Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Ik sta op de plek waar vanochtend nog mn huis stond.
Zit onder bloed, zweet, tranen.
Hoor de kinderen gillen, en kapot geschoten ramen.
Ben buiten banger dan binnen.
En fuck wie er gaat winnen.
Ik weet niet eens meer hoe het is begonnen.
Ik zie dat dit land naar zijn einde gaat.
 
Ruben_09 said:
Dus wat ? Je laat alles over je heen komen ?

Nee, dat zal niet gebeuren als iedereen een beetje logisch blijft nadenken. Want het enige wat je krijgt door die kreten van de meeste hier is twee groepen tegenover elkaar. Dan lijkt het misschien alsof je niet over je heen laat lopen maar je bent ook de schuldige dan dat het zover is gekomen.
 
Laat ik het zo zeggen: Jij krijgt een klap van iemand... Dan wat doe je dan ?

Mijn mening is om hem 10x zo hard terug te stoten
 
De Nederlandse bevolking niet hoor ;). Wij laten ons gewoon slaan, of geven een straf wat nergens op slaat. Maargoed je hebt gelijk over dit topic het suckt keihard :)

Volgende keer gewoon doen wat je denkt kan toch hier allemaal +ralf+

Dus mocht je een pistool op zak hebben. Schiet, schiet en nog een schieten!!!
 
Ruben_09 said:
Laat ik het zo zeggen: Jij krijgt een klap van iemand... Dan wat doe je dan ?

Mijn mening is om hem 10x zo hard terug te stoten
Tuurlijk sla je terug, maar daar gaat dit niet om.
Want er is meestal ook een reden.
Maar ik ga wel met je mee, maar dan heb ik ook een vraag aan jou.
Stel je bent om niks geslagen want daar gaan we nu ook vanuit want als je geslagen bent om een reden die te begrijpen valt moet je ook niet zeuren. Risico van het vak laten we het dan maar zeggen.
Maar je bent dus om geen reden geslagen, ga jij de volgende keer dat je een willekeurig persoon die je tegenkomt ook zomaar slaan? er is totaal geen reden voor etc...
 
s1abc said:
Maar je bent dus om geen reden geslagen, ga jij de volgende keer dat je een willekeurig persoon die je tegenkomt ook zomaar slaan? er is totaal geen reden voor etc...

Nee je hebt gelijk, ik zou dat niet doen. Ik ga niet zelf actie ondernemen maar als bij mij iets gebeurd dan handel ik terug
 
Ruben_09 said:
Nee je hebt gelijk, ik zou dat niet doen. Ik ga niet zelf actie ondernemen maar als bij mij iets gebeurd dan handel ik terug
En dat mag helaas niet door onze regelgeving in NL. Of je het daar mee eens bent of niet, je hebt je hier aan te gehoorzamen. Ik vind het zelf ook maar raar soms. Maar aan de andere kant ook weer goed. het moet ons onderscheiden van de "beesten".
En je wilt dus dit allemaal ondermijnen door eigen rechter te gaan spelen. Dan trap je dus alles waarvoor je strijdt onderuit. Want je houdt toch de Nederlandse trots omhoog en alles waar het voor staat?
 
Wat was et weer , ja jullie weten wat ik bedoelen , Nederland moet maatregele voor zulke aanhangers invoeren want dit gaat echt te ver! je kan je mening niet meer uiten hierzo , ik ga me niet loslaten want dan krijg ik grote point voor oa racisme
 
Dit wisten we toch al lang. Wij moeten maar tolerant zijn, maar die tolerantie kwam nooit van twee kanten. Vraag me af wie eerder vermoord word, Wilders of Hirsi Ali.
 
mad max said:
Dit wisten we toch al lang. Wij moeten maar tolerant zijn, maar die tolerantie kwam nooit van twee kanten. Vraag me af wie eerder vermoord word, Wilders of Hirsi Ali.
Misschien ben jij wel de volgende....En dan gewoon op straat door een Nederlandse jongen omdat jij er wat van zegt omdat ie wat op straat gooit. het is trouwens "in memory of..." niet memmory
 
Maar ik heb het nu over politici die met de dood bedrijgt worden omdat ze voor hun mening uit komen. Dat is veel gevaarlijker. Vrijheids van menigs uiting is het belangrijkste. Ik heb niks tegen Marokkanen hoor. Ik wil niet generaliseren maar er is nu eenmaal een groep die dit doet, net zo goed als er van de christelijk fundementalisten op de veluwe zitten. Die zijn alleen nog niet begonnen mensen met een andere mening te vermoorden.
 
S1abc: Wie zijn het nou het meest? , 90% van zulke gebeurtenisse in nederland wat zijn het dan? juist ik ga et niet noemen maar me ouders zeggen het nu ook , eerst keek ik er heel anders naar , na een tijd zijn ze nu racisticer dan ik had verw8 , en dat vind ik niet gek ook dat iedereen zo erover denkt als het zo door blijft gaan
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top