s1abc said:Wat moet je aanpakken dan?
Geef is een voorbeeld dan? Dat kan je niet want het denkbeeld is verkeerd en dat kan niet met acties worden opgelost.
Ik vind trouwens een doodstraf niet de oplossing, levenslang is veel erger maar helaas stelt een gevangenis niet veel voor in NL. Ik ben dan ook zeer zeker tegen sombere regels omtrent gevangenissen. Gewoon een donkere hol met de basisbehoeftes. Dan straf je pas echt iemand als die nog 50 jaar daar moet doorbrengen.
En die saamhorigheid die marokkanen hebben zoals je aangeeft in je verhaal is dus eigenlijk om jaloers op te zijn....
dit zijn acties tegen de nederlandse standaarden. Betekent dus dat je tegen onszelf ingaat.bobdebouwert said:een deel wat ze doen is goe d het voor elkaar op komen, samen iemand kapot meppen das fout.
geef eens een voorbeeld?: 1 Als er iemand in elkaar geschopt word dan moeten wij hem helpen met zo veel mogelijk.
2 eens een keer niet zo tollerand zijn.
mad max said:Nou. Als ze een keer een pedopriester pakken zou ik het niet erg vinden.
Weet iemand waar je een condoleance register kan tekenen op internet. Kan niks vinden.
Z-town A3r0x said:Omg @ dat forum...Sorry hoor.
Ik ben al het geblaat nu toch echt zat met dat volk. Ik heb heus niet hun veroordeeld als er iets gebeurde. Ik bedoel iedereen doet wel eens iets wat niet thuis hoort in deze maatschappij dat is helaas de waarheid. Het zijn dus ook nederlanders die wel eens wat gedaan hebben. Maar nu gaat het echt te ver, ik heb er lang over na gedacht maar het zijn de laatste tijd ALTIJD dezelfde die wat uitspoken. En die het land terroriseren. En dat is verdomme niet de bedoeling van een democratie. Ik hoop dan ook van harte dat er zeer veel actie's komen van mij part roeien we dat volk uit ofzo. Ik kan me er niet meer druk om maken. Altijd hetzelfde gekloot en maar goed proberen te blijven praten dat er maar een paar rotte appels tussen zitten die het verpesten voor de rest. Nou no way dus 95% is een rotte appel. Iemand die zijn mening uit moet je respecteren en niet afschieten. Blijkbaar is dat heel normaal als iemand zijn mening je niet aanstaat dan schiet je hem maar af. Ach ja het kan ook allemaal zo makkelijk dus waarom niet. Ach jah waarom niet met z'n allen marrokanen vermoorden. Je gedraagd je goed je bent na 2 jaar en een half jaar tbs er toch weer van af. Sneu kut volk...
Carlosz said:boeiend, k mocht die gast toch al niet.
InsaneMalebrain said:Pas maar op! Straks word jij ook nog geliquideerd :X |(
idd 9||6Z-town A3r0x said:Omg @ dat forum...Sorry hoor.
Ik ben al het geblaat nu toch echt zat met dat volk. Ik heb heus niet hun veroordeeld als er iets gebeurde. Ik bedoel iedereen doet wel eens iets wat niet thuis hoort in deze maatschappij dat is helaas de waarheid. Het zijn dus ook nederlanders die wel eens wat gedaan hebben. Maar nu gaat het echt te ver, ik heb er lang over na gedacht maar het zijn de laatste tijd ALTIJD dezelfde die wat uitspoken. En die het land terroriseren. En dat is verdomme niet de bedoeling van een democratie. Ik hoop dan ook van harte dat er zeer veel actie's komen van mij part roeien we dat volk uit ofzo. Ik kan me er niet meer druk om maken. Altijd hetzelfde gekloot en maar goed proberen te blijven praten dat er maar een paar rotte appels tussen zitten die het verpesten voor de rest. Nou no way dus 95% is een rotte appel. Iemand die zijn mening uit moet je respecteren en niet afschieten. Blijkbaar is dat heel normaal als iemand zijn mening je niet aanstaat dan schiet je hem maar af. Ach ja het kan ook allemaal zo makkelijk dus waarom niet. Ach jah waarom niet met z'n allen marrokanen vermoorden. Je gedraagd je goed je bent na 2 jaar en een half jaar tbs er toch weer van af. Sneu kut volk...
nrg@apeldoorn said:Weet je wat jou probleem is? Jij bent net zo slechts als die gast die Theo heeft vermoord!!! Als je zo'n instelling hebt spoor je echt niet!
Als je in NL je menig uit krijg je dit....Het hek is nu echt van de dam in NL vrees ik