Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Thunder-rox said:
ja marokanen zijn de mensen met geweld, en turken meer de mensen 'ik niet begrijp' en 'mag alles' maar ze gebruiken minder snel geweld.

Dr moet idd eens iets aan die achterlijke gedrag gedaan worden, want dit gaat echt te ver...
dit als de 2 persoon die hardop zn mening gaf, hoeveel van de 14 miljoen echte nederlanders denk het zelfde?? ik denk zon 90%


Ik weet iig zeker dat er met dit soort incidenten een hoop mensen hetzelfde gaan denken.....
 
Bas@ICE said:
Maar indirect is wel de gedachtegang die de mensen hebben die de islam beleven toe te schrijven aan 'dé' koran.

Indirect mss wel. Maar zoals eerder gezegd, zijn die ideeën ook te vinden bij bijv. christenen, of joden bijv. Ik als bijna marrokanen ervaringen deskundige (woonplaats gouda :rolleyes: ) moet wel zeggen dat de marrokaanse probleemjeugd alhier, wel een soort van arrogant is, en hebben nergens respect voor, anders eigendom, politie, ouderen, niets! En dat is wel erg vreemd. Dat zie ik weinig bij andere groeperingen. Hebben echt schijt aan alles en iedereen... En los dat maar op. Bij ons ga je met de omgeving praten, waarom is pietje zo losgeslagen... Maar hun omgeving is ook niets, hoor je niets van. Nogmaals geen eigenkritiek.

btw,
Weet je wat vaag is? een gesprek met een jongen van marrokaanse afkomst, en vragen wat hij nou van die a-sociale vaak criminele groep jongens van marrokaanse afkomst vind. Mja, kut gasten vind hij het dan. Dat ze hun eigen toekomst verneuken, dat hij daardoor nergen kan stage lopen ed. Maar waarom horen die dingen niet vaker? Waarom staat de (in dit geval) marrokaanse samenleving zelf niet op, met zoiets van "nu is het genoeg! samen met de ned. overheid gaan we hier wat doen!" dat hoor ik niet.


Tinne..
 
Remco 4 Life said:
Die cultuur hoord hier niet en dat moet Nederland eens gaan begrijpe! als het zo door gaat komt er een oorlog tussen de blanke en de zwarte , want hoelang kan dit doorgaan zonder slag of stoot? niet lang , ik zo graag op dit moment zo'n ... eens ff wat manieren leren hoe sterk die ook is , mja dan ga je zelf de bak in

Nederland doe er wat aan want ik voorspel zker iets veel ergers dan alleen zulke moorden er gaat een tijd komen dat er serieus gevochten gaat worden tusse nederlanders en de zwarten

Netzoals in andere landen 2 culturen tegen elkaar vechten

misschien ga ik ergens op in wat ik beter niet had moeten doen, maar toch.
hele situati is kut, je moet je vrijemening uiting kunnen hebben ongeacht,ras/geloof ect ect, dat dit dus gebeurt is NIET DE BEDOELING, en hoop ook dat de dader zijn straf krijgt, wat ik zeer klein acht ivm Ongelooflijk doeloze rechtsysteem van dit land.

maar!!
er wordt hier weer een bepaald groep met 1 kam gladgetrokken, is dat de bedoeling? dat nu alle turken/mokros vies worden aangekeken? volgens mij niet. bij pim hield ik me hart vast, voor de gevolgen voor de buitenlanders in dit land als het een allochtoon was, dat deed ik dit keer weer, maar nu toch gebleken dat het om een mokro ging. maakt dat het hele incident nu opeens erger? of zou het even erg zijn geweest mocht het gaan om een nederlander?
 
op dit soort momenten komt echt mijn droom weer op.
een eigen politieke partij oprichten en in de 2e kamer komen.
der zijn echt zoveel dingen die ik zou willen verranderen, ik heb echt een hele visie over bepaalde dingen. alleen niemand wil dnek ik stemmen op mij (MBO) en je moet minimaal 5000 stemmen hebben om alleen al mee temogen doen aan de verkiezingen :S
 
70ccAerox said:
En jongens ff voor de duidelijkheid... de islam heeft er bijna niks mee te maken.

99% van dit soort gevallen zijn de daders Marokannen. Terwijl Turken ook islamitischs zijn. Het ligt gewoon puur aan de opvoeding van de Marokanen

Ja kerel :P en marokkanen worden opgevoed aan de hand van de koran.. :) :*
 
70ccAerox said:
Theo ken ik helemaal niet... ik hoorde wel dat hij een film had gemaakt waarin de islam echt heel erg beledigd werd. Zoals naakt bidden e.d. Ik weet niet wat hiervan waar is, maar niemand heeft het recht om een medemens te vermoorden. Wat er ook gebeurt.

