Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Hornymoose said:
maar ze zijn wel kwaad dat "zoveel" mensen racistisch zijn.
maar ik word zelf steeds kwader erom laat staan dat sommige mensen racistisch worden want veel heb je niet nodig in deze maatschappij om racist te zijn
Vraag je nu eens af wie er werkelijk Rasistisch is!! wij? alle nederlanders?
of allochtonen/medelanders! zo gauw er iets aan de hand is schreeuwen ze moord in brand dat het is omdat ZE "BUITENLANDER/TURK/MARROKAAN zijn!
tja ik denk idd dat wij!! rasistisch zijn toch?

Filmmaker Theo van Gogh (47) is vanmorgen rond 9.00 uur in de Linnaeusstraat in Amsterdam doodgeschoten. Dat heeft de politie bevestigd.

Hij is gevonden met een brief op zijn lichaam. Deze is met een mes in zijn borst vastgestoken. Het zou gaan om een brief met 'islamitische teksten'. Van de dader wordt gezegd dat hij een 'arabisch' uiterlijk heeft. Het gaat om een 26-jarige man met een Nederlands en Marokkaans paspoort.

Het slachtoffer zat op de fiets en werd door de dader, die ook op de fiets zat, ingehaald en beschoten. Van Gogh liet ter hoogte van het Stadsdeelkantoor Oost zijn fiets vallen en wist nog even te ontkomen en de overkant van de straat te bereiken. Daar heeft de dader weer geschoten en ook gestoken, waarna Van Gogh in elkaar zakte en aan zijn verwondingen overleed.

Een tweede persoon raakte door de schoten lichtgewond. Die is op eigen houtje naar het politiebureau in de Linnaeusstraat gegaan om te waarschuwen.

Volgens een ooggetuige bleef de dader enkele minuten over het slachtoffer gebogen staan.

Oosterpark
De verdachte rende weg richting het Oosterpark. In dat park vond nog een schotenwisseling plaatss. Aan de andere kant van het park bij de Mauritskade werd hij opgewacht door de politie. Daar vuurde de verdachte nog een salvo af. Er werden gaten in meerdere politieauto's geschoten.

Een motoragent raakte gewond. De vermoedelijke dader is in zijn been zijn geschoten en is gearresteerd. Hij is naar het ziekenhuis gebracht en wordt later gehoord.

Volgens fractievoorzitter Van Aartsen van de VVD is de verdachte een bekende van de veiligheidsdiensten. Hij zegt dat te hebben gehoord van minister Remkes van Binnenlandse Zaken. Van Aartsen vraagt zich af of het om een 'terroristische' moord gaat.

De politie heeft de directe omgeving, waaronder het naastgelegen Oosterpark, afgesloten.

Herdenking
Op de Dam in Amsterdam wordt dinsdagavond om 19.30 uur een herdenkingsbijeenkomst gehouden voor Van Gogh. Dat heeft een woordvoerster van burgemeester Cohen gezegd. Over de invulling daarvan wordt door de gemeente nog overlegd met de nabestaanden.

Bron ANP -NOS nieuws

chezzmo said:
OPROTTEN met die kutmoslims :X

Dader + familie openbaar opknopen :*

sommige mensen (zoals jij) denken gewoon niet na,
hoe wil je die miljoenen moslims uit ons land kicken?? denk is na jonge.....
Van mij mogen ze ook weg, maarja gaat nu een beetje moeilijk, en familie opknopen waarom? omdat hun zoon geestelijk gestoord worden hun ook maar opgehangen?? denk na jongen........

het is tog ook gvd niet te geloven :S hoor ik net dat nummer zinloos op de radio met de gedachte, het moet nu toch echt eens afgelopen zijn..... hebben een aantal randdebielen theo maar ff neer gestoken. Wanneer houd die kutonzin hier es op !! :(:(:(

ZmokerZ said:
Van mij mogen ze ook weg, maarja gaat nu een beetje moeilijk, en familie opknopen waarom? omdat hun zoon geestelijk gestoord worden hun ook maar opgehangen?? denk na jongen........

Ik pas het ff aan :)

Dader opknopen :)

Waarom? Als je iemand afmaakt op de manier waarop theo v gogh aan zijn einde is gekomen, dan verdien je nix meer. Opknopen is in mijn ogen dan eigelijk nog te mensenlijk.....

Van Aartsen vraagt zich af of het om een 'terroristische' moord gaat.

Hier deel k meen mening in , het terreur begint langzaam op te schuiven richting onze kant , en dit is was te verwachten het was alleen maar wachten wie , wat of waar.

Maar dan was Theo v.g dus wel het perfecte doelwit , alleen omdat hij zei wat ie wou ,

Laten we dan maar gelijk iedereen muilkorven !!!!!

chezzmo said:
Ik pas het ff aan :)

Dader opknopen :)

Waarom? Als je iemand afmaakt op de manier waarop theo v gogh aan zijn einde is gekomen, dan verdien je nix meer. Opknopen is in mijn ogen dan eigelijk nog te mensenlijk.....

doodstraf inderdaad, maar niet openbaar want dan gaan de mensen dat ook weer uit proberen op andere.

idd.. niet te geloven... beter gaan ze m de doodstraf geven ofzo, dan weten ze tenminste dat die kk islamieten zich gedeisd moeten houden, en hier niet op een illegale manier de wet voor gaan zitten schrijven... met deze gast in de cel stoppen is het probleem van die lui nog steeds niet opgelost :@

Weer het zelfde verhaal, een man met Marokaanse identiteit. Ik ben benieuwd hoelang het kabinet dit nog in de hand houdt. Steeds meer Nederlands staan op, en samen staan ze sterk. HET VOLK KOMT IN OPSTAND!

ZmokerZ said:

Allemaal terug, heel makkelijk, ik wil daar best 100 euro voor lappen, met mij nog wel miljoenen nederlanders, naja de goedkoopste 2e hands bus zoeken en dan huppa, naar het zuiden.

Sjoerd said:
Allemaal terug, heel makkelijk, ik wil daar best 100 euro voor lappen, met mij nog wel miljoenen nederlanders, naja de goedkoopste 2e hands bus zoeken en dan huppa, naar het zuiden.

Ik doe mee *D

peugeotliessel said:
Weer het zelfde verhaal, een man met Marokaanse identiteit. Ik ben benieuwd hoelang het kabinet dit nog in de hand houdt. Steeds meer Nederlands staan op, en samen staan ze sterk. HET VOLK KOMT IN OPSTAND!

Wil jij een burgeroorlog beginnen , k kan je zeggen als et daar ooit naar toe gaat zijn wij toch flink in de minderheid wbt gedrevenheid dat strontvolk is gewoon zo ziekelijk dat ze alles willen doen om hun mooie geloof te " dienen"

Sjoerd said:

{! ik doe ook mee {!

Sjoerd said:

en krijg je dan geen problemen met andere landen die ons dan als hitler vinden gedragen en dus mss uiteindelijk oorlog komt......
je moet wel een beetje verder denken.

ZmokerZ said:
en krijg je dan geen problemen met andere landen die ons dan als hitler vinden gedragen en dus mss uiteindelijk oorlog komt......
je moet wel een beetje verder denken.

Je kunt ook een beetje erg ver doordenken :rolleyes:

Status
Not open for further replies.
Back