Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
BasAerox said:
Daar begint geen gezeik want die hekel is slechts een gedachte in mijn hoofd die ik niet om zet in daden.

:)
Dat ze zich niet willen aanpassen, daarmee begint het gezeik.

Tinne..
 
Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaande datum voor 11 september. 911 is ook het alarmnummer van amerika. In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2. Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn!!
Marokkaan 9 letters
Theo van Gogh 11 letters
Zet het achter elkaar en je krijgt 911
Dat kan geen toeval zijn
 
zenith98 said:
Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaande datum voor 11 september. 911 is ook het alarmnummer van amerika. In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2. Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn!!
Marokkaan 9 letters
Theo van Gogh 11 letters
Zet het achter elkaar en je krijgt 911
Dat kan geen toeval zijn
Is al langs geweest, voor de oplettende kijker :z .
 
Het is weer een MAROKAAN
Natuurlijk zonder BAAN
Die niet INTERGREERD
Maar wel INTIMIDEERD
hij wil de taal niet LEREN
maar wel blijven PROFITEREN
ons kabinet zegt ga je GANG
en een eerlijk iemand leeft niet LANG
de moslims gaan maar door met MOORDEN
de politiek heeft weer geen WOORDEN
Doe de grenzen nu maar weer TOE
want we zijn die moslim moorden MOE
 
ik heb helaas geen respect meer voor die kanker marokanen
ik heb nu teveel meegemaakt hier in amsterdam oost en overal eigelijk waar ik ben en ben geweest

ik heb totaal 0,0% geen respect meer
 
Dhr Projectx17 said:
Het is weer een MAROKAAN
Natuurlijk zonder BAAN
Die niet INTERGREERD
Maar wel INTIMIDEERD
hij wil de taal niet LEREN
maar wel blijven PROFITEREN
ons kabinet zegt ga je GANG
en een eerlijk iemand leeft niet LANG
de moslims gaan maar door met MOORDEN
de politiek heeft weer geen WOORDEN
Doe de grenzen nu maar weer TOE
want we zijn die moslim moorden MOE

+ralf+ Donderz, vet, stoer rijmpje +ralf+

Zelf verzonnen??
 
Dhr Projectx17 said:
je word vanzelf racistisch gemaakt
al was je het niet

ik heb dit al jaren lopen roepen ook op school met bepaalde lessen en toen werd ik afgeschilderd als een rasist etc etc
maar je ziet het het komt gewoon uit

en ik geef mijn mening nog steeds elke dag en elke hollander mag dat doen en dat moet ook blijven

en dat moeten die berggeiten maar accepteren !

Sluit ik me helemaal bij aan ! Laat het nu een afgelopen zijn met die fucking marrokanen ! Afmaken die Lui ( de goede sparen we :D, die zetten we op een vliegtuig en droppen we @ marroko, en dan over de rest v.d. buitenlanders ! Op Tiefen )
 
yep ,, gelijk de cellstraf late uitzitte in het land van herkomst,

en snap et ook niet, wrom 2nationaliteiten ???
je bent nl of marokaans thats it,

en die moskee daar in A`dam
schijnt ook erg heel xtremistisch te zijn, die gaste zijn gwoon gebrainstormed, ALLAH ZET DE KOFFIE MAAR AAN , !!! 321,,,.. boem


tis toch niet normaal ,sorry, kan er wel over aan de gang blijven
 
dat als je in de grotere steden woont er geen respect meer voor heb kan ik best goed begrijpen. Ik woon hier in een dorp maar als je over straat loopt word je uitgescholden voor boer :S wat ik zo vaag vind want waar hun vandaan komen is zowat iedereen boer.


En wat bevestigt mijn beeld weer dat de integratie totaal niet werkt, een marokaan die op tv zegt dat ie niks met Marokko heeft en dan hij geeneens weet waar het ligt maar wel in gebrekkig nederlands praat.
 
"De verdachte van de moord op Theo van Gogh is een vriend van de 18-jarige Samir A, wie in juni werd gearresteerd voor het voorbereiden van een terroristische aanslag"

maar hij zit dan weer niet bij de 150 zwaarverdachten van terreur die nouwlettend in de gaten worden gehouden...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top