Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Ruben_09 said:
Maar ik weet gewoon zeker dat een Nederlander niet zo reageerd.
Kijk maar is bij instellingen met moeilijk opvoedbare kinderen. Die zijn ook tot alles in staat. Zit ook gewoon vol met nederlandse kinderen hoor.
 
Lekker loze discussies weer..

Het gaat gewoon echt nergens meer over, zo onvoorspelbaar en hard.

En qua jurisdictie slaat het in Nederland ook al nergens meer op...beetje je eigen slachtoffer kunnen bedreigen van uit je "cel".
 
s1abc said:
Kijk maar is bij instellingen met moeilijk opvoedbare kinderen. Die zijn ook tot alles in staat. Zit ook gewoon vol met nederlandse kinderen hoor.

Klopt maar de ouders ervan laten hun kinderen opvangen :) Ik zie nou niet zo snel een moslim ouder dat doen
 
Sander ; Beter reageer je zelf eens volwassen , je laat je nu van een lage kant zien. De cultuurverschillen worden benadrukt door een rotte groep onder een bepaalde bevolking. Misschien de volgende keer daarin wat duidelijker zijn. En als jij je mening mag uiten dan mag ik dat ook. Want jij bent niets meer en niets minder dan ik. En dat geld andersom ook

Chyston; Misschien eens nadenken wáárom men eigen rechter wil gaan spelen. Ik ben hier absoluut op tegen omdat de samenleving alleen maar verder de vernieling ingaat. Maar onze politiek "dwingt" de mensen hiertoe.
 
chezzmo said:
Hij zou worden geschorst..... En ik vind niet dat er een rede is om daden zoals deze goed te praten....

Maar het was een moslim, die ZELF als slachtoffer werd bestempeld door zijn familie... Als iemand uit mijn familie zoiets zou flikken, zou ik eventueel wel voor beul willen spelen. Dit soort volk moet ik echt niet in mijn familie hebben

Dat hij werd aangestoken door zijn familie kan best kloppen dat weet ik niet. Waar het probleem volgens mij zit is dat de oude stempel moslims hun normen en waarden willen opdringen aan de jongeren. Ten koste van alles. Het is dus gewoon zo dat de islam niet zijn plek kan vinden doordat er allerlei tegenstrijdigheden ontstaan. Want de islam leeft nog in de middeleeuwen. Maar men wil wel alles wat deze tijd te bieden heeft maar weet niet hoe dat moet worden verantwoord ten opzichte van de islam. Kan niet helemaal mijn woorden vinden dus begrijp me niet verkeerd....
 
Ruben_09 said:
Klopt maar de ouders ervan laten hun kinderen opvangen :) Ik zie nou niet zo snel een moslim ouder dat doen
Heb het niet over de instellingen waar je alleen van 9 tot 5 ofzo hoef te zitten. Ik bedoel echt de jeugdinstellingen waar zit door rechterlijk bevel. Maar het klopt idd wel wat je zegt dat westerse ouders sneller het goede ervan inzien dat het niet anders kan dan opsluiting (gedwongen of niet). De moslim-ouders hebben dat liever niet. Maar dan kan je voor uitleg beter dat laatste stukje lezen wat ik schreef over de invulling van islam in westerse wereld lezen, waarom dat zo is.
 
JohnB said:
Sander ; Beter reageer je zelf eens volwassen , je laat je nu van een lage kant zien. De cultuurverschillen worden benadrukt door een rotte groep onder een bepaalde bevolking. Misschien de volgende keer daarin wat duidelijker zijn. En als jij je mening mag uiten dan mag ik dat ook. Want jij bent niets meer en niets minder dan ik. En dat geld andersom ook

Klopt.... Maar ik ben verder klaar met dit topic.... Ik volg liever het nieuws, dan dat ik hier ruzie ga maken..

We zijn het er allemaal over eens, dat de samenleving naar de knoppen gaat, en dat er wat aan gedaan moet worden. Toch?
 
Ik heb in mn 1e post al gezegt dat we beter op concrete dingen moeten wachten.
En het klopt dat er wat aan gedaan moet worden.Helaas werkt politiek nederland niet mee.
 
Ruben_09 said:
Mocht ik nou net Godsdienst hebben op school. Het zit zo wat mijn leraar heeft verteld:

Katholieke extremisten denken wel net zo ernstig als Moslims, maar de actie waarmee zij het forceren gebeurd niet zo doeltreffend als Moslims. En de reden waardoor Moslims (kijk in Palestina/Arabie) zulke acties plegen is omdat ze gewoonweg NIKS hebben, geen geld/huis, de omstandigheden zijn gewoon enorm slecht. En als het slecht gaat vallen mensen terug op hun geloof.

En kijk eens naar de allochtoonse bevolking in Nederland, die hebben het ook niet goed voor elkaar. Daarom komen vaker Moslims etc. in het nieuws.

als ik jou was ging ik op zoek naar een andere godsdienst leraar!! extreme katholieken zijn wel degelijk net zo erg ( Ierland!!!) en kerkelijk gezien mischien wel veel erger!! maar goed, de exacte reden van Moslim fundalisten heeft iig niks te maken met het feit dat ze niks hebben!! verdiep je anders ff in de koran, je gaat nu uit van onze eigen materialistische instelling, de reden dat zei dit doen is gelegen in een idialistische martelaarschap!! maar goed dit is iets heel anders, Feit blijft dat The van Gogh dood is en een markant figuur omwille van waarschijnlijk politieke ( in ieders geval onder het Mom hiervan) niet meer een vrije mening kan uiten.
 
