Theo Zonder Discriminatie (discussie Dus Wees Netjes In Je Taalgebruik)

ik geloof

  • wel

    Votes: 45 22.8%
  • niet

    Votes: 152 77.2%

  • Total voters
    197
Verder vind ik het zeer Kut dat een islamitische school word gepakt.
die kleine kinderen kunnen der ook nixs aan doen. Als je iets wilt pakken ( wat ik totaal afkeur daar niet van ) pak dan de moskeeen die aansporen tot de jihad en gevaarlijke preken roepen.
 
Haagze sf2 said:
Als vluchteling ben je al blij met een een buurtland, DAN VLIEG JE NIET RECHTSTREEKS NAAR NEDERLAND. Als je in irak gezocht word ga je naar iran enzo.
Dus grensen alleen open voor engeland,belgie,en duitsland.
Dat ben ik ook wel met je eens dat zoveel mogelijk moet worden opgelost door in de regio eerst oplossingen te vinden. maar vaak hebben die mensen geen keus en pakken ze de eerste beste keus die voor handen is. En Nederland is nou eenmaal hulpzamer dan andere landen. Of dat goed is mag jezelf weten.
 
ric_0209 said:
dit vind ik dus eerder bullshit.. dus iemand kan niet integreren als ik me op deze manier opstel? ik zie genoeg aan de uitstraling van iemand als ik iets heb is het wel mensenkennis, dus als zo een buitenlander mij iets vraagt wat een normale vraag is ofzo zal ik diegene wel helpen ofzo, maar ik zie niet precies wat je bedoelt? integreren doe je alleen, zou mooi zijn als we ze ook nog gingen helpen.. wij moeten ook alles op eigen houtje doen en leren, het zijn volwassen mensen we hoeven ze niet te betuttelen en vertroetelen als baby's.
en sorry dat ik het zeg, maar ja ookal zou iemand dan misschien vermoord oid worden ik zou diegene terug sturen, ik weet hoe dat klinkt maar de wereld tegenwoordig is nou eenmaal hard en het is nou eenmaal niet eerlijk verdeeld, get used to it..![\QUOTE]

Wat ik bedoel is dat jij net zo hard meedoet aan het creeren van een tweekamp in Nederland. Die mensen die dus echt niets meer hebben en geen andere kans meer hebben dan iets in Nederland op te bouwen geef jij ook geen kans. Ik snap dat echt niet, waar is je sociale verantwoordelijkheid?
Neem nou als voorbeeld is aan al die mensen die gevlucht zijn in de tweede wereldoorlog naar engeland, canada,amerika enz. Wat nou als die ook hadden gezegd nee ga maar weer terug, we hebben liever dat je afgemaakt wordt.
En naar mijn mening integreer je niet alleen, want zou jij je kunnen handhaven in een onbekend land met helemaal niets? Betwijfel het....En dat wij alles ook alleen hebben moet doen is ook niet waar, want we hebben niet voor niets een verzorgingsstaat.
 
ehm.. hebben wij dan problemen veroorzaakt in canada amerika of waar ever?
daarbij is ook al vaak genoeg gezegd, echte vluchtelingen gaan naar een land dichterbij, waarom nederland? omdat ze er goeie verhalen over horen! ze horen dat ze hier geen fuck hoeven uit te voeren, altijd de beste (wat je beste noemt) huizen krijgen aangeboden en mogen doen wat ze zelf willen hele dag, hun kinderen opvoeden doen ze ook al niet anders ging het er wel anders aan toe.
en zoals ik net ook al zei, ik wil die mensen opzich wel een kans geven maar ze hebben het er zelf naar gemaakt dat ze die eigenlijk niet verdienen.
en ja, in dit geval vind ik iedereen over een kam scheren niet fout.
neem oostenrijk als voorbeeld, die laten NIKS binnen, en het is toch echt een redelijk welvarend land.. daar gebeurd wel niet zo veel als hier..
 
ric_0209 said:
ehm.. hebben wij dan problemen veroorzaakt in canada amerika of waar ever?
daarbij is ook al vaak genoeg gezegd, echte vluchtelingen gaan naar een land dichterbij, waarom nederland? omdat ze er goeie verhalen over horen! ze horen dat ze hier geen fuck hoeven uit te voeren, altijd de beste (wat je beste noemt) huizen krijgen aangeboden en mogen doen wat ze zelf willen hele dag, hun kinderen opvoeden doen ze ook al niet anders ging het er wel anders aan toe.
en zoals ik net ook al zei, ik wil die mensen opzich wel een kans geven maar ze hebben het er zelf naar gemaakt dat ze die eigenlijk niet verdienen.
en ja, in dit geval vind ik iedereen over een kam scheren niet fout.
neem oostenrijk als voorbeeld, die laten NIKS binnen, en het is toch echt een redelijk welvarend land.. daar gebeurd wel niet zo veel als hier..
de landen waar die mensen vandaan komen hebben toch ook geen problemen veroorzaakt in Nederland?
Veel mensen komen naar Nederland omdat het hier een veilig en rustig land is tot nu toe. Naast het feit dat vaak neit eens keus hebben waar ze terechtkomen. Hoe kan je nou zeggen dat in dit geval over 1 kam scheren niet fout is?Het is echt niet zo dat alles wordt getolereerd hier hoor... En welvaart heeft niets te maken met je vluchtelingenpolitiek.
Kijk dat je vindt dat er eerst iets gedaan moet worden aan de mensen die hier al zijn en dat de integratiemethodes niet succesvol zijn dat kan best kloppen in zekere mate, maar de grenzen helemaal dichtgooien gaat mij echt te ver.
 
