Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
dw racing said:
Wil jij een burgeroorlog beginnen , k kan je zeggen als et daar ooit naar toe gaat zijn wij toch flink in de minderheid wbt gedrevenheid dat strontvolk is gewoon zo ziekelijk dat ze alles willen doen om hun mooie geloof te " dienen"

het mooie van ons land is dan weer dat wij steun krijgen van de vn en de eu.
en die moslim landen kunnen dan wel te hulp schieten maar hebben de niet de wapens die wij hebben.
als bush kwaad zou willen zijn irak en afghanistan(maar als voorbeeld ff) morgen geheel plat gebombardeerd, maar ze doen het niet omdat er "onschuldigen" tussen zitten.

maar imo vallen er altijd onschuldigen doden in een oorlog....
 
Wat gebeurd er met de Vrijheid van Meningsuiting? een van de funderingen van deze maatschappij? Omgelegd om een mening! maar het lijkt normaal te worden in nederland.....

Waarom kunnen er mensen aan iemand omleggen denken, als oplossing ofzo?
waarom kan dat in nederland? waarom vaak door mensen met een andere cultuurachtergrond. Er word dus te weinig gedaan om deze mensen van deze ideeën af te helpen, of dat ze überhaupt onstaan. Toch op een manier niet aangepast denk ik dan.

We glijden iig af, met onze samenleving.
Hoe moet de politiek nu verbeteren, als er niemand straks meer durft voor zijn mening uit te komen? Dan zullen dit soort problemen nooit opgelost worden.

Ik zeg dat het deels ligt aan het aanpassen van mensen uit andere culturen. Waarom behouden of worden deze ideeën gevoed? Waarom worden die ideeën niet gesignaleerd? en dan belangrijker, aangepakt?

Nee, geen amerikaanse politie staat oid, schuldig totdat onschuld bewezen is. Maar waar is het respect voor de overheid (politie) gebleven? Hoe kan iemand met zulke ideeën hier leven? Komen die niet in contact met anders (normaal) denkende mensen? omdat ze niet aangepast zijn?

Niet dat dit allemaal de schuld van allochtonen is oid, want ook het verhaal van de moord op fortuyn is een zelfde. Hoe kan iemand tot zo`n oplossing komen? waarom word dit niet gesignaleerd? waarom houd iemand zo`n mening? hoe word zoiets gevoed?

Tinne..
 
Als deze discussie zich zo voortzet, word ie gesloten...

Laten we het wel normaal houden en bij feiten blijven.
 
@ngry-spy said:
het mooie van ons land is dan weer dat wij steun krijgen van de vn en de eu.
en die moslim landen kunnen dan wel te hulp schieten maar hebben de niet de wapens die wij hebben.
als bush kwaad zou willen zijn irak en afghanistan(maar als voorbeeld ff) morgen geheel plat gebombardeerd, maar ze doen het niet omdat er "onschuldigen" tussen zitten.

maar imo vallen er altijd onschuldigen doden in een oorlog....

De helft weet meestal niet eens waar ze oorlog voor voeren.. Ze schreeuwen gewoon maar "allah is groot!" en lopen met bazooka's rond :rolleyes:
 
9||6
InsaneMalebrain said:
De helft weet meestal niet eens waar ze oorlog voor voeren.. Ze schreeuwen gewoon maar "allah is groot!" en lopen met bazooka's rond :rolleyes:

hahahha sorry hier kan ik alleen maar om lachen :* :henko:

9||6allah allah9||6
 
Beerke said:
als ik jou was ging ik op zoek naar een andere godsdienst leraar!! extreme katholieken zijn wel degelijk net zo erg ( Ierland!!!) en kerkelijk gezien mischien wel veel erger!! maar goed, de exacte reden van Moslim fundalisten heeft iig niks te maken met het feit dat ze niks hebben!! verdiep je anders ff in de koran, je gaat nu uit van onze eigen materialistische instelling, de reden dat zei dit doen is gelegen in een idialistische martelaarschap!! maar goed dit is iets heel anders,

Waarom is het dan alleen maar oorlog in armoedige landen ?
 
