Plakkie
Manager
http://stream.2003.02.garnierprojects.com/media538/fragmenten/20041102_zinloos.wma
gelijk geld verdienen
gelijk geld verdienen
bakel said:ik denk eerder Harry Mens dat die de volgende is, want hij was vriendjes van Pim en Theo
Bas@ICE said:Dat zijn tupac-achtige breezah argumenten
Tinne said:Indirect mss wel. Maar zoals eerder gezegd, zijn die ideeën ook te vinden bij bijv. christenen, of joden bijv. Ik als bijna marrokanen ervaringen deskundige (woonplaats gouda ) moet wel zeggen dat de marrokaanse probleemjeugd alhier, wel een soort van arrogant is, en hebben nergens respect voor, anders eigendom, politie, ouderen, niets! En dat is wel erg vreemd. Dat zie ik weinig bij andere groeperingen. Hebben echt schijt aan alles en iedereen... En los dat maar op. Bij ons ga je met de omgeving praten, waarom is pietje zo losgeslagen... Maar hun omgeving is ook niets, hoor je niets van. Nogmaals geen eigenkritiek.
btw,
Weet je wat vaag is? een gesprek met een jongen van marrokaanse afkomst, en vragen wat hij nou van die a-sociale vaak criminele groep jongens van marrokaanse afkomst vind. Mja, kut gasten vind hij het dan. Dat ze hun eigen toekomst verneuken, dat hij daardoor nergen kan stage lopen ed. Maar waarom horen die dingen niet vaker? Waarom staat de (in dit geval) marrokaanse samenleving zelf niet op, met zoiets van "nu is het genoeg! samen met de ned. overheid gaan we hier wat doen!" dat hoor ik niet.
Tinne..
mhr_rox said:ook staat er dat als je jezelf opblaast in naam van de o zo heilige allah wallah ballah je een super held bent, wat ze zeer van de japanners hebben genept want die bliezen zichzelf op in wo2 (kamikaze)
ZmokerZ said:
tuningsfreak said:ik zweer het vanaaf loopt het egt uit de hand..
moest er eens van komen ....
gr robin
idd ..:| :| :| zie het nu ook..op tv...