Theo Zonder Discriminatie (discussie Dus Wees Netjes In Je Taalgebruik)

ik geloof

  • wel

    Votes: 45 22.8%
  • niet

    Votes: 152 77.2%

  • Total voters
    197
Haagze sf2 said:
Niet alleen in nederland zuigt het dus..
belgie kiest het vlaamsblok.
vlaamsblok wordt tegroot de mensen verbieden het vlaamsblok.
DAN LEEF JE DUS GVD NIET IN EEN DEMOCRATIE!! als je land iets wilt en jij verbied dat!

en die gast die theo vermoorde was dus lekker met vervroegd pensioen. en heeft de gun dus kunnen kopen van ONS belastinggeld.

hij was toch erg jong
net afgestudeerd??? of mis ik wat.

GVD vandaag politie krijgt granaat voor hun poten!!!!
ze moeten dat leger terughalen en hier inzetten!!!
eerst hier alles op orde dan pas in irak
 
Mhr rox beter kap je met zulke uitspraken , er willen mensen normaal discusieren , er hangen 10 wanrings boven je hoofd goed genoeg om je bijna te banne

Edit: Enrico was me voor:*

Mja zoals voorspeld stonden dus idd een paar extreem rechtse op die het niet pikte :)
 
het is gewoonweg elke keer raak met die gasten enrico ik word er gewoon knetter gek van, sorry ik zal voortaan wat normaler reageren.

*edit* en remco
 
Het gaat me eerlijk gezegd wat ver allemaal
Kerken in de fik , moskeen , etc.
Kun je zien hoe hoog de woede zit bij de mensen.
Als wilders een deugdelijke partij start , zit hij goed.
Zelfs zonder een partij ,schat maurice de hond hem op 18 zetels.
Nederland is het gewoon zat , ik ken vele mensen die er zo overdenken , in elke leeftijds categorie.
Ik ben zelf niet rechts oid , maar het land gaat kapot , de schuld van de allochtonen ?
Vast niet , maar laten we eerst eens wat tuig het land uit werken , blank tuig inclusief.
Ik weet iig wel , dat als er hier een kerk afbrand , ik de 1e ben die de moskee aansteekt , hoe stoer dat ook mag klinken

''T is genoeg geweest nu , de regering doet niets , dus word het tijd om voor onszelf op te komen.
Gelukkig gebrijpen velen dat inmiddels, jammer alleen dat het op een verkeerde manier word geuit.
 
Opvallend veel scheinheilige wijsneuzen hier trouwens , ik zou jullie wel eens willen horen als je zelf een keer gezeik hebt met het volk waar het nu over gaat.
Ga je dan ook in alle correctheid in discussie?
Ik niet..
 
Voor jezelf opkomen in dit land? Hmm nee , hoe graag je dat zou willen , dan zit je zelf straks in de bak

En kom dan niet met dat hebk er voor over , want als je al is meegemaakt heb hoe et daar binnen is weet je dat je er absoluut niet meer in wil komen wat er ook gebeurd

maarja , Nederland gaat zo idd echt kapot , nog voor oud&nieuw gebeurt er weer wat let maar op
 
tsja nederlanders worden al jaren geterroriseerd in de zin van dat (met name marokkaanse jeugd) ons angst toejagen, laat ze zelf nu maar eens goed schrikken.
 
@gijs
volgens mij bestaat geert's partij al onder de naam: partij wilders. weer iemand met goede iedeeen, dan maar hopen dat hij WEL goed word beschermd :( en nee in ga niet in alle correctheid in discussie :P
 
Ja , en wat doe jij eraan?
In een hoekje zitten janken dat het slecht gaat met nederland.
Kijk ,daar gaat het dus mis ,en daarom word een moslim snel een extremist genoemt,
Simpelweg omdat ze alles overhebben voor land of geloof , zelfs hun dood.

