Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Jammer dat het is gebeurd , was teminste een vent die recht voor zijn raap was ipv achterbaks te doen..

maarja , helaas...

wat geloof betreft vindt ik gewoon dat ze alle geloven moeten verbieden , je krijgt er alleen maar gezeik van...
 
melf #50 said:
Jammer dat het is gebeurd , was teminste een vent die recht voor zijn raap was ipv achterbaks te doen..

maarja , helaas...

wat geloof betreft vindt ik gewoon dat ze alle geloven moeten verbieden , je krijgt er alleen maar gezeik van...
Dit vind ik dus ook serieus de enige oplossing. Ja of boedhisme ofzo. Dat je geen dier etc kwaad mag doen.
Ik ben dus van mening dat het geloof een keer verzonnen is om mensen in bedwang te houden en om als antwoord te geven op vragen waar men toen geen antwoord op wist. Oh dat kunnen we niet verklaren dus zal God heeft het zo gewild.
 
melf #50 said:
Jammer dat het is gebeurd , was teminste een vent die recht voor zijn raap was ipv achterbaks te doen..

maarja , helaas...

wat geloof betreft vindt ik gewoon dat ze alle geloven moeten verbieden , je krijgt er alleen maar gezeik van...

of je nou moord verbied of een geloof kdenk dat dat laatste nog minder haalbaar is |(
 
s1abc said:
het klopt wle wat je zegt maar je overdrijft ook wel een beetje. Want Ierland heeft niets te maken met wat er in Noord-Ierland gebeurt. Daar wordt er gevochten om een stuk grond en niet meer om het geloof. Dat zij het daar nu nog wel opgooien is zoeken naar een reden. Want De Church of England en het protestantisme en die strijd is allang voorbij.
En kan jij nu nog een voorbeeld noemen van extreem katholisme(zeg ik dat goed?) die uitgaat van stelselmatig uitroeien van elk andere vorm van geloof. Ik niet. Misschien dat jij er 1 weet? De enige die ik nog weet zijn de kruisvaarttochten in de middeleeuwen.
ik ga hier geen godsdienstles geven , maar er zijn vele voorbeelden te noemen. en indien je dit echt wilt weten dan vraag maar aan je godsdienst leraar of aan je geschiedenis leraar, feit blijft dat we niet gelijk moeten wijzen naar een ander geloof of cultuur totdat onomstotelijk vastaat dat dit de achtergrond is!
 
Beerke said:
ik ga hier geen godsdienstles geven , maar er zijn vele voorbeelden te noemen. en indien je dit echt wilt weten dan vraag maar aan je godsdienst leraar of aan je geschiedenis leraar, feit blijft dat we niet gelijk moeten wijzen naar een ander geloof of cultuur totdat onomstotelijk vastaat dat dit de achtergrond is!

Zit niet meer op de middelbare school. Ben ook niet gelovig of iets in die richting. Maar je hebt wel gelijk dat je zegt dat het katholisme ook zo erg is geweest. Maar dit heeft gewoon een gematigde vorm aangenomen. Het extremistische in de islam zit nog in het uitroeien van een ander geloof. Dat doet het katholisme niet meer. Je hebt gelijk dat eerst alles duidelijk meot zijn. Maar ik ga nu ook meedoen met een vooroordeel want ik kan je denk ik nu al zeggen dat het een moslim is geweest.
 
Wackoflo said:
of je nou moord verbied of een geloof kdenk dat dat laatste nog minder haalbaar is |(


dat stukje van dat geloof heeft niks met deze moord te maken (teminste ik heb het daar nu niet over ) meer over het feit dat door geloof ellende begint..
 
s1abc said:
Zit niet meer op de middelbare school. Ben ook niet gelovig of iets in die richting. Maar je hebt wel gelijk dat je zegt dat het katholisme ook zo erg is geweest. Maar dit heeft gewoon een gematigde vorm aangenomen. Het extremistische in de islam zit nog in het uitroeien van een ander geloof. Dat doet het katholisme niet meer. Je hebt gelijk dat eerst alles duidelijk meot zijn. Maar ik ga nu ook meedoen met een vooroordeel want ik kan je denk ik nu al zeggen dat het een moslim is geweest.


Katholieken zijn de meest scheinheiligen van allemaal.......
 
als je nog niet eens je mening mag uiten !!
waar gaat deze wereld naarote gewoon te erg!
is het door een moslim gedaan ofzo ? (niet racistisch bedoelt)
 
s1abc said:
Zit niet meer op de middelbare school. Ben ook niet gelovig of iets in die richting. Maar je hebt wel gelijk dat je zegt dat het katholisme ook zo erg is geweest. Maar dit heeft gewoon een gematigde vorm aangenomen. Het extremistische in de islam zit nog in het uitroeien van een ander geloof. Dat doet het katholisme niet meer. Je hebt gelijk dat eerst alles duidelijk meot zijn. Maar ik ga nu ook meedoen met een vooroordeel want ik kan je denk ik nu al zeggen dat het een moslim is geweest.
het enige wat ik hierop wil zeggen:
BANCO Vaticano is de grootste financier op het gebied van Oorlogen en wapenhandel! bewezen is dat met het geld van de goedgelovige katholieken wapens worden gekocht voor o.a. Arabie , en alle huidige oorlogen en conflicten incl Afghanistan en voormalig joegoslavie (balkan conflicten).
Extreem is wat gezien wordt door ons , veel extremer is wat je niet ziet !
dus vraag jezelf nu maar af in hoeverre katholisme Niet verantwoordelijk is!

en ook al is het een (medelander) wie zegt dat het geloof hiervoor verantwoordelijk is! het kan net zo goed iemand zijn zonder geloof!

*** einde discussie :henko:
 
je moet ook eens naar de stoel van de paus kijken er staat een omgekeerd kruis op dit is dus satanistisch ( je kan het opzoeken op het web )
en dat van die bank klopt idd ze hadden nog iets gedaan kom er alleen niet meer op
 
ben ik de enige die nog nooit van deze gast gehoord had?, verder wel kut natuurlijk dat je geen vrije mening mag uiten.
 
Ach nu zullen we wel weer een stille toch krijgen.... Net of dat IETS goedmaakt. Beter doen ze wat om het te voorkomen. Ik wordt echt ziek van Nederland.
 
JP-Tuning said:
ben ik de enige die nog nooit van deze gast gehoord had?, verder wel kut natuurlijk dat je geen vrije mening mag uiten.
Neh ik wist ook niet wie het was, ben nu helemaal op de hoogte +ralf+ .
 
Eerst Pim fortuyn... en nou degene die een film maakt over Pim Fortuyn... 't gaat wel lekker hier in nederland :( fuck zeg...!!!
 
Hornymoose said:
je moet ook eens naar de stoel van de paus kijken er staat een omgekeerd kruis op dit is dus satanistisch ( je kan het opzoeken op het web )
en dat van die bank klopt idd ze hadden nog iets gedaan kom er alleen niet meer op

Waar dan?

wire%20chair.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top