Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Tinne said:
Ik zie nog altijd bij ons jaarlijkse kermis in gouda, dat de probleem jongeren niet reageren als er politie komt. Maar als de ME z`n gezicht laat zien, men toch wel snel weg is. Dit zegt iets over aanpak & respect. Je weet dat je niet moet kloten met de ME.

Tinne..

Ach, dat zal even zijn, over een tijdje blijft ook iedereen staan a;ls er ME komt...
 
chezzmo said:
Ik woon niet in irak etc :|

We hebben een PROBLEEM in nederland, een oplossing daarvoor vind ik belangrijker dan de vrijheid/veiligheid etc van die geitenneukers in het midden-oosten. Beter gewoon het leger in nederland inzetten in probleemwijken. Zal waarschijnlijk stuk meer invloed hebben dan de politie......
Ja maar hij heeft wel een belangrijk punt. Want het is niet de nederlandse samenleving waar zo boos tegenover gekeken wordt. Is de westerse wereld. En die wordt toch echt geleid door Amerika. Dus de ontwikkelingen die in Irak te gebeuren staan en binnenkort in Iran(let op mijn woorden, daar gaat bush heel binnenkort ook binnenvallen. Is toch wel heel apart dat de engelsen gevraagd/gedwongen zijn om naar bagdad te trekken zodat zij noordelijker kunnen.(lees:troepen organiseren bij de Iraanse grens)) spelen zeer zeker mee.
 
s1abc said:
Ja maar hij heeft wel een belangrijk punt. Want het is niet de nederlandse samenleving waar zo boos tegenover gekeken wordt. Is de westerse wereld. En die wordt toch echt geleid door Amerika. Dus de ontwikkelingen die in Irak te gebeuren staan en binnenkort in Iran(let op mijn woorden, daar gaat bush heel binnenkort ook binnenvallen. Is toch wel heel apart dat de engelsen gevraagd/gedwongen zijn om naar bagdad te trekken zodat zij noordelijker kunnen.(lees:troepen organiseren bij de Iraanse grens)) spelen zeer zeker mee.

tjah dan hebben we het over 2 totaal verschillende dingen, de oorlog die bush voert, heeft verder weinig tot geen betrekking tot nederland, hellemaal niet in de zin dat je die met de moord van theo in verband kan brengen.
of dit nou gepland is of niet, wat heb je ermee, theo is dood, komt hij terug? NEE. we kunnen wel allemaal met ideetjes komen, hoe we dit soort dingen gaan verkomen in het geschied, maar het werkt niet. wat je ook probeerd en doet, het gaat hier om mensen, en hoe triest ook. je kan niet iemand zijn gedachten lezen. dus zulke dingen zullen blijven voorkomen.
als ik op tv kijkt, zie ik al di ejournalisten praten over politie, aifd, ect ect. oke de dader had contacten met een vermeende terrorist, wat dan? je kan hem daarop niet aanhouden, dus dat er nu onderzoek wordt gedaan, naar zijn betrekkingen met rare figuren, vind ik absoluut geld verspilling van de belasting betalende inwoners van dit land. steek liever dat tijd om hem goed te vervolgen, en dus niet allemaal juridische fouten te maken, zoals vaak gebeurt. om hem gewoon een lange tijd achter te trallies te houden
 
vertroebeld

JP-Tuning said:
waar slaat dit nou weer op, als er mensen waren die dit betruerden waren het wel buitenlanders. heb echt geen 1 buitenlander gehoord die het wel terecht vond, dus nog een keer denk na voordat je je toetsenbord aanraakt.
pim had erg sterke uitspraken, jegens buitenlanders toe, maar grote deel buitenlanders was het gewoon met hem eens, zelf ik.... dus zulke uitspraken zijn LOOOS :L

Re; kijk jij soms geen TV of zit er een "waarheidsfilter" op? Op TV heb ik gisteren de volgende uitspraken gezien/gehoord gedaan door moslims:

- als je met vuur speelt kun je vuur verwachten.
- als je langs een pitbull loopt moet je hem niet uitlokken.
- lachende marokaantjes die achter een geinterviewde man stonden.
- voorman van AEL die weigert om zijn afschuw over de moord uit te spreken.
- woordvoerdster van AEL die het ook niet vreemd vond dat Theo om zijn mening wordt vermoord. ( "hij vroeg er om")

Ik heb welgeteld 2 vertegenwoordigers van de marokaanse gemeenschap op TV hun afschuw horen uitspreken. (onder druk?) Al het gespuis op straat vindt het zijn verdiende loon.

Lijkt me dus redelijk twijfelachtig wat jij zegt.

