Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Beter ned. 3 Discussie`s +ralf+
Niet dat het wat uitmaakt btw. Deze discussie zie je niet @ tweede kamer...

Tinne..
 
godverdomme ik hoorde het vanmorgen toen ik met me werk in zeeland zat

het is verdomme 150m van mijn portiek gebeurd !!! gewoon te erg ben de hele dag down geweest

ik ga me verder ook niet uitlaten over dingen dat lost niks op en de meeste weten hoe ik erover denk !

ik zeg alleen tegen de hollanders doe je ogen open en ga eens achter elkaar staan stelletje slap jurken !
 
mario said:
Er is idd gewoon een grote groep Marokkaanse (& turkse & antiliaanse) jongeren die helemaal de weg kwijt zijn. DIE gasten zorgen voor 99% van de problemen. En aan de opvoeding van die mensen ontbreekt ook wel het een en ander :rolleyes:

Ik zou het niet in mijn botte kop halen om iemand neer te knallen, om welke reden dan ook. Net zoals ik gezeik liever voorkom dan dat ik het opzoek.
Misschien een 'cultuurverschil?' :rolleyes:

Verder had Theo v Gogh altijd een hele grote smoel, en maakte hij wel grappen die 'over het randje' waren, maar vaak was ik het wel met hem eens. Beetje jammer alleen dat je daarom moet worden afgemaakt. En beetje jammer dat sommige mensen dat niet in WILLEN zien, omdat ze nog denken in de middeleeuwen te leven.

Dat denk ik dus |(


In NEDERLAND hebben we vrijheid van menigsuiting

DAAR HEBBEN 'BUITENLANDERS' NOG NOOIT VAN GEHOORD
daar is het normaal mensen die kritiek leveren koud te maken

ik hoop dus ook dat de regering hier iets mee doet

en mensen waarvan de afgelopen 2 generaties niet van nederlandse afkomst zijn zonder pardon nederland uitknikkeren
gewoon zonder ook maar een cent op het vliegtuig naar hun 'eigen' land
en meteen alle bankrekeningen en spullen inbeslagnemen
mooi voor de staatsschuld
 
Overigens wel een heerlijk excuus om Neophyte Evil Activities - Bang bang op 50% uit mn boombox (Ø 30cm) te knallen 8)
speaker.jpg


Ben idd erg benieuwd wat er hier (Amsterdam) vanacht allemaal mis gaat.. ik verwacht rellen...
 
Last edited:
ff tussendoor: maar de vraagteken in de titel van topic kan wel weg. Het is nu wel redelijk cker dat ie dood is.

Niet respectloos bedoeld
 
Kreeg ik net gestuurd van een vriend....best appart :X

Theo is dood 911 dagen na Pim.
9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.
911 is ook het alarmnummer van amerika.
In nederland 112.
De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.
de aanslag van madrid was precies 911 dage na die van 11 september en deze aanslag op theo is ook precies 911 dagen
Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn
 
franky said:
In NEDERLAND hebben we vrijheid van menigsuiting

DAAR HEBBEN 'BUITENLANDERS' NOG NOOIT VAN GEHOORD
daar is het normaal mensen die kritiek leveren koud te maken

ik hoop dus ook dat de regering hier iets mee doet

en mensen waarvan de afgelopen 2 generaties niet van nederlandse afkomst zijn zonder pardon nederland uitknikkeren
gewoon zonder ook maar een cent op het vliegtuig naar hun 'eigen' land
en meteen alle bankrekeningen en spullen inbeslagnemen
mooi voor de staatsschuld


en mensen waarvan de afgelopen 2 generaties niet van nederlandse afkomst zijn zonder pardon nederland uitknikkeren

als dit gebeurt ligt de HELE Nederlandse Economie plat.. niet echt slim maar ik snap wat je bedoelt..
 
franky said:
In NEDERLAND hebben we vrijheid van menigsuiting

DAAR HEBBEN 'BUITENLANDERS' NOG NOOIT VAN GEHOORD
daar is het normaal mensen die kritiek leveren koud te maken

ik hoop dus ook dat de regering hier iets mee doet

en mensen waarvan de afgelopen 2 generaties niet van nederlandse afkomst zijn zonder pardon nederland uitknikkeren
gewoon zonder ook maar een cent op het vliegtuig naar hun 'eigen' land
en meteen alle bankrekeningen en spullen inbeslagnemen
mooi voor de staatsschuld

Ik ga je een rascist vinden.
Je praat echt onzin, kortzichtig gebrabbel....
Nederlanders zijn niet bang om hun mening te geven, we zijn `open`. In veel andere landen is dit niet zo. Ze zijn wat genuanceerder, noem het een ander soort respect. Zeggen het gewoon niet. En worden niet `koud gemaakt` oid.
Tuurlijk zijn/waren er landen die link zijn/waren om een andere mening te hebben. Maar daar komen toch niet alle `buitenlanders` vandaan....
Nee, je generaliseerd wel erg makkelijk.
Want wat is de definitie van jou `buitenlanders`?
Zeker niets wat uit bijv. Europa komt?
En hebben ze allemaal een `kleurtje`?

