Theo Zonder Discriminatie (discussie Dus Wees Netjes In Je Taalgebruik)

ik geloof

  • wel

    Votes: 45 22.8%
  • niet

    Votes: 152 77.2%

  • Total voters
    197
Buubdaman said:
dude niet zo facking arrogant pls.. Pim en Theo zijn wel even twee verschillende mensen, aangezien Theo het gewoon kicken vond de grenzen op te zoeken, en Pim een beter Nederland wilde. Theo gaf niet alleen af op moslims, maar op alles. Het rtl4 journaal, joden, moslims, zigeuners, kakkers, aso's etc het maakte em niet uit, ging niet om de inhoud maar om "de mogelijkheid het te kunnen zeggen".

Goh wat een operkzaam persoon ben jij. Theo en Pim waren 2 verschilllende personen. Ja en Pim en Theo en jij zijn drie verschillende personen en Pim, Theo Ik en jij zijn 4 verschillende personen. MAAR Pim en Theo hadden ook overeenkomsten al willen(of kunnen) sommigen die dus niet zien. (off topic: O ja, misschien ben ik arraogant maar ik kan er niet tegen door de eerste de beste onbenul als "jonge" aangesproken te worden. Als jij dat arrogant vindt best. Jouw opmerking erover is w.d.b. aan dovemansoren gericht.)
 
webmaster Scootparts said:
Goh wat een operkzaam persoon ben jij. Theo en Pim waren 2 verschilllende personen. Ja en Pim en Theo en jij zijn drie verschillende personen en Pim, Theo Ik en jij zijn 4 verschillende personen. MAAR Pim en Theo hadden ook overeenkomsten al willen(of kunnen) sommigen die dus niet zien. (off topic: O ja, misschien ben ik arraogant maar ik kan er niet tegen door de eerste de beste onbenul als "jonge" aangesproken te worden. Als jij dat arrogant vindt best. Jouw opmerking erover is w.d.b. aan dovemansoren gericht.)


helemaal mee eens

theo zette zich af tegen alles wat gewoonweg niet klopt
 
Back
Top