ZmokerZ said:
en krijg je dan geen problemen met andere landen die ons dan als hitler vinden gedragen en dus mss uiteindelijk oorlog komt......
je moet wel een beetje verder denken.

Dan doen we het stiekem, bijvoorbeeld snachts.
 
Freezer said:
Als deze discussie zich zo voortzet, word ie gesloten...

Laten we het wel normaal houden en bij feiten blijven.
Nou gooi hem maar dicht wat dit gaat echt helemaal nergens meer over
 
Denk eraan dat extreem rechts steeds verder in opkomst is. In rusland is het in bepaalde steden/gebieden erg gevaarlijk om als moslim te komen, grote kans dat je dan je laatste wandeling maakt. Ik denk dat deze "cultuur" steeds sneller en over een groter gebied zal worden gesteund door dit soort gebeurtenissen....
 
Spons said:
Meer corruptie e.d. .. ;)

Hoe ik het zie/geleerd heb:

Het is al vanaf het jaar 0 en daarvoor. Kijk naar de ziekte de pest half Europa ging bijna dood, alles ging naar de tering. Waar grijpen mensen naar toe een


GOD

want hij is de enige die je "begrijpt" en accepteerd.
 
chezzmo said:
Denk eraan dat extreem rechts steeds verder in opkomst is. In rusland is het in bepaalde steden/gebieden erg gevaarlijk om als moslim te komen, grote kans dat je dan je laatste wandeling maakt. Ik denk dat deze "cultuur" steeds sneller en over een groter gebied zal worden gesteund door dit soort gebeurtenissen....
Laten wij dan daar maar snel niet aan meedoen want je bent dan geen haar beter.
 
Ruben_09 said:
Hoe ik het zie/geleerd heb:

Het is al vanaf het jaar 0 en daarvoor. Kijk naar de ziekte de pest half Europa ging bijna dood, alles ging naar de tering. Waar grijpen mensen naar toe een


GOD

want hij is de enige die je "begrijpt" en accepteerd.

nja sorry geloof niet god
 
Ruben_09 said:
Hoe ik het zie/geleerd heb:

Het is al vanaf het jaar 0 en daarvoor. Kijk naar de ziekte de pest half Europa ging bijna dood, alles ging naar de tering. Waar grijpen mensen naar toe een


GOD

want hij is de enige die je "begrijpt" en accepteerd.
Zoals ik zei, geloof is ontstaan om dingen te verklaren en om mensen te "onderdrukken"
 
s1abc said:
Laten wij dan daar maar snel niet aan meedoen want je bent dan geen haar beter.


Zodra bepaalde groepen "random" aanslagen gaan plegen, ga je daar mischien wel anders over denken.
 
s1abc said:
Zoals ik zei, geloof is ontstaan om dingen te verklaren en om mensen te "onderdrukken"

Beter zeg je het zo.

"Zoals ik zei. ik denk dat..."

Maar goed, ik ben niet gelovig. Sjoerd: Waar kan ik mn 100e heen storten?

Maffe marrokanen.
 
Spons said:
p.s.

Iemand dit forum al gezien?

http://www.elqalem.nl/forum/viewthread.php?tid=100

Voor de gein even aanmelden :D

Ik vind het best kansloos....
beter een goede discussie hierover hoe `zij` erover denken.
Wat is de mening van de allochtone gedeelte van onze samenleving?
Nu ben ik wel van mening dat ik maar bar weinig eigen kritiek vanuit die samenleving komt. Wanneer hoor ik een allochtoon op tv (niet zo`n geleerde gast ofzo) zelf zeggen dat ze het afkeuren. Nogmaals zie ik weinig zelfkritiek binnen allochtonen... is een probleem? oorzaak?

Tinne..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top