Tinne..
 
zip#19 said:
Kreeg ik net gestuurd van een vriend....best appart :X

Theo is dood 911 dagen na Pim.
9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.
911 is ook het alarmnummer van amerika.
In nederland 112.
De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.
de aanslag van madrid was precies 911 dage na die van 11 september en deze aanslag op theo is ook precies 911 dagen
Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn

was net zelfs op het nieuws....

Waar gaat dit heen
 
zip#19 said:
Kreeg ik net gestuurd van een vriend....best appart :X

Theo is dood 911 dagen na Pim.
9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.
911 is ook het alarmnummer van amerika.
In nederland 112.
De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.
de aanslag van madrid was precies 911 dage na die van 11 september en deze aanslag op theo is ook precies 911 dagen
Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn

Pak je rekenmachine of begin met tellen.. klopt niets van ;)
:X Klopt wel 8P

Lang niet elke marokaan veroorzaakt problemen. Het zijn voornamelijk de laatste 2 generaties (onder de 30) die de problemen veroorzaken. Ik snap niet waarom de oudere generaties marokanen ze niet in bedwang kunnen houden.

Overigens lijkt me duidelijk dat dit niets met de Islam te maken heeft. Tijdens de vastenmaand is gebruik van geweld namelijk absoluut verboden (sjah.. daarbuiten blijkbaar niet 8P)
 
Tinne said:
Ik ga je een rascist vinden.
Je praat echt onzin, kortzichtig gebrabbel....
Nederlanders zijn niet bang om hun mening te geven, we zijn `open`. In veel andere landen is dit niet zo. Ze zijn wat genuanceerder, noem het een ander soort respect. Zeggen het gewoon niet. En worden niet `koud gemaakt` oid.
Tuurlijk zijn/waren er landen die link zijn/waren om een andere mening te hebben. Maar daar komen toch niet alle `buitenlanders` vandaan....
Nee, je generaliseerd wel erg makkelijk.
Want wat is de definitie van jou `buitenlanders`?
Zeker niets wat uit bijv. Europa komt?
En hebben ze allemaal een `kleurtje`?

Tinne..

Het is natuurlijk zo dat ze niet allemaal het zelfde zijn, en dat ze andere gewoonten hebben. Maar zij komen toch hier wonen dus moeten ze zich ook aanpassen aan onze cultuur en niet anders om lijkt me?
 
Remco 4 Life said:
Ik zou het niet proberen , als het maar nie te erg word mag het wel:)

jah dat had ik wel verwacht zon reactie..
tjah als ik me bek weer open trek loopt iedereen tog weer commentaar te leveren..en daar heb ik geen zin in
en al helemaal geen zin in discussies..
laat dan maar
 
Tinne said:
Ik ga je een rascist vinden.
Je praat echt onzin, kortzichtig gebrabbel....
Nederlanders zijn niet bang om hun mening te geven, we zijn `open`. In veel andere landen is dit niet zo. Ze zijn wat genuanceerder, noem het een ander soort respect. Zeggen het gewoon niet. En worden niet `koud gemaakt` oid.
Tuurlijk zijn/waren er landen die link zijn/waren om een andere mening te hebben. Maar daar komen toch niet alle `buitenlanders` vandaan....
Nee, je generaliseerd wel erg makkelijk.
Want wat is de definitie van jou `buitenlanders`?
Zeker niets wat uit bijv. Europa komt?
En hebben ze allemaal een `kleurtje`?

Tinne..

nee ze hebben echt niet allemaal een kleurtje

ik ben ook zeker geen rascist (veel vrienden zijn surinaams , indonesisch)

dat 'buitenlanders' mag je zelf invullen ik heb geen zin om iedereen van een bepaalde afkomst als hetzelfde te beschouwen.

wat mij alleen opvalt is dat het altijd de 'buitenlanders' zijn die niet tegen kritiek kunnen
altijd meteen O, kom hier dan dan ram ik je op je bek.

en wat mij betreft hoeven mensen die hier NIET horen ook niet in de nederlandse gevangenis

schop ze terug naar hun eigen land

EN IK HEB NOGSTEEDS VRIJHEID VAN MENINGSUITING (kom me maar afmaken als het je niet zint)

Met vriendelijke groet

FRANKY
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top