Chyston said:
Wat wil je dan.. dat hun piemel eraf hakken? Ze een blauw oog bezorgen? En dan vervolgens jijzelf een taakstraf of celstraf?

Ik heb dit kort geleden zelf meegemaakt met iemand in mijn dichte omgeving die iets overkomen is. Ik ga er verder niet dieper op in omdat er hier mensen zijn die mij persoonlijk kennen en ook het slachtoffer kennen. Maar in ieder geval had ik in eerste instantie ook zoiets van.. ik pak die gozer die dat gedaan heeft. Maar wat heb ik eraan? Zelf een strafblad krijgen? Mijn baan bij defensie riskeren? En nu is het ook nog zo, dat het slachtoffer geen aangifte durft/wil doen. Die gozer loopt dus nog vrij rond en zag hem laatst nog lopen.

Maar dit zijn dus 2 verschillende dingen.. Van Gogh heeft niemand verkracht, geen omatjes berooft.. alleen gezegd wat ie dacht. Ook al was ik het hier absoluut niet mee eens. Geluiqideerd worden is NIET de oplossing..

Ja idd. piemel de eraf hakken. In turkije word je vinger er ook afgehakt als je bijv. iets steelt. En wat is er nou erg aan, het is hun eigen schuld. "Wie de bal paast kan hem terug verwachten"
 
Mja we zijn nu in nederland en niet in Ierland/Israel etc...

En in Nederland springt de Islamitische groep er bovenuit.
Als je globaal gaat kijken zal het best gelijk op gaan.
 
Beerke said:
als ik jou was ging ik op zoek naar een andere godsdienst leraar!! extreme katholieken zijn wel degelijk net zo erg ( Ierland!!!) en kerkelijk gezien mischien wel veel erger!! maar goed, de exacte reden van Moslim fundalisten heeft iig niks te maken met het feit dat ze niks hebben!! verdiep je anders ff in de koran, je gaat nu uit van onze eigen materialistische instelling, de reden dat zei dit doen is gelegen in een idialistische martelaarschap!! maar goed dit is iets heel anders, Feit blijft dat The van Gogh dood is en een markant figuur omwille van waarschijnlijk politieke ( in ieders geval onder het Mom hiervan) niet meer een vrije mening kan uiten.
het klopt wle wat je zegt maar je overdrijft ook wel een beetje. Want Ierland heeft niets te maken met wat er in Noord-Ierland gebeurt. Daar wordt er gevochten om een stuk grond en niet meer om het geloof. Dat zij het daar nu nog wel opgooien is zoeken naar een reden. Want De Church of England en het protestantisme en die strijd is allang voorbij.
En kan jij nu nog een voorbeeld noemen van extreem katholisme(zeg ik dat goed?) die uitgaat van stelselmatig uitroeien van elk andere vorm van geloof. Ik niet. Misschien dat jij er 1 weet? De enige die ik nog weet zijn de kruisvaarttochten in de middeleeuwen.
 
sr-johan said:
Ja idd. piemel de eraf hakken. In turkije word je vinger er ook afgehakt als je bijv. iets steelt. En wat is er nou erg aan, het is hun eigen schuld. "Wie de bal paast kan hem terug verwachten"
Saudi-Arabië.
 
Bas@ICE said:
Mja we zijn nu in nederland en niet in Ierland/Israel etc...

En in Nederland springt de Islamitische groep er bovenuit.
Als je globaal gaat kijken zal het best gelijk op gaan.
Misschien nog wel erger. Want wie zei tijdens de 2000 verkiezingen in Amerika dat hij door God gezonden werd om president te worden van Amerika. En de doden die Amerika op zijn geweten heeft zijn denk ik een stuk hoger.
 
Citaat:
Orgineel gepost door sr-johan
Ja idd. piemel de eraf hakken. In turkije word je vinger er ook afgehakt als je bijv. iets steelt. En wat is er nou erg aan, het is hun eigen schuld. "Wie de bal paast kan hem terug verwachten"

s1abc said:
Saudi-Arabië.
1 pot nat.
 
sr-johan said:
Citaat:
Orgineel gepost door sr-johan
Ja idd. piemel de eraf hakken. In turkije word je vinger er ook afgehakt als je bijv. iets steelt. En wat is er nou erg aan, het is hun eigen schuld. "Wie de bal paast kan hem terug verwachten"


1 pot nat.
Ben ik dus niet met je eens. Vind het ook eigenlijk best wel een achterlijk antwoord. maar zal er wel niet verder op ingaan, is jouw mening.
Is hetzelfde als ik nu zou zeggen, had niet anders van jouw verwacht gezien je avatar dat je van hardcore houdt. En dat maakt je automatisch een racist.
 
waar gaat dit nu ook over.. iemand die Theo neerschiet en neersteekt op zoon wijze houd je niet tegen met het afhakken van een vinger -_-

en trouwens ook niet met het rechtssysteem van de VS
 
s1abc said:
Ben ik dus niet met je eens. Vind het ook eigenlijk best wel een achterlijk antwoord. maar zal er wel niet verder op ingaan, is jouw mening.
Is hetzelfde als ik nu zou zeggen, had niet anders van jouw verwacht gezien je avatar dat je van hardcore houdt. En dat maakt je automatisch een racist.
Grappemaker, als je van hardcore houd ben je niet automatisch een racist :L .
 
Hij is kortom gewoon vermoord omdat hij zich vaak negatief uitliet over Islamieten en Allah, dus moest hij maar dood.

Dat het geloof raar was oké, maar dat het zo moet is wel heel erg.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top