Theo Zonder Discriminatie (discussie Dus Wees Netjes In Je Taalgebruik)

ik geloof

  • wel

    Votes: 45 22.8%
  • niet

    Votes: 152 77.2%

  • Total voters
    197
izimo491 said:
maare dude iech spreek aoch mestreechs en zien genog marokanen en turken heij dee t aoch kinnen huur mer t gewoen neet praote tege diech of ene aandere sjeng ;) maargoed ik geef je ook gelijk wat betrefd de mense die hier zijn en nix uitvrete die moge van mij ook weg ;)

WABLIEF??? in NEDERLANDS graag.
 
franky said:
WABLIEF??? in NEDERLANDS graag.
hij wilde eff bewijzen dat ie ook dialect spreekt ;)
maare daar ging het mij ook niet om had het ook niet specifiek op jou, ken genoeg buitelanders die maastrichts praten, maar nog veel en veel meer die het niet praten, sterker nog; niet eens Nederlands praten..
 
hoor nu van paar kleine kinderen van die school. Zo kan ik niet werken want soms ben ik gewoon bang. Hij heeft ook wel gelijk. Maar doet me denken aan dat bejaarden etc. Ook bang zijn als ze langs een groep medelanders lopen. Het is natuurlijk heel fout om dit zeggen maar zit wel een kern van waarheid in.
 
in kanaleeiland een wijk in utrecht waar bijna 90% allochtoon is door goedkope huur flats..

is de criminaliteit HOGER in % dan in de rest van het utrecht.

Na de in de brand gestoken moskee(wat ook te vergaat),
hangt er nu ook een dreiging bij de kerken in de buurt van veel moslims.


om ontopic te komen theo mog de islam niet .. .
maar hij had iets tegen ALLE godsdiensten.

vergelijking

pim ---> theo
Theo -- > pim

hadden iets tegen de islam...
ach dan schiet je ze tog dood ..


is dat hoe je in deze maatschapij verder gaat ..

ik zag in een msn naam staan .."religie word onze ondergang"

maar het is wel zo....
 
is ook zo, daarom zeg ik stop het nu het nog te stoppen valt, spijt me voor de "buitenlanders" en tis niet persoonlijk bedoeld...(want kweet dat er ook wel goeie zijn) maar het beste was geweest als ze nooit dit land in waren gekomen, dus misschien moet eens iets aan dat feit gedaan worden, tuurlijk de wereld is van iedereen.. maar laat op zijn minst nu GEEN ENE buitenlander meer binnen, en daarbij is heel nederland veel te bang, ik vergelijk het wel eens met mijn hond, hij kan soms tege je grommen en blaffen dat je er bang van word, maar pak je m bij zijn nekvel en schreeuw je eff flink tegen hem dan zie je m toch wegkruipen.. denk dat dat hierbij hetzelfde werkt, in de eerste instantie lijkt het onmogelijk en zijn mensen veel te bang, maar als je gewoon voet bij stuk houd en hard optreed weet ik zeker dat dit op te lossen valt.
maja dat hoef je niet te verwachten van ons kabinet.. hard optreden.. mja tegen scooters misschien jah ;)
 
ric_0209 said:
is ook zo, daarom zeg ik stop het nu het nog te stoppen valt, spijt me voor de "buitenlanders" en tis niet persoonlijk bedoeld...(want kweet dat er ook wel goeie zijn) maar het beste was geweest als ze nooit dit land in waren gekomen, dus misschien moet eens iets aan dat feit gedaan worden, tuurlijk de wereld is van iedereen.. maar laat op zijn minst nu GEEN ENE buitenlander meer binnen
Dit is echt weer zo'n ondoordachte bullshit. Niemand meer binnenlaten? Zeg je dat ook tegen mensen die gevlucht zijn uit hun land omdat ze anders vermoord worden?
En misschien komt het wel door mensen zoals jou die buitenlanders minderwaardig vinden. Want als jij je zo bekrompen opstelt kan je ook niet verwachten dat iemand kan integreren.
 
zenith98 said:
in kanaleeiland een wijk in utrecht waar bijna 90% allochtoon is door goedkope huur flats..

is de criminaliteit HOGER in % dan in de rest van het utrecht.

Na de in de brand gestoken moskee(wat ook te vergaat),
hangt er nu ook een dreiging bij de kerken in de buurt van veel moslims.


om ontopic te komen theo mog de islam niet .. .
maar hij had iets tegen ALLE godsdiensten.

vergelijking

pim ---> theo
Theo -- > pim

hadden iets tegen de islam...
ach dan schiet je ze tog dood ..


is dat hoe je in deze maatschapij verder gaat ..

ik zag in een msn naam staan .."religie word onze ondergang"

maar het is wel zo....

pim is NIET DOOR EEN ISLAM/MOSLIM neergeknald
 
s1abc said:
Dit is echt weer zo'n ondoordachte bullshit. Niemand meer binnenlaten? Zeg je dat ook tegen mensen die gevlucht zijn uit hun land omdat ze anders vermoord worden?
En misschien komt het wel door mensen zoals jou die buitenlanders minderwaardig vinden. Want als jij je zo bekrompen opstelt kan je ook niet verwachten dat iemand kan integreren.

zijn toch zat landen dichterbij hun land waar ze heen kunnen???

maar nee we gaan naar nederland daar kunnen we geld verdienen.
 
