ik ben geen moslim, turk, of wat dan ook.
wat ik van dit alles vind, heb ik al eens eerder gepost, maar doe het nu nog eens.
dit zoiets in dit land gebeurt vind ik niet kunnen, en hellemaal niet 2x in zeer korte tijd. ik heb dan absoluut geen begrip voor zo'iemand, en mag van mij dus de zwaarste straf krijgen die er is, en niet in deze land, aangezien de wetgeving hier zo bereord is dat de lijer er waarschijnlijk met paar jaar van af loopt, en weer verder met zijn leven gaat, aangezien niemand dit dan nog herinnert. maar ik vind ook dat zoiets dus even erg geweest zou zijn als het door een nederlander geweest zou zijn, daar hoopte ik eerlijk gezegt eigenlijk op. mensen hebben namelijk zeer snel hun mening klaar staan als het om buitenlanders gaat, dan worden ''we'' al snel over 1 kam gehaald, terwijl dit natuurlijk niet zo hoort te zijn. ik zie hier dingens staan als, als ik langz een marokaan loopt kijkt hij me meteen vies aan enz enz. ik zelf heb dat nooit meegmaakt, en heb genoeg nl'se vrienden die het alsnog nog nooit meegemaakt hebben. dat nu enkelen het voor ons verpesten is dus zeer KUT, wat grof gezegt. verder ben ik dus nogmaals ook buitenlander, maar heb het ook niet echt op die soort mensen. (turks/marokaans/islam) ik vind hun geloof 1 groot onzin gedoe, dat hele mishandeling van vrouwen ect ect vind ik 3x nix. hun manier van doen en laten. en het feit dat ze zich niet allemaal aanpassen aan nederland, maar willen dat nederland aan hun aanpast vind ik zeer fout. (dan heb ik het niet over alle turken,marok ect ect)
mjah moeilijk in woorden uit te leggen wat ik hier nou bij voel, is zeg maar een dubbel gevoel. aan de ene kant begrijp ik jullie uitspraken wel, het zou zomaar uit mijn mond kunnen komen, maar aan de andere kant vind ik sommige toch wel erg ver gaan.