ric_0209 said:
waarom nederland? omdat ze er goeie verhalen over horen! ze horen dat ze hier geen fuck hoeven uit te voeren, altijd de beste (wat je beste noemt) huizen krijgen aangeboden en mogen doen wat ze zelf willen hele dag,..
Ben ik metje eens. alleen kunnen die mensen daar wat aan doen??
jij zou in zo'n positie het zelfde doen je geluk in dat "goud" land zoeken.
Het is de nederlandse staat van de afgelopen 25 jaar die zo laks is geweest.
Je kan de mensen die hier zijn nixs verwijten. alleen dat ze zich ook als gast moeten gedragen en niet stelen als de raven.
 
sinister said:
neej, omdat folkert eerder was... :rolleyes: |(

idd :|:|:|:|

maar vandaag op het nieuws hoor ik ineens dat er een islamitische groepering (hoe kan het ook anders :rolleyes: ) terroristische aanslagen in nederland willen gaan plegen waarbij veel nederlanders geraakt zullen worden (denk aan bomaanslagen op grote feesten oid) als wij het gezeik met de kut moskeen niet staken... dus als dit zo doorgaat krijgen we een burger oorlog waar niemand blij mee is :| ik las net dat we beter niemand binnen hadden kunnen laten. daar ben ik het deels mee eens omdat er ook nog genoeg goede buitenlanders tussen zitten maar ook genoeg slechte. ligt dit aan nederland? nee! wij zijn te gastvrij en te welgevend ok... maar moeten al de m*therf*ckers daar dan maar meteen misbruik van maken??? zo krijg je dus hassenraat en om die reden word dus alles over 1 kam gescheerd. mijn idee: doe je iets wat met terreur te maken heeft of heb je 2 paspoorten of kan je niet integreren of wat dan ook, alles wat ook maar TE slecht voor woorden is? opdonderen! gelijk korte metten mee maken! wij buigen niet voor terrorrisme en dat moeten we ook never nooit doen!
 
-je moet NU ook meteen de grens dichtgooien.
-iedereen met dubbel paspoort (goed je wil daar bij horen?? rot op naar dat land...) laten kiezen of nederlands paspoort afnemen (zeker na een misdaad,afnemen)
-die radicale moskee dichtgooien
-inburgering zodanig verplichten dat je nederlands MOET kunnen spreken en verstaan binnen een jaar , zoniet raus!!
-straffen verhogen
-verbieden dat je allochtone wijken krijgt , gemengd in wijken .

ook is er na aanleiding van die brandbon in die school al een bedreiging ze willen een bom laten ontploffen in een winkelcentrum

als ze dat flikken moet je als regering een volle moskee platbombarderen

nu aanpakken die handel

wat ik zeker weet is:

nu heb je 1 miljoen turken/marrokanen op 16mil nederlanders, over 30 jaar wss 50 50
dan zijn we te laat

en ik koop een flink wapen als hier de pleuris uitbreekt in de nabije toekomst.
 
mhr_rox said:
idd :|:|:|:|

maar vandaag op het nieuws hoor ik ineens dat er een islamitische groepering (hoe kan het ook anders :rolleyes: ) terroristische aanslagen in nederland willen gaan plegen waarbij veel nederlanders geraakt zullen worden (denk aan bomaanslagen op grote feesten oid) als wij het gezeik met de kut moskeen niet staken... dus als dit zo doorgaat krijgen we een burger oorlog waar niemand blij mee is :| ik las net dat we beter niemand binnen hadden kunnen laten. daar ben ik het deels mee eens omdat er ook nog genoeg goede buitenlanders tussen zitten maar ook genoeg slechte. ligt dit aan nederland? nee! wij zijn te gastvrij en te welgevend ok... maar moeten al de m*therf*ckers daar dan maar meteen misbruik van maken??? zo krijg je dus hassenraat en om die reden word dus alles over 1 kam gescheerd. mijn idee: doe je iets wat met terreur te maken heeft of heb je 2 paspoorten of kan je niet integreren of wat dan ook, alles wat ook maar TE slecht voor woorden is? opdonderen! gelijk korte metten mee maken! wij buigen niet voor terrorrisme en dat moeten we ook never nooit doen!

