Theo Zonder Discriminatie (discussie Dus Wees Netjes In Je Taalgebruik)

ik geloof

  • wel

    Votes: 45 22.8%
  • niet

    Votes: 152 77.2%

  • Total voters
    197
a gossie, ben je geirriteerd.

1. vind jet gek. van die bijdehandjes zou ik ook meteen schorsen. een pet heeft niks met religie te maken, een hoofddoek is algemeen bekend.

2. ze verwijderen niet heel t geslachtsdeel ofzo. En over het gevoel, weet jij niet het verschil tussen een eikel en een voorhuid ?

Ik heb ook nog geen ik-wil-me-voorhuid-terug actiegroep gezien ofzo, dus ik weet niet waar die "zat mensen" dan wel niet zouden zijn.
en waar maak jij je zo druk om, ze besnijden jou toch niet.
 
ok ik heb niet het hele topic gelezen maar ik meng me dr nu toch even tussen.
Moslims: Hoe meer ECHTE moslims hoe beter. waarom ik dit vind?: Echte moslims zouden geen criminelen worden, ECHTE moslims zouden zoizo tijdens de ramadan niet eens aan geweld mogen denken, niet vloeken en schelden etc. daarmee vind ik ook dat de moordenaar op theo van gogh geen echte Moslim extremist is, aangezien hij theo tijdens de ramadan vermoord heeft. Ik denk dat probleem juist ook grotendeels is dat de 2e en volgende generatie vaak (dus genoeg ook echt niet) zogenaamd moslim zijn om er plat gezegd "bij" te horen (het soort dat overal wolah en inshallah achter zet,als een soort stopwoord) . verder is het natuurlijk ronduit belachelijk dat islamitische scholen en moskee's in de hens worden gestoken en vernield. Ten eerste wakker je daarmee het vuur aan, aangezien die moslims daardoor verbitterd raken en ja, dan verlies je toch wel weer wat "geloof" in de nederlanders. Bij deze acties worden de echt gelovige moslims het hardst geraakt, terwijl zij er nix mee te maken hebben. ten tweede zijn juist de moskee en de scholen waar er over het algemeen echt geweldlossheid wordt vereist. voorbeeld: de vader van een Islamitische vriend van mij is een van de leiders van een islamitische school. nu wilde die jongen een film maken en mocht hij gebruik maken van de school gymzaal (in de vakantie). Het enige wat die vader daar absoluut vereiste was dat er nix wat op een wapen leek gebruikt mocht worden (geen nep pistool oid). verder vind ik over die aanslagen op islamitische doeleinden na de moord op theo dat ze eigenlijk helemaal nix te maken hebben met theo van gogh zelf. ik denk dat het meer een soort gunstige gelegenheid is voor extreem rechtsen om actie te ondernemen. als laatste over het gedoe rond theo vind ik dat het een onzin is over al het rouwen om de man zelf. het ging juist om de reden waarom, maar dat wordt door velen als een extra beschouwd.

maarjah over die hoofddoek, het zal al wel gezegt zijn, maar in turkije zelf bv dragen een hoop turkse vrouwen em ook niet meer, daar zijn voornamelijk de oude generatie die ze nog dragen. dus ik vind hoofddoeken niet noodzakelijk, als ze in de islamitische landen zelf al vaak niet meer gedragen hoeven worden waarom dan hier wel. maarjah als je het zo bekijkt moeten de joodse keppeltjes ook weg gelaten worden.wat betreft burka's daar ben ik eigenlijk zoizo tegen. die verbergen alle personelijk heid van de vrouw, nog erger dan een bivakmuts. Mijn uiteindelijk conclusie over hoofddoeken: ik denk dat hoofddoeken op zich wel moeten kunnen evenals keppeltjes. alleen burka's ben ik wel tegen. en dat petten niet mogen is ook vrij logischaangezien dan je halve gezicht meteen bedekt is. samenvattend vind ik dat hoofd deksels ok zijn mits ze het gezicht zelf niet bedekken.

zo mijn hart is weer gelucht
 
Ag ik vind hoofddoeken kansloos

Hier op school mag je niet met pet/muts oplopen maar die #^@@#@$ wel met hoofddoek omdat het bij hun geloof hoord

Niks ervan af die dingen , gvd hun komen hier aanpasse :|
 
mjah maar aan de ene kant denk ik: lekker intergreren
maar aan de andere kant, hoe denk je dat de islamitische gemeenschap erop zou reageren? en hoe zou de sfeer dan worden?
 
gvd, fiets ik daarnet met laurens door de stad. Zn groepje domme turken :L uit t niets ''wat is je moeder ??''

Dan heb je zoiets van opkankeren met dat volk uitroeien :L



:)

-Maykel
 
MAYKEL_MK1 said:
gvd, fiets ik daarnet met laurens door de stad. Zn groepje domme turken :L uit t niets ''wat is je moeder ??''

Dan heb je zoiets van opkankeren met dat volk uitroeien :L



:)

-Maykel


Stoer :| maar ik weet niet wat dat aan het topic toevoegt ?


70ccAerox said:
Dus... dat is geen excuus dat sommigen van deze "groepen" als malloot mogen gedragen.

Kom eens met realistische feiten naar voren ipv het slappe gelul.