Nou wil ik niet zeggen dat we allemaal ons leven zouden moeten geven voor nederland, maar we hebben gewoon te weinig feeling met ons land.
 
Ja ik weet wat je bedoeld , maar wat KAN je doen?

Als je zelf ingrijpt ben je zelf de lul. Als je jezelf verdedigt ben je nu de dag zelfs al de lul.

nederland is gewoon kut? nouja de regering dan , schiet die balkelende eens een kogel door ze kop , ik bedoel hij verdient het niet maar in mijn ogen meer als theo :)
 
Remco 4 Life said:
Voor jezelf opkomen in dit land? Hmm nee , hoe graag je dat zou willen , dan zit je zelf straks in de bak

En kom dan niet met dat hebk er voor over , want als je al is meegemaakt heb hoe et daar binnen is weet je dat je er absoluut niet meer in wil komen wat er ook gebeurd

maarja , Nederland gaat zo idd echt kapot , nog voor oud&nieuw gebeurt er weer wat let maar op

Heb je het dan al meegemaakt in gevangenis zitten? K bedoel wel de echte gevangenis niet het hokje op het politie bureau. Hier heb je eigen ijskast, bed, tv met cannelplus je kunt playstion/xbox bestellen, tafelvoetbal baantje, darten, je kunt biljarten.... |( |( |( |(
 
Gijs said:
Ja , en wat doe jij eraan?
In een hoekje zitten janken dat het slecht gaat met nederland.
Kijk ,daar gaat het dus mis ,en daarom word een moslim snel een extremist genoemt,
Simpelweg omdat ze alles overhebben voor land of geloof , zelfs hun dood.

Nou wil ik niet zeggen dat we allemaal ons leven zouden moeten geven voor nederland, maar we hebben gewoon te weinig feeling met ons land.

omdat geen enkele christelijk gelovene zichzelf opblaast om in het paradijs te mogen komen, wat volgens moslims het doel is. vandaar dat wij minder feeling hebben, we hebben tenminste het vermogen tot logisch nadenken, omdat wij het niet in onze hoofd halen om zoiets belachelijks te doen. en trouwens wat voor god hebben die moslims als je als doel hebt dood en verderf te zaaien onder de "ongelovigen"
 
Sinister daar gaat het hier niet over , in het hokje zitten is erg , maar binne is het nog erger , ik heb het meegemaakt en hoef ik niet over te discusieren , maar een Ps2 , xbox? koelkast? waar the fuck heb jij gezeten :|

Maarja niet over doorgaan denk? want daar is et topic niet voor
 
mhr_rox said:
het is gewoonweg elke keer raak met die gasten enrico ik word er gewoon knetter gek van, sorry ik zal voortaan wat normaler reageren.

*edit* en remco

Ja, ik word er ook knetter gek van maar daardoor kan ik nog wel gewoon reageren..
 
Inderdaad, en het begint er goed op te lijken dat hier binnenkort een burgeroorlog uitbreekt! Ik ben echt benieuwd wat er morgen allemaal in het nieuws komt, hoeveel kerken en moskeen er zijn afgebrand. Ik weet er nog wel 1 hier in Almere, nu nog vinden waar ik wat semtex kan halen :p. Maar zo gaat het wel denk ik, er zijn genoeg mensen die het niet bij woorden laten en er 's nachts op uit gaan.
 
Remco 4 Life said:
Sinister daar gaat het hier niet over , in het hokje zitten is erg , maar binne is het nog erger , ik heb het meegemaakt en hoef ik niet over te discusieren , maar een Ps2 , xbox? koelkast? waar the fuck heb jij gezeten :|

Maarja niet over doorgaan denk? want daar is et topic niet voor

Maastricht... mja k denk toch dat het hier ook beetje mee te maken heeft. Mensen denken voordat ze een misdrijf begaan, jah we zitten hier toch in het zielige nederland je krijgt bijna geen straf, gevangenissen zijn niet zo heel erg... dusja waarom ook niet...
 
Back
Top