Film ging over vrouwenmishandeling..
Dat word namelijk goedgekeurd door de koran..
 
Frico^DeliX said:
Ja kerel :P en marokkanen worden opgevoed aan de hand van de koran.. :) :*


als ze nodig willen vechten doen ze dat maar daar in de woestein...
"he een steen", schiet schiet schiet


maar niet op ons volk.
Het is hier niet normaal dat je neer geknalt wordt om je mening...
T lijkt hier steeds meer t wilde westen
 
het kan allemaal zegt een nederlander wat verkeerd wordt je afgeslagt.. was dit niet ooit een vrij land? vinden ze het gek dat er racisme komt...
 
Ik heb 3 jaar geleden gezegd dat er binnen 5 jaar een burgeroorlog zou losbarsten in de randstad, of geheel nederland. Volgens mij ga ik gelijk krijgen :P

Laat de politiek nu gewoon eens onder ogen zien dat dit land verkankerd wordt. Schop Beatrix van dr lelijke troon, en zet mevrouw Verdonk erop. Zij durft tenminste te zeggen wat er speelt, en maatregelen te nemen.

Theo was geen goed burger, maar niets rechtvaardigd een moord, en al helemaal niet op deze wijze (neersteken, als slachtoffer probeert te vluchten neerschieten, en vervolgens een pamplet aan zijn borst bevestigen door het mes door zijn hart te jagen)

Het is trouwens wel heerlijk om al die complot-theoriën te lezen (oa. op retecool.com) :+
 
Ferreltje said:
het kan allemaal zegt een nederlander wat verkeerd wordt je afgeslagt.. was dit niet ooit een vrij land? vinden ze het gek dat er racisme komt...


het ging volgens mij om het hele film, als een buitenlander zo'n film gemaakt zou hebben, zou hij nu op straat liggen..........
 
JP-Tuning said:
maakt dat het hele incident nu opeens erger? of zou het even erg zijn geweest mocht het gaan om een nederlander?

Ik denk dat het gevoel bestaat dat wij absoluut weten wat er binnen die marrokaanse gedeelte van de samenleving gebeurd. Dat is best beangstigend. Met een `nederlander` kan je je mss wat beter indenken, en denk je sneller aan een of andere gek. Maar mss bij marrokanen denk je dat het er veel meer kunnen zijn. Die dit dus niet erg vinden, die het idee misschien zelf ook hadden. Dat deze gedachtes vaker voorkomen.

Tinne..
 
Weet je wat ze met die dader moeten doen? plubliekelijk ophangen op het museumplein en eerst een rondje door amsterdam in een kooi. Ik ben voor middeleeuwse pratijken met zulke lui. Wordt er echt spuugzat van bah.
 
logies
vanavond gaat het zeker los tijdens die optocht .
er gaan zeker wel dingen gebeuren want hier uit de buurt zijn ook volop gasten die naar amsterdam gaan .
 
nickisdegekste said:
logies
vanavond gaat het zeker los tijdens die optocht .
er gaan zeker wel dingen gebeuren want hier uit de buurt zijn ook volop gasten die naar amsterdam gaan .
Is wel een beetje begrijpelijk dat ze los gaan tijdens de optocht:rolleyes:
 
Ja, er staat wel meer in die koran :X .
Het is een onderontwikkelde godsdienst, vol met haat en parasitisme.
Mensen respecteren ons niet, en ze hoeven ons ook niet te respecteren van de koran.
De haat wordt gepredikt in die moskeeen

Maar we zitten er wel mooi mee, die cultuur past hier niet.. klaar.

Het is natuurlijk wel erg voor de mensen die wel goed willen balabab.... maar ja.... ik ga daar steeds minder in geloven.

NU moet de regering goed ingrijpen, met goede maatregelen tegen dit soort extremistische randdebielen. Anders loopt het dadelijk heel erg uit de hand.
 
Tjah NL gaat echt naar de KLOTUH !!!
we hebben een Tering volk zowel nederlanders als alogtonen een klere kabinet het is gewoon een tyfus bende.. !
Nu weer een BN er in koele bloede omgelegt midden op een fietspad in Amsterdam
hoelang gaat dit nog door en waar gaat dit heen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top