Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
dan hebben we het weer over een ander slag mens he:p
een pedopriester is een goed mens, TOTDAT hij z'n handjes niet thuis kan houden..
wat hebben theo en pim anders gedaan dan voor hun mening uit DURVEN te komen?

s1abc said:
Wat moet je aanpakken dan?
Geef is een voorbeeld dan? Dat kan je niet want het denkbeeld is verkeerd en dat kan niet met acties worden opgelost.

Ik vind trouwens een doodstraf niet de oplossing, levenslang is veel erger maar helaas stelt een gevangenis niet veel voor in NL. Ik ben dan ook zeer zeker tegen sombere regels omtrent gevangenissen. Gewoon een donkere hol met de basisbehoeftes. Dan straf je pas echt iemand als die nog 50 jaar daar moet doorbrengen.

En die saamhorigheid die marokkanen hebben zoals je aangeeft in je verhaal is dus eigenlijk om jaloers op te zijn....

een deel wat ze doen is goe d het voor elkaar op komen, samen iemand kapot meppen das fout.

geef eens een voorbeeld?: 1 Als er iemand in elkaar geschopt word dan moeten wij hem helpen met zo veel mogelijk.
2 eens een keer niet zo tollerand zijn.

Jah ik hoorde het op school. Is echt super dicht bij mijn huis gebeurd. Schrok er wel even van. Heeft waarschijnlijk het net niet zien gebeuren omdat hij iemand tegen kwam op straat.

Theo van Gogh was ook altijd bij mijn basisschool omdat zijn zoontje op mijn school zat. En afgelopen jaar nog een praatje met hem gehad(meer discussie) op een boot.

Et treft je wel ff...

bobdebouwert said:
een deel wat ze doen is goe d het voor elkaar op komen, samen iemand kapot meppen das fout.

geef eens een voorbeeld?: 1 Als er iemand in elkaar geschopt word dan moeten wij hem helpen met zo veel mogelijk.
2 eens een keer niet zo tollerand zijn.
dit zijn acties tegen de nederlandse standaarden. Betekent dus dat je tegen onszelf ingaat.

Omg @ dat forum...Sorry hoor.

Ik ben al het geblaat nu toch echt zat met dat volk. Ik heb heus niet hun veroordeeld als er iets gebeurde. Ik bedoel iedereen doet wel eens iets wat niet thuis hoort in deze maatschappij dat is helaas de waarheid. Het zijn dus ook nederlanders die wel eens wat gedaan hebben. Maar nu gaat het echt te ver, ik heb er lang over na gedacht maar het zijn de laatste tijd ALTIJD dezelfde die wat uitspoken. En die het land terroriseren. En dat is verdomme niet de bedoeling van een democratie. Ik hoop dan ook van harte dat er zeer veel actie's komen van mij part roeien we dat volk uit ofzo. Ik kan me er niet meer druk om maken. Altijd hetzelfde gekloot en maar goed proberen te blijven praten dat er maar een paar rotte appels tussen zitten die het verpesten voor de rest. Nou no way dus 95% is een rotte appel. Iemand die zijn mening uit moet je respecteren en niet afschieten. Blijkbaar is dat heel normaal als iemand zijn mening je niet aanstaat dan schiet je hem maar af. Ach ja het kan ook allemaal zo makkelijk dus waarom niet. Ach jah waarom niet met z'n allen marrokanen vermoorden. Je gedraagd je goed je bent na 2 jaar en een half jaar tbs er toch weer van af. Sneu kut volk...

