Theo Zonder Discriminatie (discussie Dus Wees Netjes In Je Taalgebruik)

ik geloof

  • wel

    Votes: 45 22.8%
  • niet

    Votes: 152 77.2%

  • Total voters
    197
Funk_dm said:
die mensen waren anders wel het uitschot van hun land.

Ze waren laag opgeleid ja, Maar hoe denk je dat het zat met alle nederlandse emigranten die naar amerika,canada, australie zijn gegaan.
 
ja wij is gewoon de regering, want ik heb het niet gewild, alsof alle nederlanders te lui zijn om die rotklusjes op te knappen.
toen werkte ze mischien maar nu zieje ze op straat hangen en mensen lastig vallen en grote bek hebben, en zieje ze in bmw's en mercedecen rijde op hun 20e ofzo.

verder zijn er een paar die wel goed hun best doen, daar is niks over te zeggen. maar dat uitschot hier moet gewoon geloosd worden, want daar word het land alleen maar armer en kutter van, en ze hoeven hier helemaal nie te wonen, ze kunne gewoon terug naar hun eigen land.

respect voor chinezen en andere allochtonen die gewoon normaal doen en geen bende ervan maken, daar mogen turken en marokkanen een voorbeeld aan nemen, maar liever een enkeltje afrikan natuurlijk want het land begint veel te vol te raken.
 
Idd volgens mij is Joekel een beetje jaloers.

Ik rij zelf ook lekker in een bmw sinds me 18e +ralf+ En zoals je al weet ben ik van Turkse afkomst. Elke keer als jij mij ziet rijden denk je waarschijnlijk. Oh dat is weer zo een drugsdealertje. Je bent gewoon fucking jaloers!

Ik heb me de tering ingewerkt voor me auto! En doe het nog steeds om die auto te onderhouden. Dus waarom loop je hier te roepen dat ze op hun 20ste in een bmw of mercedes rijden?

Je bent gewoon echt een trieste persoon die zijn stellingen niet kan onderbouwen. Als je me wilt uitroeien kunnen we wel een xtje afspreken zullen we zien wie het overleeft SUKKEL!
 
joekel said:
ja wij is gewoon de regering, want ik heb het niet gewild, alsof alle nederlanders te lui zijn om die rotklusjes op te knappen.
toen werkte ze mischien maar nu zieje ze op straat hangen en mensen lastig vallen en grote bek hebben, en zieje ze in bmw's en mercedecen rijde op hun 20e ofzo.

verder zijn er een paar die wel goed hun best doen, daar is niks over te zeggen. maar dat uitschot hier moet gewoon geloosd worden, want daar word het land alleen maar armer en kutter van, en ze hoeven hier helemaal nie te wonen, ze kunne gewoon terug naar hun eigen land.

respect voor chinezen en andere allochtonen die gewoon normaal doen en geen bende ervan maken, daar mogen turken en marokkanen een voorbeeld aan nemen, maar liever een enkeltje afrikan natuurlijk want het land begint veel te vol te raken.

*zucht* typisch voorbeeld van alles over 1 kant scheren, maargoed,
Nederlanders niet te lui om rotklusjes te doen? genoeg banen waar een Nederlander zijn bed niet voor uitkomt. maar bijvoorbeeld een menig butenlander wel (niets negatiefs). Schoonmakers bv. waarom zijn daar zoveel buitenlanders van? omdat die er geen probleem van maken, terwijl veel Nederlanders eerder zouden zeggen dat het te min is oid. en dat over dat ze terug mogen naar hen eigenlijk, dat doen ze ook vaak..
 
word wakker, theo van gogh is/was niet tegen buitenlanders vergelijk hem niet met pim fortuyn (ze hadde misschien wel de zelfde mening over meningsuitting) van gogh was tegen de achtergestelde vrouwen rechten binnen de islam. deze discussie gaat nergens meer over
 
IllBill said:
word wakker, theo van gogh is/was niet tegen buitenlanders vergelijk hem niet met pim fortuyn (ze hadde misschien wel de zelfde mening over meningsuitting) van gogh was tegen de achtergestelde vrouwen rechten binnen de islam. deze discussie gaat nergens meer over


re: zoals jij het hier stelt was Pim wel tegen buitenlanders en als je dat denkt sla je de plank wel ff goed mis....... Zowel Pim als Theo vochten voor de vrijheid van meningsuiting en tegen de achterlijke ingredienten van de Islam. Getuige hun dood lijkt het wel of de meerderheid in dit land zijn mond moet houden omdat een minderheid van gekken zo;n grote bek heeft. Waar zal dit uiteindelijk toe leiden? Ik weet het niet........
 
webmaster Scootparts said:
re: zoals jij het hier stelt was Pim wel tegen buitenlanders en als je dat denkt sla je de plank wel ff goed mis....... Zowel Pim als Theo vochten voor de vrijheid van meningsuiting en tegen de achterlijke ingredienten van de Islam. Getuige hun dood lijkt het wel of de meerderheid in dit land zijn mond moet houden omdat een minderheid van gekken zo;n grote bek heeft. Waar zal dit uiteindelijk toe leiden? Ik weet het niet........

jonge pim was een minister, van gogh deed het gewoon voor zijn mening
 
IllBill said:
jonge pim was een minister, van gogh deed het gewoon voor zijn mening

re: ja jij komt er wel :| Pim werd vermoord maanden voordat hij minister zou worden. En wat wil je nou eigenlijk zeggen? En wie ben jij om mij "jonge" te noemen? Heb je soms geen manieren geleerd? Of de regels van dit forum gelezen?
 
dude niet zo facking arrogant pls.. Pim en Theo zijn wel even twee verschillende mensen, aangezien Theo het gewoon kicken vond de grenzen op te zoeken, en Pim een beter Nederland wilde. Theo gaf niet alleen af op moslims, maar op alles. Het rtl4 journaal, joden, moslims, zigeuners, kakkers, aso's etc het maakte em niet uit, ging niet om de inhoud maar om "de mogelijkheid het te kunnen zeggen".
 
Buubdaman said:
dude niet zo facking arrogant pls.. Pim en Theo zijn wel even twee verschillende mensen, aangezien Theo het gewoon kicken vond de grenzen op te zoeken, en Pim een beter Nederland wilde. Theo gaf niet alleen af op moslims, maar op alles. Het rtl4 journaal, joden, moslims, zigeuners, kakkers, aso's etc het maakte em niet uit, ging niet om de inhoud maar om "de mogelijkheid het te kunnen zeggen".

ja dat probeerde ik ook duidelijk te maken. De topic titel luid "Theo ga het dan niet over pim hebben
 
wat wou je nog meer over theo zelf zeggen dan? een biografie? ik denk dat het topic nu meer gericht is op de navolg van de dood op theo niet over de man zelf.
 
IllBill said:
ja dat probeerde ik ook duidelijk te maken. De topic titel luid "Theo ga het dan niet over pim hebben

re; ja hallo zeg, wie begint er dan over Pim? Ik niet. En wie geeft er dan verkeerde info over Pim? Ik niet. Maar inderdaad ben ik het er mee eens dat we dit topic beter kunnen sluiten want het heeft geen enkele "inhoud" meer.
 
Back
Top