Matthijs@Area said:is het hier vrij om te spreken? anders laat ik het wel achterwege..:X
Remco 4 Life said:Nummer zinloos van Ali B was er toch al een tijdje? wist hij veel dat Theo vermoord werd? back on topic
mario said:Er is idd gewoon een grote groep Marokkaanse (& turkse & antiliaanse) jongeren die helemaal de weg kwijt zijn. DIE gasten zorgen voor 99% van de problemen. En aan de opvoeding van die mensen ontbreekt ook wel het een en ander
Ik zou het niet in mijn botte kop halen om iemand neer te knallen, om welke reden dan ook. Net zoals ik gezeik liever voorkom dan dat ik het opzoek.
Misschien een 'cultuurverschil?'
Verder had Theo v Gogh altijd een hele grote smoel, en maakte hij wel grappen die 'over het randje' waren, maar vaak was ik het wel met hem eens. Beetje jammer alleen dat je daarom moet worden afgemaakt. En beetje jammer dat sommige mensen dat niet in WILLEN zien, omdat ze nog denken in de middeleeuwen te leven.
Dat denk ik dus |(
franky said:In NEDERLAND hebben we vrijheid van menigsuiting
DAAR HEBBEN 'BUITENLANDERS' NOG NOOIT VAN GEHOORD
daar is het normaal mensen die kritiek leveren koud te maken
ik hoop dus ook dat de regering hier iets mee doet
en mensen waarvan de afgelopen 2 generaties niet van nederlandse afkomst zijn zonder pardon nederland uitknikkeren
gewoon zonder ook maar een cent op het vliegtuig naar hun 'eigen' land
en meteen alle bankrekeningen en spullen inbeslagnemen
mooi voor de staatsschuld
franky said:In NEDERLAND hebben we vrijheid van menigsuiting
DAAR HEBBEN 'BUITENLANDERS' NOG NOOIT VAN GEHOORD
daar is het normaal mensen die kritiek leveren koud te maken
ik hoop dus ook dat de regering hier iets mee doet
en mensen waarvan de afgelopen 2 generaties niet van nederlandse afkomst zijn zonder pardon nederland uitknikkeren
gewoon zonder ook maar een cent op het vliegtuig naar hun 'eigen' land
en meteen alle bankrekeningen en spullen inbeslagnemen
mooi voor de staatsschuld
zip#19 said:Kreeg ik net gestuurd van een vriend....best appart :X
Theo is dood 911 dagen na Pim.
9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.
911 is ook het alarmnummer van amerika.
In nederland 112.
De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.
de aanslag van madrid was precies 911 dage na die van 11 september en deze aanslag op theo is ook precies 911 dagen
Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn
zip#19 said:Kreeg ik net gestuurd van een vriend....best appart :X
Theo is dood 911 dagen na Pim.
9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.
911 is ook het alarmnummer van amerika.
In nederland 112.
De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.
de aanslag van madrid was precies 911 dage na die van 11 september en deze aanslag op theo is ook precies 911 dagen
Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn
Tinne said:Ik ga je een rascist vinden.
Je praat echt onzin, kortzichtig gebrabbel....
Nederlanders zijn niet bang om hun mening te geven, we zijn `open`. In veel andere landen is dit niet zo. Ze zijn wat genuanceerder, noem het een ander soort respect. Zeggen het gewoon niet. En worden niet `koud gemaakt` oid.
Tuurlijk zijn/waren er landen die link zijn/waren om een andere mening te hebben. Maar daar komen toch niet alle `buitenlanders` vandaan....
Nee, je generaliseerd wel erg makkelijk.
Want wat is de definitie van jou `buitenlanders`?
Zeker niets wat uit bijv. Europa komt?
En hebben ze allemaal een `kleurtje`?
Tinne..
Remco 4 Life said:Ik zou het niet proberen , als het maar nie te erg word mag het wel
Tinne said:Ik ga je een rascist vinden.
Je praat echt onzin, kortzichtig gebrabbel....
Nederlanders zijn niet bang om hun mening te geven, we zijn `open`. In veel andere landen is dit niet zo. Ze zijn wat genuanceerder, noem het een ander soort respect. Zeggen het gewoon niet. En worden niet `koud gemaakt` oid.
Tuurlijk zijn/waren er landen die link zijn/waren om een andere mening te hebben. Maar daar komen toch niet alle `buitenlanders` vandaan....
Nee, je generaliseerd wel erg makkelijk.
Want wat is de definitie van jou `buitenlanders`?
Zeker niets wat uit bijv. Europa komt?
En hebben ze allemaal een `kleurtje`?
Tinne..