Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Maja is er iemand vind dat iemand dood moet zal ie dat ook wel gaan denk ik want de moordenaar zal echt niet denken zo van: als ik dit nu doe wat zal er dan met de maatschapij gebeuren.
Dit gebeuren zal allang van te voren gepland zijn geweest denks
 
kheb het nu een beetje gevolgd, wat ik denk is dat de herkomst van de dader nu niet te zeggen is. na die film die die gast had gemaakt met die naakte vrouwen en koran op hun lichaam, heeft hij veel vijanden bijgekregen, die van dat soort afkomst zijn. maar daar kan nu dus iemand van gebruik hebben gemaakt, door gewoon zo'n jurk of wat dan ook aan te trekken.
 
Interview met een ooggetuige @ Ned2.

''Mevrouw loopt zoals elke dag naar de tram, hoort vervolgens 6 schoten en ziet vervolgens een levenloos lichaam liggen met 2 messen erin. 1 mes is voorzien van een briefje.''

Te zieke shit man!
Het ergste is nog wel, dat je er gewoon bijna niets aan kan doen.

Btw, wat iedereen vergeet: Wat vandaag is gebeurd is uitermate klote voor de 'Islam' mensen die gewoon hun best doen om iets van hun leven te maken.
 
tjah... een marktman heeft ook wel eens een rotte appel in zijn handeltje liggen... dus dat zal iedereen maar moeten aanvaarden voordat het allemaal weer zo opgeduwt word...

ik vind dat vrije menings uiting moet blijven bestaan, het is toch onzin dat je tegenwoordig niks meer mag zeggen omdat een ander persoon daar anders over denkt en dan meteen domme dingen gaat doen...
 
Mike@Rox said:
Btw, wat iedereen vergeet: Wat vandaag is gebeurd is uitermate klote voor de 'Islam' mensen die gewoon hun best doen om iets van hun leven te maken.


Feit is dat er altijd gesproken wordt over 'ja máár er zijn ook goede die hun best doen' , denk eens na.
Tis al erg dat je dat moet zeggen, 'er zijn ook goede'.

Fouten liggen in het bestuur van het land , altijd dat eeuwige gezeik over 'we moeten met de jongens praten' , en als ze dan gaan praten gaan ze zeuren dat ze geen buurthuis hebben.
Vervolgens zetten we er een buurthuis + begeleiding en Computers met internet neer.
Om nog nog een beetje rendement uit het project te halen wordt er 4 dagen in de week een uurtje computerles aan bejaarden gegeven.Hier zijn de jongens het niet mee eens en slaan de hele tent kort en klein en mishandelen de bejaarden....

En dan komt er weer een ambtenaar 'ja we kunnen de jongens begrijpen want we hebben niks overlegt."

Het is gewoon een machtsspel...
 
Mike@Rox said:
Btw, wat iedereen vergeet: Wat vandaag is gebeurd is uitermate klote voor de 'Islam' mensen die gewoon hun best doen om iets van hun leven te maken.

is ckr klote voor de islam mensen!
de politie waarschuwt al voor rassenrellen -:-

tis hun verdiende loon.....
sorry maar het is gewoon een opstapeling van allemaal gebeurtenissen en vind het niet zo gek dat extreem rechts met de dag groeit...
 
Ik vind het echt diep, diep triest. In wat voor ellendig land zijn we terechtgekomen??

Wie volgt? Degene die over dit voorval weer een film maakt?? (film 0605 v. Theo)
 
Bas@ICE said:
Feit is dat er altijd gesproken wordt over 'ja máár er zijn ook goede die hun best doen' , denk eens na.
Tis al erg dat je dat moet zeggen, 'er zijn ook goede'.

Fouten liggen in het bestuur van het land , altijd dat eeuwige gezeik over 'we moeten met de jongens praten' , en als ze dan gaan praten gaan ze zeuren dat ze geen buurthuis hebben.
Vervolgens zetten we er een buurthuis + begeleiding en Computers met internet neer.
Om nog nog een beetje rendement uit het project te halen wordt er 4 dagen in de week een uurtje computerles aan bejaarden gegeven.Hier zijn de jongens het niet mee eens en slaan de hele tent kort en klein en mishandelen de bejaarden....

En dan komt er weer een ambtenaar 'ja we kunnen de jongens begrijpen want we hebben niks overlegt."