Verder wil ik mijn verontwaardiging eens uitspreken tegen al die slijmballen die Theo best een goede gozer vonden. Als ik een week geleden hier een poll had gehouden over Tv G dan had 99% het een klootzak gevonden. (en dat wilde hij ook!) Nu is het ineens van: ja maar hij mag zeggen wat ie wil en bla bla bla......

Feit blijft dat niemand hier in dit land boven het maaiveld uit mag steken want hulp van links krijg je niet en iedere extremist kan lekker zijn gang gaan. Binnenkort hebben we hier weer een topic met een ander lijdend voorwerp omdat er ondanks alle discussies helemaal NIETS veranderd in dit land. ( het verder afglijden van normen en waarden daargelaten)
 
webmaster Scootparts said:
Re; kijk jij soms geen TV of zit er een "waarheidsfilter" op? Op TV heb ik gisteren de volgende uitspraken gezien/gehoord gedaan door moslims:

- als je met vuur speelt kun je vuur verwachten.
- als je langs een pitbull loopt moet je hem niet uitlokken.
- lachende marokaantjes die achter een geinterviewde man stonden.
- voorman van AEL die weigert om zijn afschuw over de moord uit te spreken.
- woordvoerdster van AEL die het ook niet vreemd vond dat Theo om zijn mening wordt vermoord. ( "hij vroeg er om")

Ik heb welgeteld 2 vertegenwoordigers van de marokaanse gemeenschap op TV hun afschuw horen uitspreken. (onder druk?) Al het gespuis op straat vindt het zijn verdiende loon.

Lijkt me dus redelijk twijfelachtig wat jij zegt.

Verder wil ik mijn verontwaardiging eens uitspreken tegen al die slijmballen die Theo best een goede gozer vonden. Als ik een week geleden hier een poll had gehouden over Tv G dan had 99% het een klootzak gevonden. (en dat wilde hij ook!) Nu is het ineens van: ja maar hij mag zeggen wat ie wil en bla bla bla......

Feit blijft dat niemand hier in dit land boven het maaiveld uit mag steken want hulp van links krijg je niet en iedere extremist kan lekker zijn gang gaan. Binnenkort hebben we hier weer een topic met een ander lijdend voorwerp omdat er ondanks alle discussies helemaal NIETS veranderd in dit land. ( het verder afglijden van normen en waarden daargelaten)



lees eens goed, voordat je me quote en stomme uitspraken gaat doen. dat stukje van hierboven slaat op pim fortuin, verder heb ik ook al gezegt dat ik niet voor iedereen kan praten, dat nu alleen maar de mensen die stomme dingen roepen op tv worden gezien, kan ik ook niet helepn. wat denk je dat lekkerder is voor de journalisten/tv zenders. een marokaan laten zien, dat hij het hele incident betruerd en zijn medeleven toont, of 1 of andere debiel die stomme uitspraken doet? nou wie denk je dat het meeste kans maakt om met zijn bek op tv te komen?
 
Dat wijf gister bij editie NL van de AEL probeerde de daad wel een beetje goed te praten hoor met dr gel*l
 
s1abc said:
Ja maar hij heeft wel een belangrijk punt. Want het is niet de nederlandse samenleving waar zo boos tegenover gekeken wordt. Is de westerse wereld. En die wordt toch echt geleid door Amerika. Dus de ontwikkelingen die in Irak te gebeuren staan en binnenkort in Iran(let op mijn woorden, daar gaat bush heel binnenkort ook binnenvallen. Is toch wel heel apart dat de engelsen gevraagd/gedwongen zijn om naar bagdad te trekken zodat zij noordelijker kunnen.(lees:troepen organiseren bij de Iraanse grens)) spelen zeer zeker mee.


Heb jij soms een verboden liefde voor de islam waar je niet eerlijk voor uit komt? Je verdedigt ze iig wel telkens en je verlegd de problemen....
 
Carlosz said:
hij had wel een eigen mening, en een ontzettend grote bek.. maar zo zie je maar weer dat t niet bij iedereen geaccepteerd word.. en natuurlijk kun je wel iets verwachten, maar om nou meteen uitegaan van moord. Maar van Gogh heeft dus toch gelijk gehad :X

(weet trouwens geen eens of t een moslim oid was)

jij spoort echt niet man! wat lul jij nou niet slim gespeeld? hij is samen met pim fortuyn een van de enige geweest die openlijk uit drufde te komen voor zijn eigen mening. ook over de islam? i dat een reden om iemand om te brengen jesus man laat je nakijken
 
chezzmo said:
Heb jij soms een verboden liefde voor de islam waar je niet eerlijk voor uit komt? Je verdedigt ze iig wel telkens en je verlegd de problemen....
Nee ik heb niks met de islam. Het is gewoon fout wat je steeds zegt.... :henko:
 
chezzmo said:
Heb jij soms een verboden liefde voor de islam waar je niet eerlijk voor uit komt? Je verdedigt ze iig wel telkens en je verlegd de problemen....
En waar verleg ik de problemen dan? als je dan een voorbeeld kan geven?
 
