Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Remco 4 Life said:
S1abc: Wie zijn het nou het meest? , 90% van zulke gebeurtenisse in nederland wat zijn het dan? juist ik ga et niet noemen maar me ouders zeggen het nu ook , eerst keek ik er heel anders naar , na een tijd zijn ze nu racisticer dan ik had verw8 , en dat vind ik niet gek ook dat iedereen zo erover denkt als het zo door blijft gaan
Het zijn inderdaad niet de jongens die uit een boerengehucht komen ergens ver in drenthe (no offence 8) ).
Het zijn inderdaad de marokkanen/turken om effe te generaliseren. Maar je moet ook begrijpen dat zij niet handelen uit naam van de islam. Dat is het enige wat ik bedoel.
 
verkleinwoordjes zijn vernederend in deze context

Cipher said:
je moet ook nooit wat zeggen als je alleen bent. Hij mag van geluk spreken dat jullie wél kwamen helpen. Zijn genoeg NL-ers die toekijken hoe hun landgenootjes blauw worden geslagen :r

Ik mag hier uit opmaken dat jij geen Nederlander bent en je er zeker geen voelt?
 
s1abc said:
Het zijn inderdaad niet de jongens die uit een boerengehucht komen ergens ver in drenthe (no offence 8) ).
Het zijn inderdaad de marokkanen/turken om effe te generaliseren. Maar je moet ook begrijpen dat zij niet handelen uit naam van de islam. Dat is het enige wat ik bedoel.

Waaruit handelen ze dan wel?
 
ZmokerZ said:
het zal eens niet zo zijn.....
ik word hier echt para van, ze moeten gewoon invoeren dat als je iemand dood dat die ook gedood moet worden, niet meer dan logsich.
Maja ...... :(

Mee eens,

als het zeker is dat hij schuldig is en het op z'n vreeselijke manier doet dan mag deze terplekken geexuteert worden.

Ten 2e als jij een Marokkaan slaat staan er 20 seconde later 30 Marokkanen je op te wachten om je ff in elkaar te meppen.
Als wij NEDERLANDER geslagen worden lopen we er met een boog om heen, DIT IS VERKEERT als NEDERLANDER moeten wij elkaar gewoon helpen, niet door da die gene kapot te meppen of zo maar door het slacht offer te helpen.

Oja, ik ben geen rasist en heb niks tegen zwarte.
maar als je vaak in waddinxveen/gouda komt is het moeilijk te begrijpen dat er ook goede Marokkanen zij, en die zij er!!

De politie durft niks tegen die gasten dus moeten wij het zelf op lossen helaas met geweld het is een kleine groep Marokkanen en wij zijn vet in de meerderheid.

Dus WE MOETEN NIET MEER OVER ONS HEEN LATEN LOPEN MAARE EEN GROTE GROEP VORMEN EN HET AANPAKKEN ZO SNEL MOGELIJK {! .

Dit geld ook voor nederlanders die zich misdragen en alles verkloten.

sorry moest ik ff kwijt :r .
 
Ik denk dat culturen mixen niks is of word, andere gedachtes over menings uitting. Ook de turken die hier zitten worden geisoleerd en gefrustreerd
 
In duitsland hebben ze alweer een skinhead ergens aan de kop van een partij.
Vraag me af hoe lang dat hier gaat duren.

Theo van Gogh? Ik ga hem niet missen eigenlijk, vond het maar een achterlijke kerel.
 
InsaneMalebrain said:
Waaruit handelen ze dan wel?
Verveling, stoer doen?
Voor die conclusie moet je de rapporten van het PBC lezen en wat die zeggen over het motief van die gasten. Maar er zal heus niet in staan dat allah het ingaf om te doen. Zo praktiserend gelovig zijn deze gasten allang niet meer.
 
bobdebouwert said:
De politie durft niks tegen die gasten dus moeten wij het zelf op lossen helaas met geweld het is een kleine groep Marokkanen en wij zijn vet in de meerderheid.

Dus WE MOETEN NIET MEER OVER ONS HEEN LATEN LOPEN MAARE EEN GROTE GROEP VORMEN EN HET AANPAKKEN ZO SNEL MOGELIJK {! .

Dit geld ook voor nederlanders die zich misdragen en alles verkloten.

sorry moest ik ff kwijt :r .