onze regering is te soft
 
franky said:
-je moet NU ook meteen de grens dichtgooien.
-iedereen met dubbel paspoort (goed je wil daar bij horen?? rot op naar dat land...) laten kiezen of nederlands paspoort afnemen (zeker na een misdaad,afnemen)
-die radicale moskee dichtgooien
-inburgering zodanig verplichten dat je nederlands MOET kunnen spreken en verstaan binnen een jaar , zoniet raus!!
-straffen verhogen
-verbieden dat je allochtone wijken krijgt , gemengd in wijken .

ook is er na aanleiding van die brandbon in die school al een bedreiging ze willen een bom laten ontploffen in een winkelcentrum

als ze dat flikken moet je als regering een volle moskee platbombarderen

nu aanpakken die handel

wat ik zeker weet is:

nu heb je 1 miljoen turken/marrokanen op 16mil nederlanders, over 30 jaar wss 50 50
dan zijn we te laat

en ik koop een flink wapen als hier de pleuris uitbreekt in de nabije toekomst.

Mn vader is politie agent, komt vaak bij buitenlanders thuis.. :rolleyes:
Dan komt ie daar binnen en moeder spreekt dan 3 woorden nederlands, en vader praat er 9 |( Die mensen moeten er gewoon voor kiezen, of fatsoenlijk abn leren of er gewoon meteen uit!
 
@ sinister: idd

vraagt je pa bijv. aan die vrouw: kent u deze man op de foto?
zegt die vrouw: moet ik eerst aan mijn man vraag :|

@franky: onze regering is idd te soft, maar daar hoeven die gasten geen misbruik van te maken! en je hebt het over 1 radicale moskee, maar er zijn er meerdere (in nl en de hele wereld uiteraard) en je hebt het er ook over dat de pleuris hier in de toekomst uit zou kunnen breken.... die toekomst lijkt steeds dichter bij te komen helaas en ik zou precies zo reageren als jij (als ik op zo'n moment hier zou blijven wonen) oftewel een gun kopen en het recht in eigen handen nemen ja omdat de nederlandse regering er nouwelijks wat aan doet :|

ik las trouwens net ook dat zwitserland geen enkele buitenlander binnenlaat... als ik goed duits zou praten zou ik daar wel heen willen maar helaas spreek ik voor geen messer deutsch.
 
mhr_rox said:
@ sinister: idd

vraagt je pa bijv. aan die vrouw: kent u deze man op de foto?
zegt die vrouw: moet ik eerst aan mijn man vraag :|

@franky: onze regering is idd te soft, maar daar hoeven die gasten geen misbruik van te maken! en je hebt het over 1 radicale moskee, maar er zijn er meerdere (in nl en de hele wereld uiteraard) en je hebt het er ook over dat de pleuris hier in de toekomst uit zou kunnen breken.... die toekomst lijkt steeds dichter bij te komen helaas en ik zou precies zo reageren als jij (als ik op zo'n moment hier zou blijven wonen) oftewel een gun kopen en het recht in eigen handen nemen ja omdat de nederlandse regering er nouwelijks wat aan doet :|

ik las trouwens net ook dat zwitserland geen enkele buitenlander binnenlaat... als ik goed duits zou praten zou ik daar wel heen willen maar helaas spreek ik voor geen messer deutsch.


bij mij in het blok (ongeveer30 huizen) zijn er al 10 VOLWASSENEN die een gun willen :P

zeker ga ik of geen kids nemen of verkassen naar buitenland voor de veiligheid
 
franky said:
zeker ga ik of geen kids nemen of verkassen naar buitenland voor de veiligheid

idd moet je kijken hoever het al moet komen :| beter word er een soort van organisatie opgericht die vecht tegen geweld omdat het domweg op geen enkele andere manier opgelost kan worden. beetje hetzelfde als de film swordfisch (met john travolta) die doen precies hetzelfde :P
 
duits is te leren:P:P

maare als ze een winkelcentra willen opblazen als wraak dan gaat het nog veeeeeeeel verder

dan heb je binnen een jaar OORLOG
 
trouwens die gast die theo doodstak leefde van een uitkering :|

als je je dan niet wilt aanpassen en geen kritiek kan hebben leef dan gvd ook niet van de staatskas
 
Ik hoop niet dat ze een winkelcentrum opblazen want dan word het gewoon een kleine burgeroorlog. Als ze dat doen dan escaleerd de boel pas echt.
 
Maar nu blijkt ook dat die slappe kut aivd alweer een gigantisch lek heeft. Info over moslim extreemisten werd bij vrienden van Mohammed b in de briefenbus gegooid. ZElfde als dat gekut in Utrecht.
 
Niet alleen in nederland zuigt het dus..
belgie kiest het vlaamsblok.
vlaamsblok wordt tegroot de mensen verbieden het vlaamsblok.
DAN LEEF JE DUS GVD NIET IN EEN DEMOCRATIE!! als je land iets wilt en jij verbied dat!

en die gast die theo vermoorde was dus lekker met vervroegd pensioen. en heeft de gun dus kunnen kopen van ONS belastinggeld.
 
Back
Top