Het is gewoon een machtsspel...
Simpel heel de fam. terugsturen naar land van herkomst! niet praten, dat is al genoeg gebeurt (iets teveel zelfs) gewoon knopen doorzagen en retour afzender!! gelijk heel de bende die in "eigen land" niet gewenst is (land van herkomst) back 2 basic, kunnen ze het zelf oplossen en,,,, geen ontwikkelingsgeld meer naar desbetreffende land! moet je opletten hoe snel ze daar het "probleem" oplossen!!

waarvan acte M.R. de Beer
 
Joël said:
Ik vind het echt diep, diep triest. In wat voor ellendig land zijn we terechtgekomen??

Wie volgt? Degene die over dit voorval weer een film maakt?? (film 0605 v. Theo)

in wat voor land we terecht zijn gekomen?
ik vind dit echt niet onverwacht ofzo hoor?
we leven al fucking lang in een land dat bol staat van de spanning rond het zwakke kabinet dat het land niet kan handhaven....
het loopt nog voor de jaarwisseling uit de hand.....
 
Feit is dat je het nooit wettelijk gegrond kan krijgen om ze terug te sturen (de van oorsprong 'gastfamilies'.
We hebben ze eerst zelf hierheen gehaald om te werken, vervolgens in het kader van gezinshereniging de rest hiereen geimporteerd....

Verder de mogelijkheid gegeven dat ze hun eigen nationaliteit konden houden en tevens een nederlandse te krijgen.Ze noemen zich nu Turk / Marokkaan maar als het erop aan komt zijn ze Nederlander....
 
Bas@ICE said:
Feit is dat je het nooit wettelijk gegrond kan krijgen om ze terug te sturen (de van oorsprong 'gastfamilies'.
We hebben ze eerst zelf hierheen gehaald om te werken, vervolgens in het kader van gezinshereniging de rest hiereen geimporteerd....

Verder de mogelijkheid gegeven dat ze hun eigen nationaliteit konden houden en tevens een nederlandse te krijgen.Ze noemen zich nu Turk / Marokkaan maar als het erop aan komt zijn ze Nederlander....
`
Als het erop aan komt dat ze iets nodig hebben idd. 8) .

Maar wat @ngry-spy zegt het is nu al de zoveelste keer dat er weer iets gebeurd het moet gewoon afgelopen zijn. En desnoods met harde maatregelen zoals terug sturen van de hele familie en niet de desbetreffende persoon.
 
er zijn nu echt zo fucking veel keiharde bewijzen dat we ze gewoon eruit moeten schoppen!
kijk naar de jongen die is vermoord bij die supermarkt. alleen omdat die hun gedrag afkeurde en alleen er iets van zei moest die maar doodgetrapt worden.
dat mooie meisje jamai dat door zon kk lijer ff in de fik wordt gestoken omdat ze met een andere jongen was gegaan!
en nu theo van gogh omdat die openbaar zijn mening uitte over de islam!

de rest van de wereld lacht om ons! kijk ons fucking land eens dom zijn.
deze moslim krijgt hoogstwaarschijnlijk een jaartje of 10 waarvan 2 voorwaardelijk en is met zes jaar weer vrij wegens goed gedrag....

wat wij nederlanders vergeten is dat hun in zoiets geloven als: JIHAD....
ze hebben hun leven over om hun geloof te beschermen....
wat voor mensen hebben we in godsnaam binnen gelaten.?
 
De westerse turken lachen ons ook uit dat we die 'berggeiten hier heen hebben gehaald hoor...daar is het ook verboden een hoofddoek te dragen @ sommige gelegenheden.Hier komen ze in opstand als ze niet met een burka @ de pasfoto mogen.
 
klootzakken zijn het, sommige idd niet. maar hier in belgie dan verzieken ze echt alles, ik heb schrik om buiten te komen alleen al omdat ze me kennen omdat ik een racistische vriend heb, ben ik dat dus ook, dus staan ze altijd klaar om me verot te schoppen .
en dat gevoel hebben is niet leuk hoor.
 
Bas@ICE said:
We hebben ze eerst zelf hierheen gehaald om te werken, vervolgens in het kader van gezinshereniging de rest hiereen geimporteerd....

dus hebben we toch ook het recht om te zeggen: TABEE jij en je volk zijn hier niet meer welkom!
 
ik ben hier zeer over geschokt
ik zit nu naar het interview te kijken op ned 2 en als je hoord wat er allemaal gebeurt het is niet normaal hoe dit zo ver uit de hand kan lopen
onbegrijpelijk
 
sr-johan said:
`
En desnoods met harde maatregelen zoals terug sturen van de hele familie en niet de desbetreffende persoon.

Ben je onderontwikkeld ofzo? Wat is dit nou voor een zwakzinnige opmerking.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top