Tuurlijk jongen jij komt er wel :|
 
1 ding snap ik NIET...

de persoon die het gedaan heeft, noem geen ras oid.. dat lijkt me overbodig.. maar "hun" hebben ZOVAAK iets over ons aan te merken, of dingen waar ze het niet mee eens zijn.. en dan komt er een bekende nederlander, noem even Pim Fortuyn.. die het nou net niet met HUN eens is, en er tegenin DURFT te gaan.. en daar ook voor uit durft te komen.

wat gebeurd er dan, juist.. vermoord.

theo van gogh.. zelfde verhaal... hij is het niet met "hun" eens en gooit er van allerlei campagnes tegenaan (Samen met die vrouw uit de kamer, ben de naam ff kwijt) en wat gebeurd er... ALWEER.
juist, weer iemand vermoord.. :|

wij gaan toch ook niet iemand vermoorden alleen omdat hij anders denkt dan dat wij doen?

waar gaat het toch heen met nederland! dit is toch om te janken?
(weet neit of het al in het topic stond, iets teveel om door te lezen).
 
bobdebouwert said:
Mee eens,

als het zeker is dat hij schuldig is en het op z'n vreeselijke manier doet dan mag deze terplekken geexuteert worden.

Ten 2e als jij een Marokkaan slaat staan er 20 seconde later 30 Marokkanen je op te wachten om je ff in elkaar te meppen.
Als wij NEDERLANDER geslagen worden lopen we er met een boog om heen, DIT IS VERKEERT als NEDERLANDER moeten wij elkaar gewoon helpen, niet door da die gene kapot te meppen of zo maar door het slacht offer te helpen.

Oja, ik ben geen rasist en heb niks tegen zwarte.
maar als je vaak in waddinxveen/gouda komt is het moeilijk te begrijpen dat er ook goede Marokkanen zij, en die zij er!!

De politie durft niks tegen die gasten dus moeten wij het zelf op lossen helaas met geweld het is een kleine groep Marokkanen en wij zijn vet in de meerderheid.

Dus WE MOETEN NIET MEER OVER ONS HEEN LATEN LOPEN MAARE EEN GROTE GROEP VORMEN EN HET AANPAKKEN ZO SNEL MOGELIJK {! .

Dit geld ook voor nederlanders die zich misdragen en alles verkloten.

sorry moest ik ff kwijt :r .

Wat moet je aanpakken dan?
Geef is een voorbeeld dan? Dat kan je niet want het denkbeeld is verkeerd en dat kan niet met acties worden opgelost.

Ik vind trouwens een doodstraf niet de oplossing, levenslang is veel erger maar helaas stelt een gevangenis niet veel voor in NL. Ik ben dan ook zeer zeker tegen sombere regels omtrent gevangenissen. Gewoon een donkere hol met de basisbehoeftes. Dan straf je pas echt iemand als die nog 50 jaar daar moet doorbrengen.

En die saamhorigheid die marokkanen hebben zoals je aangeeft in je verhaal is dus eigenlijk om jaloers op te zijn....
 
Nee hoor, er staat iets volkomen normaals in dat boek van de islam ( kan even niet op naam komen) en dat word dan door zoon iman die in zijn eigen land een preekverbod heeft even "uitgelegd" dat van Goght de islam belagelijk maakt dood moet. Natuurlijk zijn er maar een kleine groep mensen die dat geloven.
 
mad max said:
Nee hoor, er staat iets volkomen normaals in dat boek van de islam ( kan even niet op naam komen) en dat word dan door zoon iman die in zijn eigen land een preekverbod heeft even "uitgelegd" dat van Goght de islam belagelijk maakt dood moet. Natuurlijk zijn er maar een kleine groep mensen die dat geloven.
Er staat in de bijbel dat de vrouw uit een rib van een man komt. Neemt toch ook niemand meer serieus.
Is alleen wel zo dat de meer strenggelovigen de islam lezen en aanhouden als levenswijze. Dat is ook fout.
 
Dat denk ik nou ook weer niet. Als het echt zo ver zou komen dan komt ( extreem) rechts aan de macht, resultaat oorlog tussen die 2
Vlaams blok is zo gek nog niet. Die zeggen wat ze vinden. Ben het op veel punten niet met ze eens.
 
Ruben_09 said:
Fortuyn is vermoord door een groente lul hoor ;)

gaat het niet om. ik zeg niet voor niets dat ik geen ras noem.

pim fortuyn had een MENING, daar DURFDE hij vooruit te komen...
het IS gewoon "eng" om in een stad vol marokkanen of turken te zeggen dat je minimaal de helft naar huis wilt sturen ofzo.. maar dat is zijn MENING, dat ziet hij als BETER voor nederland.
en omdat er iemand, of een groepering het er niet mee eens is zal hij maar overhoop geschoten worden?

sorry hoor, ik mis de logica van die mongolen
madloser.gif
 
Nou. Als ze een keer een pedopriester pakken zou ik het niet erg vinden.

Weet iemand waar je een condoleance register kan tekenen op internet. Kan niks vinden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top