Z-town A3r0x said:

Ik ben al het geblaat nu toch echt zat met dat volk. Ik heb heus niet hun veroordeeld als er iets gebeurde. Ik bedoel iedereen doet wel eens iets wat niet thuis hoort in deze maatschappij dat is helaas de waarheid. Het zijn dus ook nederlanders die wel eens wat gedaan hebben. Maar nu gaat het echt te ver, ik heb er lang over na gedacht maar het zijn de laatste tijd ALTIJD dezelfde die wat uitspoken. En die het land terroriseren. En dat is verdomme niet de bedoeling van een democratie. Ik hoop dan ook van harte dat er zeer veel actie's komen van mij part roeien we dat volk uit ofzo. Ik kan me er niet meer druk om maken. Altijd hetzelfde gekloot en maar goed proberen te blijven praten dat er maar een paar rotte appels tussen zitten die het verpesten voor de rest. Nou no way dus 95% is een rotte appel. Iemand die zijn mening uit moet je respecteren en niet afschieten. Blijkbaar is dat heel normaal als iemand zijn mening je niet aanstaat dan schiet je hem maar af. Ach ja het kan ook allemaal zo makkelijk dus waarom niet. Ach jah waarom niet met z'n allen marrokanen vermoorden. Je gedraagd je goed je bent na 2 jaar en een half jaar tbs er toch weer van af. Sneu kut volk...

Pas maar op! Straks word jij ook nog geliquideerd :X |(

Carlosz said:
boeiend, k mocht die gast toch al niet.

Weet je wat jou probleem is? Jij bent net zo slechts als die gast die Theo heeft vermoord!!! Als je zo'n instelling hebt spoor je echt niet!
Als je in NL je menig uit krijg je dit....Het hek is nu echt van de dam in NL vrees ik

Dat Islamitische gedoe begint mij aardig de keel uit te hangen als er wat over hun gezegd wordt dan is het meteen weer raak en moeten ze meteen op dit soort manieren reageren. Maar zelf wel altijd flink lopen doen over andere :S

Allochtonen komen zo steeds meer in een slecht daglicht en dat word steeds erger

Er komen tijden dat er nog meer dingen gaan gebeuren en de echte rechtse nederlanders terug gaan vechten

Voor je het weer staat er een echt RECHTS persoon die dit land eens even omdraaid

Wie schieten ze dood? Theo , Pim en andere onschuldige mensen , ze schieten ons volk kapot

Als ze nou elkaar gaan vermoorden ofzo? hoppa

Ze hebben gvd gewoon een mes in theo gestoken en een Pamflet erin gekorven

Me ma zit nu zelfs tering hard uit te schelde , ze moeten eruit zegt ze , gelijk heeft ze ( ik verw8 dit niet want zew WAS totaal niet racistisch )
het kan zo niet langer

ONGELOFELIJK...........

6 mei 2002 Fortuyn vermoord om wat hij zei
2 nov 2004 v Gogh vermoord om wat hij zei

Negenhonderd en elf (9/11) dagen tussen vandaag en de moord op Pim Fortuyn.

Dit las ik kweet nie of het waar is niet nageteld maarja zet je aant denken.

Kweet echt niet waar het heen gaat met dit land, ik vind het ook helemaal niet gek dat ik zelf ook rechtser word en zeer velen met mij. Tword tijd dat de 'Nederlanders' eens laten zien dat we dit niet meer pikken.

Heb geen zin om deze hele topic te lezen.. Hier is mijn visie:

Weer een marrokaan? kan je nog spreken van toeval?
Of zijn ze gewoon zo verrot van binnen door wat ze daar in hun eigen land horen en lezen uit de koran dat ze dit normaal vinden..
Die lui vinden deze man nu echt een held.. die dit heeft gedaan..

R.i.p. Theo..

/edit: met: weer een marrokaan.. doel ik niet op die tjappie die Pim doodschoot.. die kerel was 'nederlander' :L

Z-town A3r0x said:

idd 9||6
moet zsm rechtse opstand ofzo kome die dat volk hier uitroeit, en al helemaal dat geloof van hun met die rotte kopdoeke moet ik niet. met alla hier en daar :r

je kan je mening niet meer eens uiten hier in je eigen land en je moet je maar aanpassen aan het uitschot dat hier door die softe regering is gedumpt |(

nrg@apeldoorn said:
Weet je wat jou probleem is? Jij bent net zo slechts als die gast die Theo heeft vermoord!!! Als je zo'n instelling hebt spoor je echt niet!
Als je in NL je menig uit krijg je dit....Het hek is nu echt van de dam in NL vrees ik

hap :rolleyes:

Status
Not open for further replies.
Back