Mening.jpg
 
Sander said:
Waarschijnlijk is het voor een "martelaar/soldier of Allah" zijn levenswerk. Ik geloof wel degelijk, dat meneer er bewust 911 dagen tussen heeft laten zitten.

Het is tenslotte een "symbolische daad", en zijn "meesterwerk"

(gadverdamme, wat kots ik van bovenstaand stukje :r )

Ag man tuurlijk niet, al die lompe complot theorien moeten we nou echt eens vanaf gaan stappen want zo is er altijd wel wat te vinden.. |( Allemaal onzin, iemand die zoiets doet kan niet eens tot 911 tellen..
 
lezen

JP-Tuning said:
lees eens goed, voordat je me quote en stomme uitspraken gaat doen. dat stukje van hierboven slaat op pim fortuin, verder heb ik ook al gezegt dat ik niet voor iedereen kan praten, dat nu alleen maar de mensen die stomme dingen roepen op tv worden gezien, kan ik ook niet helepn. wat denk je dat lekkerder is voor de journalisten/tv zenders. een marokaan laten zien, dat hij het hele incident betruerd en zijn medeleven toont, of 1 of andere debiel die stomme uitspraken doet? nou wie denk je dat het meeste kans maakt om met zijn bek op tv te komen?

Ik kan heel goed lezen meneer. Maak je geen zorgen. Jij probeert me alleen net iets te goed je straatje schoon te vegen en gebruikt daar nogal banale taal voor.

Ik zie wat ik zie en ik lees wat ik lees, maar bovenal VOEL ik wat ik voel en dat is niet veel goeds bij moslims, imams en marokanen. HELAAS de goede daargelaten want natuurlijk zijn die er ook.
 
JP-Tuning said:
zeg jij hier nou, dat wanneer ik een nederlander in de problemen ziet, ik te hulp moet schieten. en wanneer ik ziet dat een buitenlander in elkaar wordt geslagen ik dan maar gewoon voorbij moet lopen??, denk eens na voordat je wat zegt aub :| . als iedereen meer lef had om wat van te zeggen als ze zoiets zien gebeuren, zouden er heel wat minder slachtoffers zijn gevallen aan zinloosgeweld. want jah we weten het wel allemaal beter, zoiets mag niet in dit land gebeuren. we lulllen er wel weken over, maar het gebeurt toch, en als jij erbij was, was je ook snel de andere kant opgerend!!!!

Als jij denkt dat jij wel in zou grijpen heb je echt teveel films gekeken, ik weet zeker dat als je zoiets ziet gebeuren dat je perplex staat en niet weet wat je moet doen. Tuurlijk wil je die gast iets aandoen, maar of je het doet, denk het niet.
 
JP-Tuning said:
waar slaat dit nou weer op, als er mensen waren die dit betruerden waren het wel buitenlanders. heb echt geen 1 buitenlander gehoord die het wel terecht vond, dus nog een keer denk na voordat je je toetsenbord aanraakt.
pim had erg sterke uitspraken, jegens buitenlanders toe, maar grote deel buitenlanders was het gewoon met hem eens, zelf ik.... dus zulke uitspraken zijn LOOOS :L

Das al helemaal niet waar, ze gingen een paar marokkaanse jongeren intervieuwen vanochtend, nou ik werd helemaal gek! Die vieze hond zegt gewoon recht in de camera : Je moet vuur met vuur bestrijden, hij zei slechte dingen over ons, dit is zijn verdiende loon. Zo iemand moeten ze ook echt gelijk arresteren! :|
 
En het land uit gooien , het is ONS land ik kan der echt boos om worden , hun zijn hier te gast , bevalt et niet rot dan op naar je kut land weg ermee!

Ga daar maar lekker mensen vermoorden
 
Pronk said:
Das al helemaal niet waar, ze gingen een paar marokkaanse jongeren intervieuwen vanochtend, nou ik werd helemaal gek! Die vieze hond zegt gewoon recht in de camera : Je moet vuur met vuur bestrijden, hij zei slechte dingen over ons, dit is zijn verdiende loon. Zo iemand moeten ze ook echt gelijk arresteren! :|


Ik kan het je zelfs nog sterker vertellen, er zijn ook BERGEN nederlanders die het helemaal niet zo erg vinden. Verdiende loon, eikel etc.... Alleen voor de camera gaan ze dat niet zeggen. Maar als je op een kantoor werkt met van die linkse krentenkakkers dan hoor je een heel ander geluid. Dat zijn trouwens dezelfde soort mensen die het niet erg vonden dat Michiel Smit de diamantbuurt werd uitgegooid.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top