dat die denken dat alleen buitenlanders moslim zijn er zijn zat Nederlandse moslims..

Massol..

Je word een racist gemaakt hierdoor , me ouders zijn het absoluut niet maar nu begin ik steeds meer scheldwoorden te horen en dat ze eruit geflikkerd moeten worden , gelijk hebben ze

Ookal had hij een NL nationaliteit , het is en blijft een markaan of wat het ook was
Nederlandse moslims zullen niet zo gouw ff iemand zomaar vermoorde , het was weer een Buitenlandse moslim als we het zo gaan spelen

Ik word het zat hier in Nederland , ze laten alles toe , hoelang zal ie de bak ingaan 10 jaar? komt ie nog na 5 jaaar vrij ofzo , daarvoor moet de doodstraf worden ingevoerd , zulke mensen horen niet thuis in deze maatschappij

We spreken over 2 jaar ofzo wel weer verder , kijke hoe nederland er dan uitziet , ik zelf denk dat de rassen haat enorm zal stijgen , en iedereen een hekel aan elkaar begint te krijge ( ned vs buitenlanders ) en er om de zoveel tijd aanslagen op elkaar komen mja je kan wel blijven discusieren , het punt is:

Slechte buitenlanders eruit , dus die geen werk hebbe en wille! die leven hier op een uitkering , gaan ze maar lekker terug en daar om geld bedelen klaar!
 
dragsterlover said:
ga met je zelf spelen :L :L


we laten ons hier niet weg slaan als je dat maar weet :L



HUH?? wil ik nederlanders weg hebben uit hun eigen land dan??? lezen blijft een kunst..

Maarja je hebt vrijheid van meningsuiting. maar als er een maloot is die het er niet mee eens is NL TURK MAROKAAN ga zo maar door dan heb je natuurlijk kans dat je word neergeknalt ofso..

HET is gewoon zo je moet tegenwoordig gewoon nadenken voordat je dingen doet met de hele wereld gaat t de verkeerde kant op.
 
En dat hoord niet , je hoord je mening te kunnen uiten , ik ga toch geen neger doodschiete omdat ie tegen mij zegt: KK blanke? dan gaak alleen maar lache

Wie schietne wie neer? juist! , opgerot!
 
Remco 4 Life said:
En dat hoord niet , je hoord je mening te kunnen uiten , ik ga toch geen neger doodschiete omdat ie tegen mij zegt: KK blanke? dan gaak alleen maar lache

Wie schietne wie neer? juist! , opgerot!
helemaal mee eens!!
 
Remco 4 Life said:
Je word een racist gemaakt hierdoor , me ouders zijn het absoluut niet maar nu begin ik steeds meer scheldwoorden te horen en dat ze eruit geflikkerd moeten worden , gelijk hebben ze

Ookal had hij een NL nationaliteit , het is en blijft een markaan of wat het ook was
Nederlandse moslims zullen niet zo gouw ff iemand zomaar vermoorde , het was weer een Buitenlandse moslim als we het zo gaan spelen

Ik word het zat hier in Nederland , ze laten alles toe , hoelang zal ie de bak ingaan 10 jaar? komt ie nog na 5 jaaar vrij ofzo , daarvoor moet de doodstraf worden ingevoerd , zulke mensen horen niet thuis in deze maatschappij

We spreken over 2 jaar ofzo wel weer verder , kijke hoe nederland er dan uitziet , ik zelf denk dat de rassen haat enorm zal stijgen , en iedereen een hekel aan elkaar begint te krijge ( ned vs buitenlanders ) en er om de zoveel tijd aanslagen op elkaar komen mja je kan wel blijven discusieren , het punt is:

Slechte buitenlanders eruit , dus die geen werk hebbe en wille! die leven hier op een uitkering , gaan ze maar lekker terug en daar om geld bedelen klaar!


gelijk heb je.. IK HOOP dat ze de doodstraf invoeren. jah die lui met uitkering kan je wel pleite sture jah maar check je hebt mensen die werken 30 jaar bijvoorbeeld en rake opeens werkloos en dan?? stuur je ze ook weg:p

haha maja je moet denk ik afwachten ik denk dat t gewoon zoals k al eerder zeg verkeerde kant op gaat ik ben moslim ben turks ik zou niemand kapotschiete om zijn mening.. MIJN woord heb je ;).
 
Remco 4 Life said:
Je word een racist gemaakt hierdoor , me ouders zijn het absoluut niet maar nu begin ik steeds meer scheldwoorden te horen en dat ze eruit geflikkerd moeten worden , gelijk hebben ze

Ookal had hij een NL nationaliteit , het is en blijft een markaan of wat het ook was
Nederlandse moslims zullen niet zo gouw ff iemand zomaar vermoorde , het was weer een Buitenlandse moslim als we het zo gaan spelen

Ik word het zat hier in Nederland , ze laten alles toe , hoelang zal ie de bak ingaan 10 jaar? komt ie nog na 5 jaaar vrij ofzo , daarvoor moet de doodstraf worden ingevoerd , zulke mensen horen niet thuis in deze maatschappij

We spreken over 2 jaar ofzo wel weer verder , kijke hoe nederland er dan uitziet , ik zelf denk dat de rassen haat enorm zal stijgen , en iedereen een hekel aan elkaar begint te krijge ( ned vs buitenlanders ) en er om de zoveel tijd aanslagen op elkaar komen mja je kan wel blijven discusieren , het punt is:

Slechte buitenlanders eruit , dus die geen werk hebbe en wille! die leven hier op een uitkering , gaan ze maar lekker terug en daar om geld bedelen klaar!


Erg kort door de bocht. Toom je agressie en probeer het beter te verwoorden. Wat is een buitenlander? Diegene die niet willen werken hebben ook een nederlandse identiteit dus die gooi je er niet uit. Het zijn NEDERLANDERS. Er zal van hogeraf wijzigingen moeten komen in de wet. En zolang de regering het laat afweten en hun kop in het zand blijven steken zal het neit verbeteren. Neem zwitserland als voorbeeld. Daar hebben ze het HEEL GOED geregeld. Daar kom je als buitenlander (dus van buitenlandse komaf) op een PROEFPASPORT binnen en moet je bewijzen dat je het waard ben om staatsburger te worden.
 
Pimp69 said:
HUH?? wil ik nederlanders weg hebben uit hun eigen land dan??? lezen blijft een kunst..

Maarja je hebt vrijheid van meningsuiting. maar als er een maloot is die het er niet mee eens is NL TURK MAROKAAN ga zo maar door dan heb je natuurlijk kans dat je word neergeknalt ofso..

HET is gewoon zo je moet tegenwoordig gewoon nadenken voordat je dingen doet met de hele wereld gaat t de verkeerde kant op.


met zo`n jongetje als jou moeten we de oorlog winnen.

Kijk dan wat je zegt kans om neer geschoten te worden,denk even na en
nogmaals ga met jezelf spelen. :L
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top