Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Z-town A3r0x said:
Ach jah waarom niet met z'n allen marrokanen vermoorden. Je gedraagd je goed je bent na 2 jaar en een half jaar tbs er toch weer van af. Sneu kut volk...

Respect voor je gedurfde uitspraak maar pas idd op dat jij niet wordt gepakt door zo'n hond. Scooterrijdend nederland zou ook heel wat beter af zijn zonder dat volk. Reden er veel meer gelukkige jongens op hun scooter rond op meetings. Ipv dat de onderdelen van de gegapte scooters op marktplaats door ene ali of mohammed worden aangeboden.
 
Kijk het is simpel. Die mensen komen hier naar nederland wat doen ze Niks. Mijn ouders zijn zelf van Indonesische / Molukse afkomst maar ben Christelijk / Protestants opgevoed. Maar ik snap Niet waarom die Islamiten hier naar Nederland komen met het idee goed leven. Zij kunnen het dan goed vinden maar ze verzieken het voor anderen "Ons" ten eerste is er een grote groep die niks doet dan alleen de buurt verzieken. Ten Tweede werkt die grote groep ook niet eens fatsoenlijk tot niet en leven ze van onze verdiende centen. en Ten 3e halen ze acties zoals dit uit. Mijn mening erover. Als ze hier naartoe zijn gekomen en niet werken maar dit soort dingen doen en van onze centen leven zet dan a.u.b het land uit dit verziekt het gewoon. Het klinkt hard maar zo zie ik het. En nogmaals ik ben Geen Racist oid maar met dat volk begint het me aardig de keel uit te komen.
 
Als Nederland je lief is; GA.

WOENSDAG DEMONSTRATIE! DE MAAT IS VOL!(02-11-04)

Het platform voor de Vrijheid van Meningsuiting, bestaande uit vele Fortuynisten, partijen en groeperingen vanuit het gedachtegoed van Pim Fortuyn, organiseert woensdagavond 3 november een grote manifestatie met als thema DE MAAT IS VOL! De stad Amsterdam is hiervan al in kennis gesteld.

De manifestatie is dus niet vanavond al, maar morgenavond! Dit zodat er massaal mensen kunnen komen (vervoer regelen e.d.) om duidelijk te maken: DE MAAT IS VOL!

Datum: woensdag 3 november 2004
Locatie: Dam te Amsterdam
Tijd: 19.00-20.30uur
Aantal deelnemers: ruim 1000 deelnemers

Directe aanleiding voor deze actie is de moord op Theo van Gogh hedenochtend, de zoveelste in een lange rij aanslagen en aanvallen op de democratie en de vrijheid van meningsuiting. Het platform ontvangt vele woedende reacties van Nederlanders die zich afvragen waarom de overheid hem niet heeft beschermd; onze bestuurders hebben blijkbaar niets geleerd van de moord op Pim.

Het platform eist ook het aftreden van de verantwoordelijke burgemeester en Minister die niet voor bescherming hebben gezorgd.

Namens het Platform voor de Vrijheid van Meningsuiting
platformvrijheid@hotmail.com
 
'zij' zitten wel te zeuren dat er steeds meer haat is tegen hun, maar hoe zou dat nouw komen?? ze maken het er tenslotte zelf naar...
Persoonlijk heb ik genoeg van dat volk en mogen van mij elke buitenlander die een fout maakt meteen het land uitzetten... maarja het Nederlandse volk telt niet... de politiek vind dat we de barmhartige samiritaan uit te hangen... vluchtelingen kan ik goed begrijpen... maar er komen nu zoveel allochtonen door familiereunie e.d. dat Nederland straks zelf een ander land is...

Ze lokken het steeds meer uit, en uiteindelijk heb je kans dat er iets springt.. en dan krijg je de rellen/rassenhaat...
 
Staat er gvd een groepje marokkanen op het journaal op de achtergrond bij het hek te lachen in de straat waar het gebeurd is...
Een nederlandse man die geinterviewt werd zei ook 'en dan staan er hier voor me een paar te lachen...? "
 
Bas@ICE said:
Staat er gvd een groepje marokkanen op het journaal op de achtergrond bij het hek te lachen in de straat waar het gebeurd is...
Een nederlandse man die geinterviewt werd zei ook 'en dan staan er hier voor me een paar te lachen...? "


Die pest marokanen hebben ook totaal GEEN respect :r

Ik vraag me af hoeveel dagen het nog duurt voordat de boel escaleert. De regering roept het volk iig al wel op om de rust te bewaren....
 
STH_Helmig#21 said:
Respect voor je gedurfde uitspraak maar pas idd op dat jij niet wordt gepakt door zo'n hond. Scooterrijdend nederland zou ook heel wat beter af zijn zonder dat volk. Reden er veel meer gelukkige jongens op hun scooter rond op meetings. Ipv dat de onderdelen van de gegapte scooters op marktplaats door ene ali of mohammed worden aangeboden.

