Theo van Gogh dood?

Status
Not open for further replies.
Ruben_09 said:
Beetje verkeerde zin, ik doel meer op de Marokks die erbij zijn en zich positief naar de verdachte keren en het juist grappig vinden van wat er is gebeurd

Misschien zijn die aanhangers nog wel erger dan een zo`n gek.

Tinne..
 
te ziek voor woorden

eerst pim nu theo, echt belachelijk dat we hier niks verkeerds over moslims mogen zeggen.

we hebben dr een miljoen van is ons, das ook te ziek voor woorden, ze zijn niet allemaal slecht, maar een minder geweld zal geen kwaad kunnen.
Het is toch te gek voor woorden dat we in ons eigen land moeten opassen wat we zeggen? ( verder ga ik maar niks zeggen voor het echt verkeerd wordt opgevat )

laat Theo in vrede rusten
 
InsaneMalebrain said:
F*ck die andere cultuur! Dat is altijd het 'excuus'..
Ja klopt.. maar ik heb mn post ff ge-edit.. dus zie vorige pagina onderaan ff.. :)

Maar dit is idd ook een kansloos excuus.. maar wel 1 die het altijd doet bij de rechter
 
chezzmo said:
Ik doel ermee dat hij al in de gaten werd gehouden als tereurverdachte...

Volgens mij niet :D Weet niet of je de toespraak van Cohen, en nog 2 andere lui van. Hoofdcommisaris en nog 1

Maar de verdachte stond alleen bekend om een paar kleine misdrijven verder niks
 
Frico^DeliX said:
Andere cultuur.

Maar dat dat mogelijk is onze samenleving (het is zo, weet ik), maar hoe kan dat? hoe kan je met zulke denkbeelden rondlopen en niet opgemerkt worden? en er schijnbaar niemand is die er iets aan wil doen, je wilt `helpen`. Ik bedoel, zo`n gast heeft familie, vrienden, zit mss wel ergens op school oid. En niemand ziet dat? niemand reageerd? Dat is denk ik wel een groot probleem. Niet aangepast dus. (als je dat van je cultuur meekrijgt en behoudt)

Tinne..
 
Die cultuur hoord hier niet en dat moet Nederland eens gaan begrijpe! als het zo door gaat komt er een oorlog tussen de blanke en de zwarte , want hoelang kan dit doorgaan zonder slag of stoot? niet lang , ik zo graag op dit moment zo'n ... eens ff wat manieren leren hoe sterk die ook is , mja dan ga je zelf de bak in

Nederland doe er wat aan want ik voorspel zker iets veel ergers dan alleen zulke moorden er gaat een tijd komen dat er serieus gevochten gaat worden tusse nederlanders en de zwarten

Netzoals in andere landen 2 culturen tegen elkaar vechten
 
Veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden...

Dit gaat echt te ver dit, niet normaal. Heb niks tegen die mensen die zoiets doen, maar dit slaat nergens op... gaat alleen maar om het geloof zoiets...:(
 
Weer een moord,
Weer een moord op iemand die zijn mond niet wou houden,
weer een moord op iemand die de der gewoon eerlijk vooruit kwam,
weer een moord komt der nou nooit een einde aan??

weer zo'n kut couscouseter.
 
Idd... het wordt steeds gekker en gekker. Dit moet echt gaan stoppen want anders hebben we binnen nu en 5 jaar een burgeroorlog.

Theo ken ik helemaal niet... ik hoorde wel dat hij een film had gemaakt waarin de islam echt heel erg beledigd werd. Zoals naakt bidden e.d. Ik weet niet wat hiervan waar is, maar niemand heeft het recht om een medemens te vermoorden. Wat er ook gebeurt.
 
En jongens ff voor de duidelijkheid... de islam heeft er bijna niks mee te maken.

99% van dit soort gevallen zijn de daders Marokannen. Terwijl Turken ook islamitischs zijn. Het ligt gewoon puur aan de opvoeding van de Marokanen
 
ja maar vaak zeggen ouders ook over hun zoon bv, ja ik vind wat hij gedaan heeft goed, alla zal wel trots op em zijn |( :r

zoals gister op het journal van een knul die een zelfmorod aanslag pleegde (weer zijn moslim strontbal offcourse)


en met die doodgeschote leraare viere de marokane een feestje en met pim foruyn ook zo en nu deze keer ook weer...
 
Jullie praten wel over zwarten ed, allemaal dit, allemaal dat.
Maar als ze het allemaal waren, dan was het een ander vehaal hierzo.
We mogen van geluk spreken dat ze het niet allemaal zijn. Dan zou je het een invasie ofzo kunnen noemen...
(best generaliseren zo :rolleyes: )

Het zijn de extremen, die gedachtes krijgen te horen, behouden en vergroten zonder dat `wij` het merken. Als je zorgt dat die gedachtes niet geaccepteerd worden door ons, en vooral door hun omgeving. Want die doen niets dus. Dan ben je al een heel eind.

Tinne..
 
70ccAerox said:
En jongens ff voor de duidelijkheid... de islam heeft er bijna niks mee te maken.

99% van dit soort gevallen zijn de daders Marokannen. Terwijl Turken ook islamitischs zijn. Het ligt gewoon puur aan de opvoeding van de Marokanen


ja marokanen zijn de mensen met geweld, en turken meer de mensen 'ik niet begrijp' en 'mag alles' maar ze gebruiken minder snel geweld.

Dr moet idd eens iets aan die achterlijke gedrag gedaan worden, want dit gaat echt te ver...
dit als de 2 persoon die hardop zn mening gaf, hoeveel van de 14 miljoen echte nederlanders denk het zelfde?? ik denk zon 90%
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top