Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
nog mensen die vanaf rotterdam vertrekken vanaaf naar a'dam waar nog plaatsje vrij is ik heb wel zin om onrust te stoken miss gaat den haag nu eindelijk is nadenken hoe klote dat ze het hier in nederland maken
 
Geweld begint waar intelligentie ophoudt....

Gaat nergens meer over maar iedereen heeft t nu wel over theo omdat tie bekent is. Maar hoevaak denk je dat dit gebeurt bij iemand die ook zo'n mening had zonder dat iemand bekent is en bijna niemand het te weten komt......
 
heineken787 said:
nog mensen die vanaf rotterdam vertrekken vanaaf naar a'dam waar nog plaatsje vrij is ik heb wel zin om onrust te stoken miss gaat den haag nu eindelijk is nadenken hoe klote dat ze het hier in nederland maken


Wrm zou je onrust gaan stoken ?
voor wie doe je dit ... zow kweek je alleen nog maar meer haat en onrust en het zal er zkr niet beter op worden..
 
ozzydna said:
idd, de haat tegen de islam en alles daaromheen zal nu wel weer lekker groeien...
Gek he!??
denk van niet, der is in de wereld haast geen enkel probleem of de islam heeft der wel mee temaken, nou krijg ik zometeen vast wel een paar boze gezichten mijn kant op maar het is zo.
 
In de brandt steken blussen steenigen zijn lul eraf hakken en dood laten bloeien.

In dit land kan je nog niet eens zeggen wat het grote probleem is.
Of je wordt al dood geschoten.
 
Keek net stand.nl op NL1 en waren ze aan et discussieren. Ook een allochtoon(marokkaan d8 ik) was daarbij en zei een paar goede dingen, maar toen kwam er een reactie van een marokaan op straat en wat zegt ie: Et was zijn eigen schuld 8P. Hoe kun je dat nou zeggen als er al geen goed beeld over allochtonen bestaat. Kom dan niet voor de camera staan en hou je mond gewoon:@
 
Chyston said:
Omfg .. wat ben jij een triest persoon.. omdat er (heel misschien, wat nog niet eens zeker is) een Islam iemand neerschiet.. daalt jou respect voor de Islam.. Wat is dat nou voor kijk op een zaak.. Als een rottweiler in jou tuin schijt.. Is jou eigen hond dan ook gelijk een kutbeest? Denk toch eens na man !

ja ja ja zal allemaal wel! Maar je hoort het gewoon TE vaak net als met die murat D. Het is toch gewoon belachelijk dat als iemand zich beledigt voelt dat die dan gelijk geweld nodig heeft om t op te losse! Dit KAN gewoon niet getollereerd worden. Ik bedoel daar dan net zo goed die Volkert van der G type's mee. Niet alleen die ontspoorden in NL maar in Irak en alles netzo. Alleen maar met ontvoeringen onthoofdingen en aanslagen op anderen en elkaar proberen ze wat te bereiken. Waar gaat dit heen? De haat tegen hun wekken ze zo zelf op hoor! Niet omdat ze een andere huidskleur hebben(ouderwets gelul), maar om hun daden. Ik zeg niet dat iedere islamiet zo is of dood moet ofso want dat is natuurlijk bullshit, want ik ken ook zat goede allochtone personen. Maar die paar ellendelingen die ertussen lope en in het nieuws komen door hun acties verkloten het wel mooi tegen over de allochtonen die wel hun bestaan hier weer wille opbouwen, zonder dat ze met een vieze blik worden nagekeken als ze door de stad lopen.
En als je iemand in koele bloede vermoord (dat was t ook) omdat hij het niet eens is met je geloof, dan ben je voor mij echt ziek en heb ik je heeeeeel laag zitten...:r
 
ik vrees echt voor wat er nu gaat gebeuren in nederland,dit wordt door bepaalde mensen dus echt niet geaccepteert! het zou me niks verbazen als er over niet al te lange tijd weer iemand word vermoord met een eigen mening over bepaalde politieke standpunten
 
ja die marrokaan zei ik ook, hij gaf niks om de dood van Theo maar toen die man ging doorvragen met moeilijkere vragen wist ie het nie meer.
Ze zijn te lomp om voor de duivel te dansen
 
eYe-Ball @erox! said:
ja ja ja zal allemaal wel! Maar je hoort het gewoon TE vaak net als met die murat D. Het is toch gewoon belachelijk dat als iemand zich beledigt voelt dat die dan gelijk geweld nodig heeft om t op te losse! Dit KAN gewoon niet getollereerd worden. Ik bedoel daar dan net zo goed die Volkert van der G type's mee. Niet alleen die ontspoorden in NL maar in Irak en alles netzo. Alleen maar met ontvoeringen onthoofdingen en aanslagen op anderen en elkaar proberen ze wat te bereiken. Waar gaat dit heen? De haat tegen hun wekken ze zo zelf op hoor! Niet omdat ze een andere huidskleur hebben(ouderwets gelul), maar om hun daden. Ik zeg niet dat iedere islamiet zo is of dood moet ofso want dat is natuurlijk bullshit, want ik ken ook zat goede allochtone personen. Maar die paar ellendelingen die ertussen lope en in het nieuws komen door hun acties verkloten het wel mooi tegen over de allochtonen die wel hun bestaan hier weer wille opbouwen, zonder dat ze met een vieze blik worden nagekeken als ze door de stad lopen.
En als je iemand in koele bloede vermoord (dat was t ook) omdat hij het niet eens is met je geloof, dan ben je voor mij echt ziek en heb ik je heeeeeel laag zitten...:r

amen. 9||6
 
Hij zal inderdaad wel de politie aanklagen wegens de schotwond in zijn been. Want hij was natuurlijk onschuldig en gewoon een partijtje aan het joggen in het park :X. tra la la la onvoldoende bewijs...En dan loopt hij weer vrij op straat. Ik hoop dat er een foto van hem gepuliceerd wordt en dat hij het nog heeeeeeel lang zwaar kut zal hebben :). Je kan natuurlijk wel stoer praten tegen je vrienden (in het turks :X)....Integreren is in hun ogen blijkbaar door middel van geweld een "respect" positie af te dwingen in de samenleving. Ze zijn alleen te dom om door te hebben dat geweld averechts werkt. Hier in nederland staan we niet in de woestijn met ak's op elkaar te knallen en kinderen van 13 lopen hier niet met een bazooka. Prima dat je hier wilt wonen. Maar gedraag je dan normaal :L
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top