Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
eYe-Ball @erox! said:
"De verdachte van de moord op Theo van Gogh is een vriend van de 18-jarige Samir A, wie in juni werd gearresteerd voor het voorbereiden van een terroristische aanslag"

maar hij zit dan weer niet bij de 150 zwaarverdachten van terreur die nouwlettend in de gaten worden gehouden...
Ze zaten vast even niet op te letten. :z
 
Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn
 
Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn


dit kreeg ik net op msn
 
Wokkel @ Sr said:
Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn


dit kreeg ik net op msn


{! wete we!
:p
 
waar slaat et eigenl;ijk op weg met die fucking kut buitenlanders ze zijn noix betere dan elkaar bijna meer dan de helft dat in gevangenis zit is buitenlands en ze zijn in de minderheid in dit land zelfs en het is net een hotel voor ze gvd ook

mzzls
 
Wokkel @ Sr said:
Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn


dit kreeg ik net op msn
Al een paar keer langs geweest.
 
is al aantal keren gepost, verder vind ik sommige uitspraken die nu worden gedaan erg extreem, tot rasistich aan toe. maar ik kan het wel snappen, alleen heb ik er best moeite mee, aangezien ik zelf buitenlander ben
 
JP-Tuning said:
is al aantal keren gepost, verder vind ik sommige uitspraken die nu worden gedaan erg extreem, tot rasistich aan toe. maar ik kan het wel snappen, alleen heb ik er best moeite mee, aangezien ik zelf buitenlander ben

wat vind jij dan van dit geheel? Ik ben daar heel benieuwd naar namelijk....:$
 
Het is werkelijk te gek
de democratie gaat op zijn bek.
Nu is het Theo en straks Ayaan,
Hoe veel verder zal het nog gaan,
Voordat we realizeren,
het is tijd om het tij te keren,
Journalistiek, politiek,
man dat riekt naar een linkse kliek,
Zij staan niet voor jou ideaal,
hun zakken vullen doen ze allemaal,
Daarom het is in jouw eigen belang,
Plak die m*rokk**n achter het behang.
 
Sander said:
wat vind jij dan van dit geheel? Ik ben daar heel benieuwd naar namelijk....:$


ik ben geen moslim, turk, of wat dan ook.

wat ik van dit alles vind, heb ik al eens eerder gepost, maar doe het nu nog eens.

dit zoiets in dit land gebeurt vind ik niet kunnen, en hellemaal niet 2x in zeer korte tijd. ik heb dan absoluut geen begrip voor zo'iemand, en mag van mij dus de zwaarste straf krijgen die er is, en niet in deze land, aangezien de wetgeving hier zo bereord is dat de lijer er waarschijnlijk met paar jaar van af loopt, en weer verder met zijn leven gaat, aangezien niemand dit dan nog herinnert. maar ik vind ook dat zoiets dus even erg geweest zou zijn als het door een nederlander geweest zou zijn, daar hoopte ik eerlijk gezegt eigenlijk op. mensen hebben namelijk zeer snel hun mening klaar staan als het om buitenlanders gaat, dan worden ''we'' al snel over 1 kam gehaald, terwijl dit natuurlijk niet zo hoort te zijn. ik zie hier dingens staan als, als ik langz een marokaan loopt kijkt hij me meteen vies aan enz enz. ik zelf heb dat nooit meegmaakt, en heb genoeg nl'se vrienden die het alsnog nog nooit meegemaakt hebben. dat nu enkelen het voor ons verpesten is dus zeer KUT, wat grof gezegt. verder ben ik dus nogmaals ook buitenlander, maar heb het ook niet echt op die soort mensen. (turks/marokaans/islam) ik vind hun geloof 1 groot onzin gedoe, dat hele mishandeling van vrouwen ect ect vind ik 3x nix. hun manier van doen en laten. en het feit dat ze zich niet allemaal aanpassen aan nederland, maar willen dat nederland aan hun aanpast vind ik zeer fout. (dan heb ik het niet over alle turken,marok ect ect)

mjah moeilijk in woorden uit te leggen wat ik hier nou bij voel, is zeg maar een dubbel gevoel. aan de ene kant begrijp ik jullie uitspraken wel, het zou zomaar uit mijn mond kunnen komen, maar aan de andere kant vind ik sommige toch wel erg ver gaan.
 
en de tweede kamer?? die kijkt er niet eens na die zitte zelf goed voor de komen de 50 jaar met inkomsten die kijken niet naar de burger
 
JP-Tuning said:
ik ben geen moslim, turk, of wat dan ook.

wat ik van dit alles vind, heb ik al eens eerder gepost, maar doe het nu nog eens.