Mja en weetje wat het echte irritante is.. Die marrokkaanse jongetjes zijn op zeeer jonge leeftijd al agressief.. en als je er dan wat van zegt dan druipen ze af.. om daarna met grote broer mohammed bij je op de stoep te staan.. Nja.. dan zal 1 marokkaan niet zo'n groot probleem zijn.. maar ik weet dan gewoon dat daarna weer iemand (of meer) komt.. En ze lossen alles op door middel van geweld.. als ze nu gewoon eens hun mening zouden geven en met argumenten komen.. :rolleyes: maar hun enige argumenten zijn hun vuisten.. ;/
Dat vind ik dan jammer.. Ik vind dat je allochtonen in het algemeen gewoon hebt te respecteren want het zijn ook mensen.. maar ik vind dus wel dat ze zich naar de regels van de nederlandse wetten moeten gedragen net zoals elk ander nederlands burger.. en niet zeggen van: IN ONS LAND IS NORMAAL IEMAND NIET GELOVEN IN ALLAH OF KRITIEK ALLAH DUS JIJ DOOD dus hier ook maar.. erg krom.. en naar nl komen: IS GOEDE LAND AARDIG MENS WIJ EIGEN LAND BIJNA DOOD.
:rolleyes:
 
Meneer Cohen wilde verzamelen @ de Dam vanavond om te praten over de vrijheid van meningsuiting.Zou me niks verbazen als er rellen komen....
 
Bas@ICE said:
Meneer Cohen wilde verzamelen @ de Dam vanavond om te praten over de vrijheid van meningsuiting.Zou me niks verbazen als er rellen komen....

Ze willen een rumoerige herdenking, zou me nix verbazen als het uit de hand loopt idd. Ik snap alleen niet dat herdenkingen altijd op de dam zijn, dat is namelijk gelijk DE plek om veel schade aan te richten.....
 
STH_Helmig#21 said:
Respect voor je gedurfde uitspraak maar pas idd op dat jij niet wordt gepakt door zo'n hond. Scooterrijdend nederland zou ook heel wat beter af zijn zonder dat volk. Reden er veel meer gelukkige jongens op hun scooter rond op meetings. Ipv dat de onderdelen van de gegapte scooters op marktplaats door ene ali of mohammed worden aangeboden.

Inderdaad. Ik kwam altijd wel eens op een illegale meeting, hier in Almere. Waren er altijd een stelletje marokanen met opgefokte scooters die daar stoer liepen te doen met hun gejatte spullen. Een keer werd er een nederlandse jongen beschuldigt van het jatten van de scooter van de vriendin (de vuile marokanenhoer dat het was) van een van die gasten, en begonnen ze hem met zn allen in elkaar te slaan. Ze riepen zelfs vuile dief. Ik had echt zoiets van hou je kankerkop jij bent hier de dief. Gelukkig werd die jongen wel geholpen door de rest. En er waren ook een hoop verhalen van dat die gasten snachts mensen op stonden te wachten om hun scooter af te pakken. En een keer is een van die marokanen op zn bek gegleden, scooter gleed tegen bankje met paar meisjes erop, been helemaal kapot van een van hen. Dus die gast probeerde weg te komen, maar een nederlandse jongen heeft hem van zn scooter getrapt en overgeleverd aan de politie.


En dan nu dus weer van Gogh vermoord. Waarschijnlijk dus omdat hij een film heeft gemaakt samen met Hirshi Ali over hoe moslimvrouwen ongeschikt zijn aan mannen en hoe zij mishandeld worden. Ik vond het erg goed van hen, ze lieten zien dat er gewoon dingen staan in de koran die niet kunnen in deze wereld. Maar van Gogh moet het dus weer met zijn leven bekopen. En Hirshi Ali evengoed, als zij niet 24 uur per dag onder bewaking ging.

Er moet nu echt een eind aan komen. Als nog een keer een moslim een nederlander aanraakt met een reden als dit met van Gogh, ben ik extreem rechts. En dan zal ik ze krijgen ook.
 
tjah... maar het is dan ook een bekende en grote plaats waar je met meerdere mensen een goed beld kan laten zien hoeveel mensen er tegen zijn, ipv ergens in een straatje te gaan staan.. :rolleyes:
 
Tja.. het is centraal in amsterdam.. kan me niet indenken waar het ergens anders zou moeten plaatsvinden.. vind het zo herkenbaar.. als iemand zegt: het is bij de dam in amsterdam... dan weet 9/10 mensen waar en hoe ze er moeten komen..
 
Jesse@BlueSR said:
ONGELOFELIJK...........

6 mei 2002 Fortuyn vermoord om wat hij zei
2 nov 2004 v Gogh vermoord om wat hij zei

Negenhonderd en elf (9/11) dagen tussen vandaag en de moord op Pim Fortuyn.


Dit las ik kweet nie of het waar is niet nageteld maarja zet je aant denken.


Kweet echt niet waar het heen gaat met dit land, ik vind het ook helemaal niet gek dat ik zelf ook rechtser word en zeer velen met mij. Tword tijd dat de 'Nederlanders' eens laten zien dat we dit niet meer pikken.



ik heb t ff nagerekend.. en het is precies 911 dagen :S , wat hebben ze met dat nummer?!?!?!
 
air2air said:
ik heb t ff nagerekend.. en het is precies 911 dagen :S , wat hebben ze met dat nummer?!?!?!
Puur toeval.. vind het kansloos om dan allemaal complotten te gaan bedenken..

/edit: Als het iemand van al qaida was geweest.. dan zou je nooit nog iets van theo van gogh hebben teruggevonden.. dan was dr een boeing 747 op zn giecheltje gevlogen.. :|
Misschien zou het nog wel minder pijn hebben gedaan dan 2 messen in zn lijf choppen en dan nog es 6 kogels erbij jassen..
Dat is echt TE ernstig en ik zou wel eens willen weten wat er op dat briefje stond..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top