Ik denk toch echt dat Hilly genoeg met realistische feiten naar voren komt, ik denk eerder dat jij niet goed kan argumenteren :)
 
ik ken ook turken zat en jah daar zijn ook goeie kerels bij maar als je op de bus stapt dan duwen ze de oude mensen aan de kant en je moet maar naar hun kant kijken of ze beginnen allerlei dingen uit te kramen.
En dan beginnen ze te zeiken da ze een hoofddoek moeten dragen ze mogen die in turkije ook NIET dragen waarom zou da in Belgie waar bv de grootste godsdienst het christendom is dan wel moeten kunnen.
Inderdaad anders kunnen ze weer niet dwarsliggen.
In Turkije zijn de meeste turken vriendelijk en behulpzaam toch in de steden maar hier in bels is da toch wel wat anders die mannen menen da ze alles zijn.
Laatst op een fuif begint gewoon een turk een meisje in elkaar te kloppen, da alleen da zegt voor mij al genoeg die mensen hebben geen respect, die hebben hun hersenen in hun tenen zitten.
Als ze zich integreren en daar onder versta ik als ze Nederlands praten EN als ze werk zoeken dan mogen ze van mij hier blijven.
En ze moeten er ook maar eens achterkomen dat zei het zijn die naar hier komen dus zei zullen zeker niet de baas moeten gaan uithangen.
 
wouter bollen said:
ik ken ook turken zat en jah daar zijn ook goeie kerels bij maar als je op de bus stapt dan duwen ze de oude mensen aan de kant en je moet maar naar hun kant kijken of ze beginnen allerlei dingen uit te kramen.


Laatst op een fuif begint gewoon een turk een meisje in elkaar te kloppen, da alleen da zegt voor mij al genoeg die mensen hebben geen respect, die hebben hun hersenen in hun tenen zitten.

Omg wat jij zegt slaat dus echt helemaal nergens op, eerst zeg je dat het goede kerels zijn, en vervolgens zeg je dat ze oude mensen aan de duwen om te kunnen zitten en meisjes in elkaar slaan!
 
der NoL said:
Omg wat jij zegt slaat dus echt helemaal nergens op, eerst zeg je dat het goede kerels zijn, en vervolgens zeg je dat ze oude mensen aan de duwen om te kunnen zitten en meisjes in elkaar slaan!
Kan je niet lezen ofzo?

Hij zegt dat er SOMS goede tussenzitten en noemt daarna wat er ook tussenloopt :|
 
Hilly said:
a gossie, ben je geirriteerd.

1. vind jet gek. van die bijdehandjes zou ik ook meteen schorsen. een pet heeft niks met religie te maken, een hoofddoek is algemeen bekend.

2. ze verwijderen niet heel t geslachtsdeel ofzo. En over het gevoel, weet jij niet het verschil tussen een eikel en een voorhuid ?

Ik heb ook nog geen ik-wil-me-voorhuid-terug actiegroep gezien ofzo, dus ik weet niet waar die "zat mensen" dan wel niet zouden zijn.
en waar maak jij je zo druk om, ze besnijden jou toch niet.

a gossie je Hapt en ik hap terug

2 T is wetenschappelijk bewezen + dat je eikel zonder voorhuid ongevoeliger word.
 
wat een onzin dat "wij" ze hierhene gevraagd hebben..
ten 1e, toen kwamen er niet zoveel als nu, en sommige kwamen echt om te werken.
ten 2e, "wij" waren linkse mensen in die tijd, dat betekent niet dat ik het er mee eens ben, van mij hoeven ze hier helemaal niet te wonen.

en altijd word er afgereageerd op mensen die rechts zijn maar je mag als moslims wel alles flikken lijkt het. in hun eige land dragen ze ook niet zoveel kopdoeken als hier en die mensen die hier lopen is gewoon uitschot, zelfde als je hier paar halve gare sjaaken naar marokko stuurt en de zooi laat plunderen.

dat ongedierte moet gewoon uitgeroeit worden voordat het zich NOG verder uigroeit (politieke partijen, moskeeen, strax nog een minister-president.. lol) gewoon in de frietpan met de lui en die kopdoeke gebruike als dweil
 
dude je bent zo dom.

alle mensen kwamen hier toen om te werken.
Het enige waar je gelijk in hebt is dat het uitschot van de marrokaanse bevolking hier is komen wonen, maar dat was 3 generaties terug.
 
joekel said:
Houw iq is echt laag he, als je bepaalde stellingen heb zoals ik, probeer ze dan te onderbouwen. niet rakelings lullen.
De 1e generatie hebben wij hier heen gehaald omdat wij ons tegoed voelde om vuilnisman enzo tezijn, wij hebben deze mensen hier heen gehaald toen om het tedoen voor ons, ( Jah daar komt het wordt GASTARBEIDER vandaan.. ) de mensen waren blij omdat hun in hun eigenland 10 euro per dag verdiende en hier dat misschien per uur. Nederland was op dat moment nog erg soft, hup kom hier heen bouw je moskee, neem je familie mee. laat je zoon reizen naar marokko en trouwen met een meisje neem der ook hier heen mee. enz.. dat is nu afgelopen, alleen door dat we zoveel gastarbeiders hebben en we jaren te soft zijn geweest zitten we nu in de problemen.
Die mensen kunnen daar nixs aan doen, de regering heeft het gedaan.
als jij het in een ander land beter kon hebben zou je ook gaan?

Dit wil niet zeggen dat ik blij met al die mensen ben integendeel, maarja we kunnen der nixs meer aan doen. we moeten accepteren dan rotterdam over een paar jaar uit allochtonen bestaat, eenigste wat we kunnen doen is leren SAMENleven, respect voor elkaars mening hebben en elkaar respecteren.
 
Back
Top