dit vind ik dus eerder bullshit.. dus iemand kan niet integreren als ik me op deze manier opstel? ik zie genoeg aan de uitstraling van iemand als ik iets heb is het wel mensenkennis, dus als zo een buitenlander mij iets vraagt wat een normale vraag is ofzo zal ik diegene wel helpen ofzo, maar ik zie niet precies wat je bedoelt? integreren doe je alleen, zou mooi zijn als we ze ook nog gingen helpen.. wij moeten ook alles op eigen houtje doen en leren, het zijn volwassen mensen we hoeven ze niet te betuttelen en vertroetelen als baby's.
en sorry dat ik het zeg, maar ja ookal zou iemand dan misschien vermoord oid worden ik zou diegene terug sturen, ik weet hoe dat klinkt maar de wereld tegenwoordig is nou eenmaal hard en het is nou eenmaal niet eerlijk verdeeld, get used to it..![\QUOTE]
Wat ik bedoel is dat jij net zo hard meedoet aan het creeren van een tweekamp in Nederland. Die mensen die dus echt niets meer hebben en geen andere kans meer hebben dan iets in Nederland op te bouwen geef jij ook geen kans. Ik snap dat echt niet, waar is je sociale verantwoordelijkheid?
Neem nou als voorbeeld is aan al die mensen die gevlucht zijn in de tweede wereldoorlog naar engeland, canada,amerika enz. Wat nou als die ook hadden gezegd nee ga maar weer terug, we hebben liever dat je afgemaakt wordt.
En naar mijn mening integreer je niet alleen, want zou jij je kunnen handhaven in een onbekend land met helemaal niets? Betwijfel het....En dat wij alles ook alleen hebben moet doen is ook niet waar, want we hebben niet voor niets een verzorgingsstaat.