Dat klopt voor een heel groot gedeelte wel. Toen de lpf in de regering zat riepen ze alleen nog maar dat ze niemand meer binnen gingen laten. Meteen daalde het aantal aziel aanvragen met de helft. Als je echt aan het vluchten bent kom je toch wel. Dus zoiezo de helft hoeft hier niet te komen.
 
s1abc said:
Dit is echt weer zo'n ondoordachte bullshit. Niemand meer binnenlaten? Zeg je dat ook tegen mensen die gevlucht zijn uit hun land omdat ze anders vermoord worden?
En misschien komt het wel door mensen zoals jou die buitenlanders minderwaardig vinden. Want als jij je zo bekrompen opstelt kan je ook niet verwachten dat iemand kan integreren.

dit vind ik dus eerder bullshit.. dus iemand kan niet integreren als ik me op deze manier opstel? ik zie genoeg aan de uitstraling van iemand als ik iets heb is het wel mensenkennis, dus als zo een buitenlander mij iets vraagt wat een normale vraag is ofzo zal ik diegene wel helpen ofzo, maar ik zie niet precies wat je bedoelt? integreren doe je alleen, zou mooi zijn als we ze ook nog gingen helpen.. wij moeten ook alles op eigen houtje doen en leren, het zijn volwassen mensen we hoeven ze niet te betuttelen en vertroetelen als baby's.
en sorry dat ik het zeg, maar ja ookal zou iemand dan misschien vermoord oid worden ik zou diegene terug sturen, ik weet hoe dat klinkt maar de wereld tegenwoordig is nou eenmaal hard en het is nou eenmaal niet eerlijk verdeeld, get used to it..!
daarbij, als ik zo een buitelander was dacht ik natuurlijk precies het tegenover gestelde, dat weet ik ook wel, dan zou ik ook graag nederland in willen, maar het is gewoon zo dat culturen en geloven mixen een grote ramp word! tuurlijk mag er meningsverschil zijn, maar sommige mensen zijn te radicaal, sommige geloven zijn te radicaal, daarom moet je die gewoon mooi isoleren in een land als turkije of whatever en kunnen ze daar lekker elkaar afschieten als ze iemand met een eigen mening zien.

zoals eerder in dit topic ook al werd gezegd.. denk je dat ik met deze mening geboren ben? nee tuurlijk niet! zo word je gemaakt door de maatschappij, alles wat je om je heen ziet en hoort.
ik denk dat andere mensen die hier anders over denken gewoon niet meegemaakt en gezien hebben wat ik meegemaakt en gezien heb, dus dan is het makkelijk praten..

daarbij denk ik ook dat de mensen steeds banger worden.. mensen geven die figuren gewoon gelijk omdat ze bang zijn en ze weten dat zolang ze dezelfde mening als die hebben er niks met ze gebeurd, nou ik blijf mooi bij mijn mening! :)
 
zenith98 said:
in kanaleeiland een wijk in utrecht waar bijna 90% allochtoon is door goedkope huur flats..

is de criminaliteit HOGER in % dan in de rest van het utrecht.

Na de in de brand gestoken moskee(wat ook te vergaat),
hangt er nu ook een dreiging bij de kerken in de buurt van veel moslims.


EDIT/

de kerk is gister avond om 11 uur in brand gestoken met gelukkig alleen matrielle schade is 2de keer binnen een jaar ..
 
Dat met dat in de brand steken van elkaars kerken/moskeeën gaat nog eens een keer echt goed fout. Zou me niks verbazen als ze eens een kerk vol met mensen opblazen of in de brand steken.
Wat ik dus grote onzin vind is dat al die moskeeën met hun grote bek nu ineens volledige politie bescherming eisen. Dat had theo niet eens en nu moeten we het hun inneens op commando geven? Dacht het niet. Bescherm eerst de kerken dan maar.
 
s1abc said:
Dit is echt weer zo'n ondoordachte bullshit. Niemand meer binnenlaten? Zeg je dat ook tegen mensen die gevlucht zijn uit hun land omdat ze anders vermoord worden?

Als vluchteling ben je al blij met een een buurtland, DAN VLIEG JE NIET RECHTSTREEKS NAAR NEDERLAND. Als je in irak gezocht word ga je naar iran enzo.
Dus grensen alleen open voor engeland,belgie,en duitsland.
 
Back
Top