dit zoiets in dit land gebeurt vind ik niet kunnen, en hellemaal niet 2x in zeer korte tijd. ik heb dan absoluut geen begrip voor zo'iemand, en mag van mij dus de zwaarste straf krijgen die er is, en niet in deze land, aangezien de wetgeving hier zo bereord is dat de lijer er waarschijnlijk met paar jaar van af loopt, en weer verder met zijn leven gaat, aangezien niemand dit dan nog herinnert. maar ik vind ook dat zoiets dus even erg geweest zou zijn als het door een nederlander geweest zou zijn, daar hoopte ik eerlijk gezegt eigenlijk op. mensen hebben namelijk zeer snel hun mening klaar staan als het om buitenlanders gaat, dan worden ''we'' al snel over 1 kam gehaald, terwijl dit natuurlijk niet zo hoort te zijn. ik zie hier dingens staan als, als ik langz een marokaan loopt kijkt hij me meteen vies aan enz enz. ik zelf heb dat nooit meegmaakt, en heb genoeg nl'se vrienden die het alsnog nog nooit meegemaakt hebben. dat nu enkelen het voor ons verpesten is dus zeer KUT, wat grof gezegt. verder ben ik dus nogmaals ook buitenlander, maar heb het ook niet echt op die soort mensen. (turks/marokaans/islam) ik vind hun geloof 1 groot onzin gedoe, dat hele mishandeling van vrouwen ect ect vind ik 3x nix. hun manier van doen en laten. en het feit dat ze zich niet allemaal aanpassen aan nederland, maar willen dat nederland aan hun aanpast vind ik zeer fout. (dan heb ik het niet over alle turken,marok ect ect)

mjah moeilijk in woorden uit te leggen wat ik hier nou bij voel, is zeg maar een dubbel gevoel. aan de ene kant begrijp ik jullie uitspraken wel, het zou zomaar uit mijn mond kunnen komen, maar aan de andere kant vind ik sommige toch wel erg ver gaan.

Hier ben ik het dus helemaal mee eens...!!

Aidix said:
Het is werkelijk te gek
de democratie gaat op zijn bek.
Nu is het Theo en straks Ayaan,
Hoe veel verder zal het nog gaan,
Voordat we realizeren,
het is tijd om het tij te keren,
Journalistiek, politiek,
man dat riekt naar een linkse kliek,
Zij staan niet voor jou ideaal,
hun zakken vullen doen ze allemaal,
Daarom het is in jouw eigen belang,
Plak die m*rokk**n achter het behang.

En dit is gewoon kansloos om een gedicht te maken tegen marokkanen... :|. Ik heb niemand horen zeggen dat "Wij" nederlanders k*nk*r lijers/klootzakken/etc. waren toen Pim werd vermoord!
 
Ach waarom zou je je moeten verontschuldigen of iets uit moeten leggen, het gaat niet over jou. Het gaat niet over 'marokkanen' of over 'islam' of over 'buitenlanders'.

Het gaat hier heel specifiek over radicale islamitische elementen binnen onze samenleving. Helaas is een islamitische achtergrond een goede voedingsbodem voor radicale denkbeelden, maar de echte rede voor de opkomst van dit soort figuren is de uitzichtloze situatie waarin ze zichzelf bevinden. Daar hebben zij zelf en wij als nederlanders allemaal een beetje collectief schuld aan.




Ah en beste robin@zip ik heb het specifiek over "die marokkaan" en niet over meervoud of over bevolkingsgroepen. Dus blaat niet voordat je leest wat er staat. De strekking van mijn tekst is laat niet over je heenlopen als volk, als de politiek het niet voor je opneemt..
 
Nederlanders moeten zich gewoon verenigen, net als de Marokaanse probleemjongeren.

Wanneer je ziet dat een andere Nederlander onrecht wordt aangedaan, stap er dan op af, en kijk niet weg. Help elkaar, wees er voor elkaar.
Als een Marokaanse jongen ruzie heeft duiken er honderden andere marokanen bovenop.
Als een Nederlander ruzie heeft kijkt iedereen weg, blij dat ze zelf geen problemen hebben.

Als je onrecht ziet, of het nou tegen een blank of een paars persoon is, trek het je dan aan. Laat je niet overhoop schieten voor een vreemde, maar wees zeker niet bang. Want dat is het probleem, Nederlanders zijn schijterds.. including me =)
 
Robin@Zip said:
Hier ben ik het dus helemaal mee eens...!!



En dit is gewoon kansloos om een gedicht te maken tegen marokkanen... :|. Ik heb niemand horen zeggen dat "Wij" nederlanders k*nk*r lijers/klootzakken/etc. waren toen Pim werd vermoord!
Al was het niet door een Nederlander geweest dan zou hij wel paar weken later door een buitenlander zou doodgeschoten worden.
En wie riepen er hard te juichen toen pim dood was!!
juist de buitenlanders!
 
ippeltje said:
Al was het niet door een Nederlander geweest dan zou hij wel paar weken later door een buitenlander zou doodgeschoten worden.
En wie riepen er hard te juichen toen pim dood was!!
juist de buitenlanders!

wat is dit nou voor loze uitspraak denk toch voordat je dingen zegt...

Natuurlijk is het erg wat er gebeurt is maar ik vind het niet ineens erger omdat het theo is want het blijft even erg..Je kon er gewoon op wachten op dit soort acties de hele overheid is gewoon brak, straffen veel te laag noem maar op ze moeten gewoon harder gestraft worden het is heel simpel als jij geen koekje van je moeder mag en je krijgt een tik denk je wel na voordat je het de volgende x pakt en dat bedoel ik gewoon het MAG dus blijkbaar van de overheid en daar scheelt het natuurlijk ook aan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top