Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Bas@ICE said:
Meneer Cohen wilde verzamelen @ de Dam vanavond om te praten over de vrijheid van meningsuiting.Zou me niks verbazen als er rellen komen....

Ik hoop dat de rellen zich gaan keren tegen de Marokks
 
osama heeft al wel gewaarschuwd voor grootschalige ellende + de "verdachte" al bij de inlichtingendiensten enzo bekend was.....
 
Wie had zonet dat filmpje van die lui op scooters gepost die wheelies maakten?
Wilde ff zeggen dat t filmpje wel vet is.. maar ws verkeerd gepost ofzo :p
 
Kan best...
Maar lijkt me sterk... En dan nog?
Aanpakken die gasten die zo denken, die omleggen als oplossing zien...
En beter gaan die allochtonen eens onder elkaar wat rechtzetten. Waarom zeggen wij wel wat over autochtonen extreem rechtse mensen.. of extreem links ofzo. Maar allochtonen hoor je nooit, maar echt nooit over acties van hun `eigen` mensen. Als ze zelf niets ondernemen om het oplossen? moet een overheid die er ver afstaat wat doen? of wij? autochtonen? die niet dagelijks met die mensen met extreme gedachtes omgaan? nee, zelfkritiek en actief deelnemen om dit probleem op te lossen missen `ze`. Wij snappen niet waarom iemand zoiets doet, misschien hun omgeving wel, waarom handelen hun niet? waarom laten ze het gaan?

Tinne..
 
Ruben_09 said:
Ik hoop dat de rellen zich gaan keren tegen de Marokks

Ik niet, mijn buurman heeft niets gedaan....
Beter dat de marrokanen (allochtonen) er zelf ook wat aan doen. Want ze willen toch niet dat wij denken dat ze allemaal zo zijn toch?
Beetje slechte reclame voor de marrokaanse medemens denks ik zo de laatste tijd.

Tinne..
 
chezzmo said:
osama heeft al wel gewaarschuwd voor grootschalige ellende + de "verdachte" al bij de inlichtingendiensten enzo bekend was.....

Sorry, maar ik begrijp je zin niet :D Wat bedoel je met verdachte ?
 
sorry hoor mischien is het wel zo maar het wel een correct nummer.
Maar als het zo doorgaat in nederland gok ik dat er over 10 jaar 10x zo veel natzi s ofzow zijn. Want merk nu al wel dat we steeds minder tolerant worden tegenover buitenlandse bevolkings groepen. Het komt zowiezo een keer tot een kookpunt met massale vechtpartijen door het hele land als het zo doorgaat. Mischien over 2 jaar of over 10
?
 
kijk ik kan er kort over zijn Theo was geen racist hij maakte gvd alleen eeen film~~De gene die nu discrimineren zijn de marrokanen!! ik vind dit een beetje te ver gaan!
hoeveel moeten er nog komen hoeveel moeten er nog gaan!
 
Tinne said:
Ik niet, mijn buurman heeft niets gedaan....
Beter dat de marrokanen (allochtonen) er zelf ook wat aan doen. Want ze willen toch niet dat wij denken dat ze allemaal zo zijn toch?
Beetje slechte reclame voor de marrokaanse medemens denks ik zo de laatste tijd.

Tinne..

Beetje verkeerde zin, ik doel meer op de Marokks die erbij zijn en zich positief naar de verdachte keren en het juist grappig vinden van wat er is gebeurd
 
flikker op man kut zooi.. laat die man voor zen mening uitkomen! hij had volkomen gelijk!!

kk allochtoonse generatie..
 
Het erge is dat bijvoorbeeld in turkije de mensen in het binnenland moderner zijn als de modernste turken hier...

De 3e en 4e generatie gaan ineens hun geloof weer heel streng beleiden terwijl in hun eigen land heel veel van die regels al niet eens meer gelden of zelfs verboden zijn.
Maar aan de andere kant wel weer de voordelen pakken en brutaal zijn en er op los neuken.
Als het erop aan komt zijn ze een Nederlander met een marrokaanse afkomst, maar in het dagelijkse leven zijn Nederlanders 'kankerkaaskoppen' en hun Allochtoon for life.


Verder zijn we TE tolerant in nederland, en praten we teveel.
Als in Engeland, Frankrijk, Duitsland etc. een Moskee zulke overtuigingen verspreid onder de bezoekers wordt deze gesloten....
 
neosracing said:
baas b Relaxed nummer jij hebt respect voor de Nederlandse cultuur!!!

Het is Lange Frans die andere shit heeft gerapt.. de sample verder was van 'zinloos' baas B heeft t nog druk.. Lange frans geen reet te doen/publiciteitsgeil'
 
LB of hij gelijk had of niet...
Dan mag hij nog gewoon iets zeggen......
Echt kansloos als iemand iets zegt, waar je het niet mee eens bent. Jij zelf schijnbaar dit niet met woorden kunt weerleggen of bediscussieren of je eigen mening niet kunt verwoorden ofzo. En dan maar iemand vermoord....

26 jarige gast... Hmm ik ben 24, ik denk meestal wel logisch na, en al helemaal niet met moord als oplossing voor maakt niet uit wat. Waarom die gast wel?

Tinne..
 
Tinne said:
LB of hij gelijk had of niet...
Dan mag hij nog gewoon iets zeggen......
Echt kansloos als iemand iets zegt, waar je het niet mee eens bent. Jij zelf schijnbaar dit niet met woorden kunt weerleggen of bediscussieren of je eigen mening niet kunt verwoorden ofzo. En dan maar iemand vermoord....

26 jarige gast... Hmm ik ben 24, ik denk meestal wel logisch na, en al helemaal niet met moord als oplossing voor maakt niet uit wat. Waarom die gast wel?

Tinne..

Andere cultuur.

/edit: vraag die lui om argumenten te geven op de dingen als:
Waarom 'bezitten' jullie je vrouw? en waarom respecteer je alleen jezelf en je vader en de profeet mohammed en allah?
Staat geschreven.. <--- antwoord..
Dan schrijf ik bij deze op een briefje dat marokkanen niet deugen en ze allemaal het land uitmoeten..


[jaja, voor diegene die begint te zeuren dat t laatste niet zelf verzonnen heb.. tis van hans teeuwen ofzo.. ;)]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top